Наскільки нам відомо, ніколи не було такої великої тизерної кампанії Hyundai для нового продукту, але знову ж таки, Ioniq 5 N — не звичайна модель. Перший високопродуктивний електромобіль марки вступив у заключну фазу випробувань у Німеччині на Нюрбургрингу, де всі продукти N оцінюються перед надходженням у продаж. Автовиробник також має свій Європейський технічний центр.
Тепер Ioniq 5 N завершив випробування на витривалість 10 000 кілометрів на «Кільці» і зараз проходить оцінку динаміки на тій же дистанції. Нам кажуть, що інженери Hyundai встановили великі 400-міліметрові гальмівні диски і так звану N e-Shift, щоб імітувати восьмиступінчасту автоматичну коробку передач з подвійним зчепленням, встановлену в моделях N, оснащених двигуном внутрішнього згоряння.
Ioniq 5 N має вісім внутрішніх динаміків і два зовнішні для системи N Active Sound + з трьома звуковими темами: Ignition, Evolution та Supersonic. Перший відтворює 2,0-літровий бензиновий двигун із турбонаддувом від автомобіля N, у комплекті з бавовнами вихлопної труби. Evolution бере за основу “електронний звук” від N 2025 Vision Gran Turismo Concept та RN22e, тоді як Supersonic змушує гарячий кросовер звучати як винищувач.
Дивлячись на відео, ми бачимо, що Ioniq 5 N у якийсь момент розганяється до 250 км/год. Після того, як він завершує коло Нюрбургрингу, батарея не нагрівається занадто сильно, оскільки цифровий екран показує, що вона досягає максимуму 42 градуси за Цельсієм. Тест-пілот вирішує проїхати ще одне коло, і ми маємо нагадати вам, що «Кільце» – це надзвичайно довга траса завдовжки 20,8 кілометра.
Виконавчий технічний радник фірми рекламував технологію акумуляторів наступного покоління для Ioniq 5 N, що відрізняється найкращою щільністю енергії без збільшення розміру батареї. Альберт Бірманн пообіцяв, що запас ходу лише «трохи відставатиме» від повнопривідної моделі, яка продається сьогодні — 412 кілометрів на одній зарядці. Пікантний електромобіль має систему під назвою N Battery Preconditioning із двома налаштуваннями. Перша оптимізує температуру максимальної потужності, а друга знижує температуру, щоб збільшити кількість кіл.
Гонщики також зможуть вибрати режими “Спринт” та “Витривалість”, що входять до системи N Race. Спринт буде видавати повну потужність, у той час як витривалість збільшить запас ходу на трасі. Потужність досі залишається загадкою, хоча Hyundai раніше натякав, що Ioniq 5 N матиме десь близько 600 кінських сил. Він повинен перевершити Kia EV6 GT з його 576 л.