Невдалий Chevrolet Bolt переродиться на бюджетний електрокар

Chevrolet Bolt може повернутися як доступний електромобіль на базі Ultium

Час читання: 3 хв.
0

Генеральний директор GM Мері Барра завжди вважала, що успіху на ринку електромобілів можна досягти, лише продаючи доступні електромобілі. З завершенням виробництва Chevrolet Bolt EV наприкінці цього року його місце займе Chevrolet Equinox EV , хоча Chevrolet може запропонувати ще більш дешевий електрокар. Мері Барра натякнула, що Bolt може повернутись як недорогий електромобіль на базі Ultium.

Генеральний директор GM відома тим, що робить безліч сміливих прогнозів, які часто виявляються безпідставними. Сюди можна віднести плани продати 1 млн. електромобілів до середини десятиліття або перевершити Tesla в ті ж терміни. Тим не менш, GM щосили намагається виробляти свої фірмові електромобілі на базі Ultium, випускаючи менше 1000 одиниць на квартал.


Chevrolet Bolt , єдина електрична модель GM, яку можна вважати масовою моделлю, готується зійти зі сцени наприкінці 2023 року після бурхливої ​​кар’єри. Bolt був предметом найцікавішого відкликання серед електромобілів після того, як його батареї почали спалахувати в 2021 році. Chevrolet зупинив виробництво, доки не знайшов проблему і не переконав LGES заплатити за заміну несправних батарей.

Реклама

Це зайняло майже рік і всі думали, що доля Bolt вирішена. Виробнича лінія Bolt зберігалася для випуску Chevrolet Silverado EV та GMC Sierra EV . Тим не менш, Bolt “воскрес із мертвих” і став чемпіоном GM з продажу електромобілів більш ніж на рік. Було продано 44 000 одиниць у 2022 році та ще 20 000 у першому кварталі 2023 року. Це був найкращий квартальний результат продажу моделі, і очікується, що Bolt «піде на пенсію у славі».

GM оголосила, що майбутній Chevrolet Equinox стане найдоступнішим електромобілем, коли буде запущено наступного року. За прогнозами, Equinox EV коштуватиме близько 30 000 доларів (2,5 млн рублів). Виходячи із заяв Мері Барра , виробництво такої моделі має стати збитковим для GM, оскільки ціни на батареї для електромобілів надто високі, щоб створювати прибуткові електромобілі у ціновій категорії від 30 000 до 40 000 доларів, і до кінця десятиліття навряд чи щось зміниться.


Менш ніж за тиждень Барра зробила ще одну заяву, яка, начебто, суперечила першій. На питання, чому GM відмовляється від Chevrolet Bolt , вона відповіла, що технологія Ultium дозволяє GM скоротити витрати на батареї на 40%. Іншими словами, вартість батареї Bolt надто висока, щоб утримати автомобіль на вершині продажів. Проте, навіть за зниження вартості на 40%, Equinox EV все одно збитковий, визнала Барра.

Тим не менш, GM не є меценатом, щоб продавати Bolt за 27495 доларів (2,27 млн ​​рублів). Це наводить на думку, що концерн має спеціальні умови, згідно з якими LGES поставляє акумулятори для Bolt майже безкоштовно. Проблема в тому, що контракт обмежений і, ймовірно, закінчується до кінця 2023 року. Це також пояснює, чому GM наполягав на відновленні виробництва Bolt у 2022 році і, можливо, чому GM будує ці доступні електрокари так, ніби завтра не настане. Бо для Bolt завтра буквально не настане.

Більше того, Барра натякнула на можливе повернення Chevrolet Bolt як електромобіль на базі Ultium. Можна було б подумати, що 40-відсоткове зниження вартості батареї зробить Bolt ще дешевшим у новому поколінні. Тим не менш, якщо Equinox EV збитковий за ціною від 30 000 до 40 000 доларів, як сказала Мері Барра , хто платитиме більше за Bolt, навіть якщо він оснащений технологією Ultium?

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!