Genesis оновив G70 у Південній Кореї, де автомобіль також доступний у більш практичному кузові універсал. Крім того, атвомобіль отримав і низку зовнішніх змін, наприклад, значок виглядає більш химерно завдяки вигравіруваному малюнку в декоративній техніці гільйоші. Є свіжі кольори Kawah Blue та Bartna Grey, а також нові 18- та 19-дюймові колеса.
Всередині можна відзначити, що центральну консоль було оновлено шляхом внесення змін до панелі HVAC. У цій галузі менше звичайних елементів керування, оскільки їх відповідні функції інтегровані у мультимедійну систему. Навіть стандартний G70 тепер отримує вентильовані передні сидіння разом із підігрівом задніх сидінь та безрамковим дзеркалом заднього виду.
Найбільша зміна відбулася під капотом, де 2,0-літрового бензинового двигуна з турбонаддувом більше немає. Надалі Genesis G70 продаватиметься на внутрішньому ринку з більшим 2,5-літровим агрегатом. Він розвиває 300 кінських сил потужності, що на 48 л. більше у порівнянні з поточною моделлю початкового рівня, що продається у США. Крутний момент оцінюється в 422 ньютон-метри, тоді як G70 у США зараз обходиться 352 Нм.
У 2022 модельному році Kia Stinger, який незабаром буде знятий з виробництва, отримав 2,5-літровий агрегат з тією ж продуктивністю. Аналог G70 у кузові кросовера, GV70, пропонується у США з потужнішим двигуном. Швидше за все, це лише питання часу, коли седан також перейде на потужніший агрегат. Не дивуйтеся, якщо він влаштовується під капотом у 2024 модельному році.
Повертаючись до Кореї, базовий G70 не тільки отримує більше потужності, а й у стандартній комплектації поставляється з гальмами Brembo. За додаткову плату клієнти можуть вибрати більший 3,3-літровий V6, який не зазнав змін. Тим не менш, потужніший двигун доступний виключно на седані.
G70 надійде в продаж сьогодні в Кореї, де він продається за ціною від 43,15 млн вон ($32 550) за седан з чотирициліндровим мотором і 45,11 млн вон ($34 000) за аналогічний універсал. Седан з V6 обійдеться як мінімум у 48,05 мільйона геть (36 200 доларів США).
Leave a Comment