BMW не забула про ДВЗ, але змінить назву моделей

BMW перейменує автомобілі з ДВЗ

0
70

BMW має вражаюче складну лінійку з бензиновими, дизельними, гібридними та електричними моделями, що підключаються, але баварський бренд хоче відповідати своєму ідеалу “Сила вибору”. Це один із небагатьох автовиробників, який не планує повністю відмовлятися від ДВЗ, оскільки вважає, що світ не буде готовий повністю прийняти електромобілі в наступному десятилітті. Німецька марка стверджує, що перехід займе час і не повинен бути поспішним.

Водночас, як повідомляється, він планує оновити свою стратегію неймінгу, щоб забезпечити більшу ясність. Відомий інсайдер BMW з форумів Bimmer Post стверджує, що автомобілі, які працюють тільки на бензині, втратять букву “i” наприкінці своїх назв, починаючи з нових моделей, які з’являться у 2024 році. Вважається, що наступне покоління 1-Series і X3 очолять оновлення модельного ряду баварської марки, оскільки очікується, що обох запустять у виробництво трохи більше ніж за рік: липень 2024 року для хетчбека і серпень 2024 року для кросовера.

Новий 1-Series під кодовою назвою F70 спочатку буде випускатися у варіантах 118 і M135 з чотирма трубами, а також з парою дизелів, які збережуть букву “d” в кінці своїх назв: 118d і 120d. Надалі можуть з’явитися виконання 116, 120 і 128 xDrive.

Відомий як G45, новий X3 продаватиметься з бензиновими двигунами як версії X3 20, X3 20 xDrive, X3 30 xDrive і як X3 M50 xDrive. Очікується, що останній замінить сьогоднішній M40i. Інсайдер BMW не згадує M40d, що може бути ознакою того, що 3,0-літрова дизельна версія не з’явиться в новому поколінні.

Судячи з усього, повноцінна X3 M все ще планується, якій було присвоєно кодове ім’я G97. Також з’явиться ще один суто електричний iX3, але цього разу він відійде від наявної платформи CLAR і буде заснований на архітектурі Neue Klasse – першій спеціалізованій платформі для електромобілів марки.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!