Спільне підприємство SAIC Volkswagen офіційно представило у Китаї бюджетний седан Lavida XR (Xinrui). Він же – недорогий VW Virtus, який продається в Індії та Бразилії.
Volkswagen Lavida XR дуже схожий на Virtus, що не дивно – модель одна й та сама. Китайський варіант має незначні відмінності в оформленні решітки радіатора, нижньої частини бампера і інші кольори.
Lavida XR орієнтований на молодіжну аудиторію (наприклад, для водіїв-початківців як перший автомобіль). Молодь любить технології, тому тут вже в базі цифрова панель приладів з 8-дюймовим екраном, а ще один 8-дюймовий дисплей – у складі медіасистеми. У топової версії тут також 16-дюймові колісні диски, повністю світлодіодна оптика, люк у даху.
Довжина Lavida XR складає 4561 мм, колісна база – 2651 мм. За габаритами він займає становище між моделями Lavida та Lavida Plus. А побудований Lavida XR на платформі MQB A0-IN, на якій базується також Skoda Slavia.
Розмаїття силових установок для бюджетної моделі не передбачається. 1,5-літровий атмосферний двигун видає 110 к.с, він працює в парі з 6-ступінчастою автоматичною коробкою передач. Базова версія Lavida XR оцінюється у 13,9 тис. доларів.
Легендарна Toyota Corolla вперше за багато років втратила звання найпродаванішого автомобіля у світі. За підсумками…
Правильний тиск у шинах є критично важливим для безпечної та ефективної експлуатації автомобіля. Він безпосередньо…
У автомобільній індустрії рідко трапляється, щоб великий виробник публічно визнавав помилку та переглядав рішення про…
Hyundai представила особливу версію свого кросовера - Kona Mauna Loa 2026, створену на честь гавайського…
Фахівець із механічного ремонту стверджує, що іноді продаж автомобіля - розумніше рішення, ніж його відновлення.…
CVT, або варіатор, відомий своєю підвищеною вимогливістю до обслуговування, проте при правильному догляді він здатний…
Leave a Comment