На європейському ринку з’явилося шосте покоління Honda CR-V, і воно має цікаве доповнення – гібридну версію з можливістю підзарядки від електромережі.
Хоча зовні новий кросовер зберігає вражаючу схожість зі своїм північноамериканським побратимом, під поверхнею ховаються значні зміни.
Зберігши загальний силует свого попередника, CR-V хизується свіжою та виразною передньою частиною, яка може похвалитися владною присутністю. Видатна і зухвала решітка радіатора займає центральне місце, доповнена витонченими фарами головного світла. Цікаво, що кожен з двох варіантів силових агрегатів, доступних в Європі, поставляється з унікальним дизайном решітки радіатора, додаючи нотку індивідуальності.
Ззаду зміни порівняно з попереднім поколінням CR-V є менш помітними: задні ліхтарі зберегли свою основну форму, але з новою внутрішньою графікою, яка додає нотку сучасності.
Однак, найбільш помітна трансформація стосується розмірів. Новий CR-V став ширшим, довшим і вищим, обіцяючи багато простору для пасажирів та їхніх речей, роблячи подорожі більш комфортними, ніж будь-коли.
Honda дуже пишається інтер’єром нового CR-V. Він не тільки випромінює відчуття вишуканості, але й пропонує покращену оглядовість завдяки заниженим переднім кутам та пласкому капоту, що гарантує водієві чіткий огляд дороги попереду.
У той час як американська модель оснащується стандартним 1,5-літровим двигуном з турбонаддувом, європейські клієнти не знайдуть чисто бензинового варіанту силової установки. Натомість на перший план виходить гібрид CR-V з 2,0-літровим бензиновим двигуном з циклом Аткінсона в поєднанні з двома електродвигунами.
На додаток до гібридного варіанту, новий CR-V також представляє гібридний варіант plug-in для європейського ринку. Ця версія включає в себе той самий двигун внутрішнього згоряння, два електродвигуни та батарею більшої ємності. З вражаючим запасом ходу до 82 кілометрів, цей гібрид пропонує підвищену ефективність.
Honda натякає на можливість швидкої зарядки, заявляючи, що час повної перезарядки батареї становить лише 2,5 години, хоча конкретні деталі залишаються нерозкритими.
Зима – не найкращий час для будь-якого автомобіля. Його експлуатація в таких умовах завжди пов'язана…
Перед початком зими у машині потрібно перевірити стан АКБ, а також коректність роботи термостату та…
Сучасні технології допомагають автомобілям стати безпечнішими, і Volkswagen робить значний крок уперед у цій галузі.…
У жовтні в Україні зареєстрували 4277 нових електромобілів на акумуляторних батареях (BEV), що на 5%…
Японський автовиробник Nissan збирається вивести на ринок новий продукт для електричного сегменту спортивних автомобілів, збудований…
Наш експерт розповів, як боротися з зледенілим склом тим водіям, у яких електрообігрів або «передпусковий»…
Leave a Comment