Китайський конкурент Tesla виявився дуже популярним

Час читання: 2 хв.
0

Електричний позашляховик Xpeng G6  отримав 35-40 попередніх замовлень на магазин у перші 72 години після виходу на ринок у Китаї. Іншими словами, за перші три доби компанія отримала близько 11 тис. замовлень на новинку. Цю інформацію розкрило китайське агентство дослідження поведінки споживачів CarFans.

Як ми писали раніше, Xpeng G6  – це купе-позашляховик, заснований на архітектурі SEPA 2.0, з розмірами 4753/1920/1650 мм та колісною базою 2890 мм. G6  використовує новітню мову дизайну бренду з коефіцієнтом аеродинамічного опору 0,248 Cd. Він доступний у комплектаціях Pro , Max та  Performance . Залежно від акумулятора G6 має запас ходу від 580 до 755 км . Задньопривідна версія має потужність 296 к.с. , а версія 4WD отримала 484 кінські сили . Ціновий діапазон G6 становить 209 900 – 276 900 юанів (29 100 – 38 400 доларів США).

За даними CarFans, Xpeng G6  залучив 35-40 замовлень на магазин за 72 години. Більше того, 55-60% ранніх замовлень були підтверджені клієнтами. Щодо самих клієнтів, то це люди віком 25-40 років. 70% із них — чоловіки. За даними CarFans, частка домогосподарок як клієнти збільшилася. Клієнти-жінки виявляють більший інтерес до інтелектуальних функцій водіння, ніж клієнти-чоловіки.

Реклама

Що стосується найпопулярнішої комплектації, то це комплектація Max із сріблястим кольором кузова та сірим кольором салону. Попит на комплектації варіюється в залежності від регіону. Наприклад, G6 Max є найпопулярнішою конфігурацією в містах вищого рівня, таких як Шанхай, Пекін, Ухань, Чунцін, Гуанчжоу та інші. Але в невеликих містах клієнти віддають перевагу версії Pro. Щодо продуктивної версії, то попит на цю комплектацію в Китаї досить низький.

Говорячи про основних конкурентів Xpeng G6, клієнтів також запитали, які ще автомобілі вони вибирали для покупки. 40% покупців порівняли G6  з Tesla Model Y. Більше того, у великих містах клієнти, зацікавлені в інтелектуальному керуванні, обирають G6  через систему City NGP. З іншого боку, інша група клієнтів залишається з Tesla через силу бренду. 20% покупців порівнюють G6  з BYD Seal або Song Plus EV Champion Edition. А 30% покупців порівняли цей автомобіль із різними автомобілями з ДВС.

CarFans також зазначив, що продовжений термін доставки на 10-12 тижнів призводить до зниження коефіцієнта конверсії з потенційними клієнтами. Це означає, що Xpeng необхідно підштовхнути процес виробництва, щоб підтримувати високий попит.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!