• Новини
  • Авто
  • Тести
  • Концепти
  • Тюнінг
  • Статті
  • РІЗНЕ
  • Головна
  • Авто
Авто

Volkswagen відмовляється від сенсорних кнопок в салоні для клієнтів

Share

Генеральний директор Volkswagen Томас Шефер сказав, що сенсорне керування на автомобілях марки, що сильно критикується, «певно завдає великої шкоди» бренду, і пообіцяв запропонувати простіші та функціональніші інтер’єри на всіх майбутніх автомобілях VW. Про це він розповів напередодні запуску нового покоління Volkswagen Tiguan , заявивши, що інтер’єр оновленого кросовера кардинально відрізняється від  Volkswagen ID.3 і  Volkswagen Golf , і це справедливо для майбутніх моделей Volkswagen .

Оновлений Tiguan тепер пропонує більший інформаційно-розважальний екран та використовує менше фізичних клавіш керування. Однак найбільш критиковані останнім часом елементи, такі як клавіші клімат-контролю та сенсорні кнопки на рульовому колесі, були видалені, а на центральну консоль доданий новий контролер для швидкого доступу до режиму водіння та налаштувань звуку.

Шефер сказав, що цей крок було зроблено, щоб відповісти на критику клієнтів і зробити автомобілі Volkswagen простішими у використанні.

«У нас були клієнти, які були розчаровані. Тому тепер ми витратили багато часу на систематичне вивчення того, які функції клієнт зазвичай використовує під час водіння», — заявив Шефер.

Він зазначив, що Volkswagen з’ясував, які елементи управління є важливими і які слід розмістити на кнопках або екрані. Шефер сказав, що вони також працюють над естетикою таких елементів, як кнопки і перемикачі. Він підкреслив, що їхня основна мета – дати можливість клієнтам знайти все в автомобілі відразу і природно.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Наступні Kia готує конкурента легендарному Toyota Hilux »
Попередні « Повнопривідний електричний седан Volkswagen з'явився у Китаї
Leave a Comment
Залишити коментар
Опублікував
Миськів Роман
Tags: Volkswagen
20.06.2023 14:38

Пов’язана публікація

  • Як уникнути проблем з авто під час довгого простою

    Деякі водії взимку користуються іншим транспортом або мають окремі авто для різних сезонів. Інколи машина…

  • Сучасні електрокари не загрожують пішоходам більше, ніж ДВЗ

    Нове дослідження Лідського університету показало, що електромобілі не становлять більшої загрози для пішоходів, ніж автомобілі…

  • Два китайські електромобілі отримали 5 зірок Euro NCAP

    Китайські електромобілі продовжують виходити на європейський ринок, і їх тестують за суворими стандартами безпеки Euro…

Останні записи

  • Авто

Як уникнути проблем з авто під час довгого простою

Деякі водії взимку користуються іншим транспортом або мають окремі авто для різних сезонів. Інколи машина…

12.12.2025
  • Авто

Сучасні електрокари не загрожують пішоходам більше, ніж ДВЗ

Нове дослідження Лідського університету показало, що електромобілі не становлять більшої загрози для пішоходів, ніж автомобілі…

12.12.2025
  • Авто

Два китайські електромобілі отримали 5 зірок Euro NCAP

Китайські електромобілі продовжують виходити на європейський ринок, і їх тестують за суворими стандартами безпеки Euro…

12.12.2025
  • Новини

Гетманцев пояснив зміни щодо оподаткування електромобілів у 2026 році

З 1 січня 2026 року втратить чинність норма Податкового кодексу, яка звільняла від ПДВ імпорт…

12.12.2025
  • Авто

Toyota повернула лідерство в рейтингу прогнозованої надійності, Subaru на другому місці

Минулого року Subaru несподівано випередила Toyota в рейтингу прогнозованої надійності, що стало справжнім шоком для…

12.12.2025
  • Авто

Peugeot відроджує лінійку GTi у повністю електричному форматі

Peugeot повертає легендарну спортивну лінійку GTi - тепер уже у повністю електричному форматі. Першою моделлю…

12.12.2025

Свіже

  • Як уникнути проблем з авто під час довгого простою 12.12.2025
  • Сучасні електрокари не загрожують пішоходам більше, ніж ДВЗ 12.12.2025
  • Два китайські електромобілі отримали 5 зірок Euro NCAP 12.12.2025
  • Контакти
  • Редакція
  • Про нас
  • Політика конфіденційності
Всі права захищені.View Non-AMP Version