Полку конкурентів Tesla додалося: на мотор-шоу в Нью-Йорку була представлена компанія SF Motors, яка також буде виробляти електромобілі.
Відмінність від більшості подібних проектів – потужна підтримка з боку китайської Sokon Industry Corp., дочірньою компанією якої і є SF Motors. В останній вирішили перш ніж займатися шапкозакиданням закласти основу і … купили у компанії AM General завод, де раніше збирали позашляховики Hummer H2 і мінівени Mercedes-Benz R-класу.
Потім SF Motors придбала компанію InEVit, яку створив Мартін Іберхард, один з співзасновників Tesla, звідки він пішов зі скандалом після перших років правління там Ілона Маска. InEVit займалася розробкою платформ для електромобілів, але сподівалася продавати кому-небудь свої розробки, а в підсумку опинилася під контролем китайців. Причому сам Іберхард став директором SF Motors з інновацій.
Перші прототипи, які були показані в Нью-Йорку, зроблені за тією ж схемою, що і моделі Tesla: платформа з батареями в підлозі і по електромотора на кожну вісь. Хоча в SF Motors кажуть, що в залежності від вимог у їх моделей може бути від одного до чотирьох електромоторів. В останньому варіанті показники вражають: 1000 л.с. і розгін до 100 км / год за 3 секунди. При цьому в SF Motors обіцяють, що запас ходу електромобілів складе 500 кілометрів.
Замовлення на свої перші моделі седан SF5 і кросовер SF7 компанія почне приймати вже в цьому році, а їх серійне виробництво буде розгорнуто в наступному. Виробничі потужності підприємства дозволяють випускати до 50 тисяч електромобілів на рік.