Авто

Китайський конкурент Tesla виявився дуже популярним

Електричний позашляховик Xpeng G6  отримав 35-40 попередніх замовлень на магазин у перші 72 години після виходу на ринок у Китаї. Іншими словами, за перші три доби компанія отримала близько 11 тис. замовлень на новинку. Цю інформацію розкрило китайське агентство дослідження поведінки споживачів CarFans.

Як ми писали раніше, Xpeng G6  – це купе-позашляховик, заснований на архітектурі SEPA 2.0, з розмірами 4753/1920/1650 мм та колісною базою 2890 мм. G6  використовує новітню мову дизайну бренду з коефіцієнтом аеродинамічного опору 0,248 Cd. Він доступний у комплектаціях Pro , Max та  Performance . Залежно від акумулятора G6 має запас ходу від 580 до 755 км . Задньопривідна версія має потужність 296 к.с. , а версія 4WD отримала 484 кінські сили . Ціновий діапазон G6 становить 209 900 – 276 900 юанів (29 100 – 38 400 доларів США).

За даними CarFans, Xpeng G6  залучив 35-40 замовлень на магазин за 72 години. Більше того, 55-60% ранніх замовлень були підтверджені клієнтами. Щодо самих клієнтів, то це люди віком 25-40 років. 70% із них — чоловіки. За даними CarFans, частка домогосподарок як клієнти збільшилася. Клієнти-жінки виявляють більший інтерес до інтелектуальних функцій водіння, ніж клієнти-чоловіки.

Що стосується найпопулярнішої комплектації, то це комплектація Max із сріблястим кольором кузова та сірим кольором салону. Попит на комплектації варіюється в залежності від регіону. Наприклад, G6 Max є найпопулярнішою конфігурацією в містах вищого рівня, таких як Шанхай, Пекін, Ухань, Чунцін, Гуанчжоу та інші. Але в невеликих містах клієнти віддають перевагу версії Pro. Щодо продуктивної версії, то попит на цю комплектацію в Китаї досить низький.

Говорячи про основних конкурентів Xpeng G6, клієнтів також запитали, які ще автомобілі вони вибирали для покупки. 40% покупців порівняли G6  з Tesla Model Y. Більше того, у великих містах клієнти, зацікавлені в інтелектуальному керуванні, обирають G6  через систему City NGP. З іншого боку, інша група клієнтів залишається з Tesla через силу бренду. 20% покупців порівнюють G6  з BYD Seal або Song Plus EV Champion Edition. А 30% покупців порівняли цей автомобіль із різними автомобілями з ДВС.

CarFans також зазначив, що продовжений термін доставки на 10-12 тижнів призводить до зниження коефіцієнта конверсії з потенційними клієнтами. Це означає, що Xpeng необхідно підштовхнути процес виробництва, щоб підтримувати високий попит.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Xpeng

Останні записи

Porsche переглядає стратегію: електромобілі більше не домінують

Porsche змінила свої плани щодо електромобілів: ринок виявився менш перспективним, ніж компанія очікувала. Раніше Porsche…

18.11.2025

Які автомобілі з США найчастіше везуть в Україну

Все більше автомобілів в Україні імпортують зі США, і жовтневі статистичні дані це чітко підтверджують.…

18.11.2025

Renault Twingo нового покоління здивував ціною та оснащенням

Renault готує до продажу нове покоління електричного Twingo 2026. Компанія запустила спеціальну серію одразу після…

18.11.2025

Експерт розповів, чому система Start/Stop може погано впливати на автомобіль взимку

Система Start/Stop дійсно допомагає економити пальне в заторах, але взимку її краще вимикати. Досвідчені мотористи…

18.11.2025

Новий RAV4 показали у вигляді сучасного крос-купе (ФОТО)

Toyota у травні представила нове покоління кросовера RAV4, який отримав помітно оновлений зовнішній вигляд і…

18.11.2025

ЄС розглядає перегляд заборони на продаж нових авто з ДВЗ з 2035 року

В ЄС знову обговорюють заборону продажу нових автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння (ДВЗ) з 2035…

18.11.2025