Спільне підприємство SAIC Volkswagen офіційно представило у Китаї бюджетний седан Lavida XR (Xinrui). Він же – недорогий VW Virtus, який продається в Індії та Бразилії.
Volkswagen Lavida XR дуже схожий на Virtus, що не дивно – модель одна й та сама. Китайський варіант має незначні відмінності в оформленні решітки радіатора, нижньої частини бампера і інші кольори.
Lavida XR орієнтований на молодіжну аудиторію (наприклад, для водіїв-початківців як перший автомобіль). Молодь любить технології, тому тут вже в базі цифрова панель приладів з 8-дюймовим екраном, а ще один 8-дюймовий дисплей – у складі медіасистеми. У топової версії тут також 16-дюймові колісні диски, повністю світлодіодна оптика, люк у даху.
Довжина Lavida XR складає 4561 мм, колісна база – 2651 мм. За габаритами він займає становище між моделями Lavida та Lavida Plus. А побудований Lavida XR на платформі MQB A0-IN, на якій базується також Skoda Slavia.
Розмаїття силових установок для бюджетної моделі не передбачається. 1,5-літровий атмосферний двигун видає 110 к.с, він працює в парі з 6-ступінчастою автоматичною коробкою передач. Базова версія Lavida XR оцінюється у 13,9 тис. доларів.
З 20 грудня 2024 року через проблеми з деякими державними реєстрами сервісні центри МВС тимчасово…
На європейському ринку електромобілів зафіксовано несподівані зміни: Tesla , досі лідер індустрії, зіткнулася із серйозним…
Останнім часом на нашому ринку набирає обертів популярність автомобілів відомих японських, корейських і європейських брендів,…
У листопаді 2024 року в Україні зареєстрували понад 2,5 тисячі вживаних авто зі США. Це…
Чернігівський автозавод презентував нову модель електробуса — «Мальва-Електро». Це інноваційний транспортний засіб, створений на основі…
Кожен автовласник має власний «автомобіль мрії», але іноді слідом за чарівністю приходить розчарування, особливо коли…
Leave a Comment