Електричний позашляховик Xpeng G6 отримав 35-40 попередніх замовлень на магазин у перші 72 години після виходу на ринок у Китаї. Іншими словами, за перші три доби компанія отримала близько 11 тис. замовлень на новинку. Цю інформацію розкрило китайське агентство дослідження поведінки споживачів CarFans.
Як ми писали раніше, Xpeng G6 – це купе-позашляховик, заснований на архітектурі SEPA 2.0, з розмірами 4753/1920/1650 мм та колісною базою 2890 мм. G6 використовує новітню мову дизайну бренду з коефіцієнтом аеродинамічного опору 0,248 Cd. Він доступний у комплектаціях Pro , Max та Performance . Залежно від акумулятора G6 має запас ходу від 580 до 755 км . Задньопривідна версія має потужність 296 к.с. , а версія 4WD отримала 484 кінські сили . Ціновий діапазон G6 становить 209 900 – 276 900 юанів (29 100 – 38 400 доларів США).
За даними CarFans, Xpeng G6 залучив 35-40 замовлень на магазин за 72 години. Більше того, 55-60% ранніх замовлень були підтверджені клієнтами. Щодо самих клієнтів, то це люди віком 25-40 років. 70% із них — чоловіки. За даними CarFans, частка домогосподарок як клієнти збільшилася. Клієнти-жінки виявляють більший інтерес до інтелектуальних функцій водіння, ніж клієнти-чоловіки.
Що стосується найпопулярнішої комплектації, то це комплектація Max із сріблястим кольором кузова та сірим кольором салону. Попит на комплектації варіюється в залежності від регіону. Наприклад, G6 Max є найпопулярнішою конфігурацією в містах вищого рівня, таких як Шанхай, Пекін, Ухань, Чунцін, Гуанчжоу та інші. Але в невеликих містах клієнти віддають перевагу версії Pro. Щодо продуктивної версії, то попит на цю комплектацію в Китаї досить низький.
Говорячи про основних конкурентів Xpeng G6, клієнтів також запитали, які ще автомобілі вони вибирали для покупки. 40% покупців порівняли G6 з Tesla Model Y. Більше того, у великих містах клієнти, зацікавлені в інтелектуальному керуванні, обирають G6 через систему City NGP. З іншого боку, інша група клієнтів залишається з Tesla через силу бренду. 20% покупців порівнюють G6 з BYD Seal або Song Plus EV Champion Edition. А 30% покупців порівняли цей автомобіль із різними автомобілями з ДВС.
CarFans також зазначив, що продовжений термін доставки на 10-12 тижнів призводить до зниження коефіцієнта конверсії з потенційними клієнтами. Це означає, що Xpeng необхідно підштовхнути процес виробництва, щоб підтримувати високий попит.
У Києві вирішили оновити "лежачих поліцейських" для покращення ситуації на дорогах і зменшення аварій. Богдан…
Новий Range Rover Sport втратив V8 і сильно подешевшав. У Китаї стартував продаж версії 2025…
Генеральний директор Mercedes-Benz Group Ола Калленіус особисто представив прототип повністю електричного CLA, який має піти…
Tesla вирішила поставити на паузу проект із випуску бюджетного електромобіля за $25 тисяч. Звучить, ніби…
Hyundai представила оновлений електромобіль Ioniq 5 2025 року . Ця модель стала першою, виробленою на…
Покупців авто з пробігом лякає можливість зіткнутися зі скрученим пробігом, а також юридичними та прихованими…
Leave a Comment