Skoda представила Kodiaq у вересні 2016 року як більший аналог Volkswagen Tiguan , а у квітні 2021 року піддала просторий позашляховик фейсліфтингу. Перенесемося в червень 2023 року, і ми вперше дізнаємося про його наступника, який дебютує вже цієї осені. Модель другого покоління використовуватиме еволюційний підхід, оскільки не буде жодних радикальних змін з погляду дизайну чи специфікацій.
Незважаючи на те, що автомобіль зовні замаскований, маскування досить тонке, щоб здебільшого розкрити більшу частину зовнішнього дизайну. Маючи впізнаваний зовнішній вигляд, Kodiaq 2024 року не використовуватиме сучасну мову дизайну, яку Skoda анонсувала для своїх електромобілів наступного покоління. Дизайн подвійних фар, призначений для позашляховиків, як і раніше існує, обрамляючи широкі корпоративні радіаторні грати.
Радар у передній частині компактний, хоча ми досі чекаємо того дня, коли автовиробники використовує безшовну інтеграцію. З профілю стійки для дзеркал були зміщені трохи нижче на дверях, імовірно для покращення аеродинамічної ефективності. При довжині 4758 міліметрів Kodiaq другого покоління на 61 мм довше за свого попередника, але колісна база залишилася недоторканою — 2791 мм.
Здається, що Skoda розробила більш плоскі задні ліхтарі, які, ймовірно, ширші ніж те, що ми можемо бачити на закамуфльованому передсерійному автомобілі. Ліхтарі, мабуть, поширюються на задні двері, які забезпечують доступ до вантажного відсіку. У семимісцевій версії Kodiaq може похвалитися об’ємом багажника від 340 до 845 літрів залежно від того, складені сидіння чи ні.
У п’ятимісному виконанні максимальний об’єм підскочить до колосальних 910 літрів, що на 75 літрів більше, ніж у першого покоління. Цікаво, що найзадніші пасажири у трирядній моделі тепер мають більше на 15 мм простору над головою, ніж раніше.
Що стосується двигунів, Kodiaq 2024 буде пропонуватися з м’яким гібридним 1,5-літровим TSI потужністю 150 к.с., якому допомагає семиступінчаста автоматична коробка передач з подвійним зчепленням. Далі слідує 2.0 TSI потужністю 204 л.с. з повним приводом та DSG. Що стосується дизельного двигуна, 2.0 TDI розвиває потужність 150 л. у моделі FWD та 193 к.с. у версії AWD, причому обидва оснащені одним і тим же “автоматом” з подвійним зчепленням.
Вперше у позашляховику Skoda Kodiaq може бути представлений у вигляді гібрида, що підключається, на базі 1,5 TSI і електродвигуном загальною потужністю 204 к.с. Завдяки акумуляторній батареї ємністю 25,7 кВт/год версія PHEV пропонуватиме чистий електричний запас ходу, що перевищує 100 кілометрів . Як тільки у вас закінчиться заряд, акумулятор можна поповнити за допомогою заряджання постійним струмом потужністю до 50 кВт.
З точки зору технологій, чеський Tiguan виграє від еволюції повністю світлодіодних матричних фар, 12,9-дюймового сенсорного екрану, 10,25-дюймової цифрової панелі приладів і проекційного дисплея. Є навіть функція віддаленого паркування, доступна через програму для смартфона, а також покращені системи Emergency Assist та Traffic Jam Assist. Також є адаптивний круїз-контроль (зі зупинкою та рухом), який працює на швидкості до 60 км/год.
Skoda офіційно представить новий Kodiaq цієї осені, коли вона також має намір представити наступне покоління Superb як у кузові ліфтбек, так і у кузові універсал.