Китайський конкурент Tesla виявився дуже популярним

0
297

Електричний позашляховик Xpeng G6  отримав 35-40 попередніх замовлень на магазин у перші 72 години після виходу на ринок у Китаї. Іншими словами, за перші три доби компанія отримала близько 11 тис. замовлень на новинку. Цю інформацію розкрило китайське агентство дослідження поведінки споживачів CarFans.

Як ми писали раніше, Xpeng G6  – це купе-позашляховик, заснований на архітектурі SEPA 2.0, з розмірами 4753/1920/1650 мм та колісною базою 2890 мм. G6  використовує новітню мову дизайну бренду з коефіцієнтом аеродинамічного опору 0,248 Cd. Він доступний у комплектаціях Pro , Max та  Performance . Залежно від акумулятора G6 має запас ходу від 580 до 755 км . Задньопривідна версія має потужність 296 к.с. , а версія 4WD отримала 484 кінські сили . Ціновий діапазон G6 становить 209 900 – 276 900 юанів (29 100 – 38 400 доларів США).

За даними CarFans, Xpeng G6  залучив 35-40 замовлень на магазин за 72 години. Більше того, 55-60% ранніх замовлень були підтверджені клієнтами. Щодо самих клієнтів, то це люди віком 25-40 років. 70% із них — чоловіки. За даними CarFans, частка домогосподарок як клієнти збільшилася. Клієнти-жінки виявляють більший інтерес до інтелектуальних функцій водіння, ніж клієнти-чоловіки.

Що стосується найпопулярнішої комплектації, то це комплектація Max із сріблястим кольором кузова та сірим кольором салону. Попит на комплектації варіюється в залежності від регіону. Наприклад, G6 Max є найпопулярнішою конфігурацією в містах вищого рівня, таких як Шанхай, Пекін, Ухань, Чунцін, Гуанчжоу та інші. Але в невеликих містах клієнти віддають перевагу версії Pro. Щодо продуктивної версії, то попит на цю комплектацію в Китаї досить низький.

Говорячи про основних конкурентів Xpeng G6, клієнтів також запитали, які ще автомобілі вони вибирали для покупки. 40% покупців порівняли G6  з Tesla Model Y. Більше того, у великих містах клієнти, зацікавлені в інтелектуальному керуванні, обирають G6  через систему City NGP. З іншого боку, інша група клієнтів залишається з Tesla через силу бренду. 20% покупців порівнюють G6  з BYD Seal або Song Plus EV Champion Edition. А 30% покупців порівняли цей автомобіль із різними автомобілями з ДВС.

CarFans також зазначив, що продовжений термін доставки на 10-12 тижнів призводить до зниження коефіцієнта конверсії з потенційними клієнтами. Це означає, що Xpeng необхідно підштовхнути процес виробництва, щоб підтримувати високий попит.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.