Спільне підприємство SAIC Volkswagen офіційно представило у Китаї бюджетний седан Lavida XR (Xinrui). Він же – недорогий VW Virtus, який продається в Індії та Бразилії.
Volkswagen Lavida XR дуже схожий на Virtus, що не дивно – модель одна й та сама. Китайський варіант має незначні відмінності в оформленні решітки радіатора, нижньої частини бампера і інші кольори.
Lavida XR орієнтований на молодіжну аудиторію (наприклад, для водіїв-початківців як перший автомобіль). Молодь любить технології, тому тут вже в базі цифрова панель приладів з 8-дюймовим екраном, а ще один 8-дюймовий дисплей – у складі медіасистеми. У топової версії тут також 16-дюймові колісні диски, повністю світлодіодна оптика, люк у даху.
Довжина Lavida XR складає 4561 мм, колісна база – 2651 мм. За габаритами він займає становище між моделями Lavida та Lavida Plus. А побудований Lavida XR на платформі MQB A0-IN, на якій базується також Skoda Slavia.
Розмаїття силових установок для бюджетної моделі не передбачається. 1,5-літровий атмосферний двигун видає 110 к.с, він працює в парі з 6-ступінчастою автоматичною коробкою передач. Базова версія Lavida XR оцінюється у 13,9 тис. доларів.
Chevrolet Corvette ZR1 несподівано встановив рекорд "максималки". У Німеччині на полігоні в Папенбурзі новинку вдалося…
Наступний 2025 стане важливим для німецького автовиробника Volkswagen. Йому належить представити відразу кілька ключових новинок…
Британський портал «WhatCar» постійно публікує різні дослідження в галузі надійності автомобілів. Нещодавно журналісти з «Туманного…
Отож, у Китаї вже готують до виходу новий Volkswagen Teramont Pro, і нещодавно з’явились свіжі…
General Motors показав броньовик для спецслужб з унікальною технікою. "Дочка" автогіганта - GM Defense -…
За перші три квартали 2023 року в Україну пригнали майже 33,5 тисячі авто зі Штатів,…
Leave a Comment