Спільне підприємство SAIC Volkswagen офіційно представило у Китаї бюджетний седан Lavida XR (Xinrui). Він же – недорогий VW Virtus, який продається в Індії та Бразилії.
Volkswagen Lavida XR дуже схожий на Virtus, що не дивно – модель одна й та сама. Китайський варіант має незначні відмінності в оформленні решітки радіатора, нижньої частини бампера і інші кольори.
Lavida XR орієнтований на молодіжну аудиторію (наприклад, для водіїв-початківців як перший автомобіль). Молодь любить технології, тому тут вже в базі цифрова панель приладів з 8-дюймовим екраном, а ще один 8-дюймовий дисплей – у складі медіасистеми. У топової версії тут також 16-дюймові колісні диски, повністю світлодіодна оптика, люк у даху.
Довжина Lavida XR складає 4561 мм, колісна база – 2651 мм. За габаритами він займає становище між моделями Lavida та Lavida Plus. А побудований Lavida XR на платформі MQB A0-IN, на якій базується також Skoda Slavia.
Розмаїття силових установок для бюджетної моделі не передбачається. 1,5-літровий атмосферний двигун видає 110 к.с, він працює в парі з 6-ступінчастою автоматичною коробкою передач. Базова версія Lavida XR оцінюється у 13,9 тис. доларів.
Електромобілі з розширеним запасом ходу (EREV) поступово перестають бути нішевим рішенням і стають реальною альтернативою…
Audi готується скоротити спортивну лінійку моделей і відмовитися від кількох культових авто. Під скорочення потраплять…
Кондиціонер сьогодні є майже в кожному новому автомобілі - його отримують навіть бюджетні моделі. Водночас…
Причинами подорожчання автогазу у грудні стали затримки постачання пального та зниження температури, повідомив директор консалтингової…
Водії часто плутаються щодо обов'язку показувати медичну аптечку поліцейському. Законодавство визначає, що аптечка є обов'язковим…
Tesla планує інтегрувати супутниковий інтернет у свої автомобілі, заклавши цю можливість на рівні конструкції даху.…
Leave a Comment