• Новини
  • Авто
  • Тести
  • Концепти
  • Тюнінг
  • Статті
  • РІЗНЕ
  • Головна
  • Авто
Авто

Volkswagen відмовляється від сенсорних кнопок в салоні для клієнтів

Share

Генеральний директор Volkswagen Томас Шефер сказав, що сенсорне керування на автомобілях марки, що сильно критикується, «певно завдає великої шкоди» бренду, і пообіцяв запропонувати простіші та функціональніші інтер’єри на всіх майбутніх автомобілях VW. Про це він розповів напередодні запуску нового покоління Volkswagen Tiguan , заявивши, що інтер’єр оновленого кросовера кардинально відрізняється від  Volkswagen ID.3 і  Volkswagen Golf , і це справедливо для майбутніх моделей Volkswagen .

Оновлений Tiguan тепер пропонує більший інформаційно-розважальний екран та використовує менше фізичних клавіш керування. Однак найбільш критиковані останнім часом елементи, такі як клавіші клімат-контролю та сенсорні кнопки на рульовому колесі, були видалені, а на центральну консоль доданий новий контролер для швидкого доступу до режиму водіння та налаштувань звуку.

Шефер сказав, що цей крок було зроблено, щоб відповісти на критику клієнтів і зробити автомобілі Volkswagen простішими у використанні.

«У нас були клієнти, які були розчаровані. Тому тепер ми витратили багато часу на систематичне вивчення того, які функції клієнт зазвичай використовує під час водіння», — заявив Шефер.

Він зазначив, що Volkswagen з’ясував, які елементи управління є важливими і які слід розмістити на кнопках або екрані. Шефер сказав, що вони також працюють над естетикою таких елементів, як кнопки і перемикачі. Він підкреслив, що їхня основна мета – дати можливість клієнтам знайти все в автомобілі відразу і природно.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Наступні Kia готує конкурента легендарному Toyota Hilux »
Попередні « Повнопривідний електричний седан Volkswagen з'явився у Китаї
Leave a Comment
Залишити коментар
Опублікував
Миськів Роман
Tags: Volkswagen
20.06.2023 14:38

Пов’язана публікація

  • Електричний спорткар Porsche 718 Cayman сфотографували на тестах

    Porsche готує до виходу нове покоління свого культового спорткара 718 Cayman 2026, і, хоча до…

  • Реальний запас ходу електрокарів: як різні методики спотворюють показники

    Коли виробник обіцяє запас ходу 600 або 700 км, насправді електромобіль проїжджає менше. Причина —…

  • Коли подушки безпеки не рятують і як уникнути небезпеки

    Багатьох водіїв хвилює питання, чому подушки безпеки іноді не спрацьовують під час аварії. Суть у…

Останні записи

  • Авто

Електричний спорткар Porsche 718 Cayman сфотографували на тестах

Porsche готує до виходу нове покоління свого культового спорткара 718 Cayman 2026, і, хоча до…

30.10.2025
  • Авто

Реальний запас ходу електрокарів: як різні методики спотворюють показники

Коли виробник обіцяє запас ходу 600 або 700 км, насправді електромобіль проїжджає менше. Причина —…

30.10.2025
  • Новини

Топ-10 найпопулярніших нових авто в Європі за вересень місяць

За підсумками вересня 2025 року Tesla Model Y знову очолила рейтинг найпопулярніших нових автомобілів у…

30.10.2025
  • Авто

Коли подушки безпеки не рятують і як уникнути небезпеки

Багатьох водіїв хвилює питання, чому подушки безпеки іноді не спрацьовують під час аварії. Суть у…

30.10.2025
  • Новини

LED і ксенон у вашому авто: що варто знати, щоб не потрапити на штраф

Питання переобладнання фар регулюється пунктом 31.4.7 Правил дорожнього руху, який забороняє встановлення світлових приладів, не…

30.10.2025
  • Авто

Toyota готує електричний пікап на платформі Land Cruiser Se

Toyota, як і її конкуренти, активно рухається в бік електрифікації та поступово розширює лінійку моделей…

30.10.2025

Свіже

  • Електричний спорткар Porsche 718 Cayman сфотографували на тестах 30.10.2025
  • Реальний запас ходу електрокарів: як різні методики спотворюють показники 30.10.2025
  • Топ-10 найпопулярніших нових авто в Європі за вересень місяць 30.10.2025
  • Контакти
  • Редакція
  • Про нас
  • Політика конфіденційності
Всі права захищені.View Non-AMP Version