Новини

Німці заявили, що автономність майбутніх електромобілів перевищить 1300 кілометрів і вони отримають дуже швидкі зарядки

Електромобілі набирають популярності по всьому світу і здебільшого не через те, що вони такі чудові, а через те, що більшість автомобільних брендів просто вимушені перейти на їхнє створення, адже норми з викидів шкідливих речовин з кожним роком тільки збільшуються, а це ніяк не сприяє подальшому безтурботному життю звичайних силових агрегатів.

А у самих електромобілів є доволі відчутний мінус, який і відштовхує від них наразі потенційних покупців. Це їхні батареї, які мають, скажімо так, посередні характеристики щодо автономності, а також їхнє заряджання, що триває доволі тривалий час, особливо в зіставленні зі звичайною заправкою на АЗС.

І ось німецький бренд Porsche також вплутався в битву електрокарів. І незважаючи на те, що електромобіль з найбільшим запасом ходу на ринку нині має пробіг на одній зарядці в 741 кілометр шляху, Porsche хоче практично подвоїти ці цифри. І все це німці збираються виконати завдяки розробці нових акумуляторів.

Перегони в сегменті електрокарів полягають не тільки в розробці потужніших і технологічно досконаліших електромобілів. Паралельно виробники автомобілів та інші компанії також докладають величезних зусиль для розробки, мабуть, найбільш життєво важливого компонента для цих транспортних засобів. І говоримо ми про батареї.

Хоча наразі електромобіль стикається з кількома перешкодами, такими як його висока ціна відносно звичайних автомобілів, що базуються на двигунах внутрішнього згоряння, або брак точок заряджання на дорогах, але однією з найбільш важливих перешкод є батареї і час їхнього заряджання.

Думати про досягнення автономності, близької до тієї, що пропонують дизельні автомобілі, що перевищує 1000 кілометрів, сьогодні в електрокарах поки що неможливо. Проте є бренди, які вже підписалися на цей виклик. І Porsche також вже оголошує, що компанія працює над моделями, які долатимуть не тільки цей бар’єр, а й бар’єр у 1300 кілометрів.

Більше автономії… але й швидша зарядка

Компанія Porsche, як і інші виробники, займається не лише розробкою нових акумуляторів. Обмеження сучасних літій-іонних акумуляторів підштовхують розробників до пошуку альтернатив. І результатами цих досліджень і розробок стають такі інновації, як твердотільні, натрієві або кремнієві батареї.

І німецький бренд зараз у всю досліджує саме батареї з твердим електролітом. Це батареї, які забезпечують вищу щільність енергії (до 50 відсотків більше), щоб можна було досягти більшої автономності, не вдаючись до більших габаритів самих батарей і часу їхнього заряджання.

Секрет Porsche для майбутніх акумуляторів, які досягатимуть цифр у понад 1000 кілометрів шляху, полягає в оптимізації анода акумулятора. Німці вивчають можливість переходу з графіту на кремній, що дало б змогу отримати в 10 разів більшу ємність для зберігання заряду і скоротити час перезарядки. Це дасть змогу заряджати акумулятори з 5 до 80 відсотків ємності менш ніж за 15 хвилин.

Однак, у цих батарей також є свої недоліки. Наприклад, ці кремнієві частинки, які використовуються в таких батареях, розширюються до 300 відсотків, коли вони поглинають літій. У результаті термін служби самої батареї скорочується. Але ж це, мабуть, найголовніша частина електромобіля.

І ось Porsche розробляє батарею з тією умовою, щоб уникнути цієї проблеми. Наприклад, німці застосовують, так звані, гібридні аноди з 80-відсотковим вмістом кремнію і, крім того, вони збільшують відсотковий вміст нікелю в катоді.

“У середньостроковій перспективі ми можемо очікувати, що поєднання нового хімічного складу анодів із щільнішим упакуванням осередків дасть змогу збільшити дальність шляху на одному заряді до 1300 км”, – каже Максиміліан Фіхтнер, директор Інституту Гельмгольца в Ульмі та керівник дослідницького підрозділу для систем зберігання енергії в Технологічному інституті Карлсруе.

Лужна Софія

Кондитер в минулому (професія яка немає ніякого відношення до автомобілів). З 2015 року роблю вигляд, що щось розумію в машинах.

Опублікував
Лужна Софія

Останні записи

Дослідження визначило найбрудніший вид транспорту у світі

Незважаючи на численні суперечки щодо екологічності електромобілів у порівнянні з машинами з ДВЗ, нове дослідження…

26.08.2025

Чому не можна змішувати моторні оливи: поради експерта

Експерт наголошує, що змішування різних моторних олив категорично не рекомендується. Поєднання олив з різною основою…

26.08.2025

Audi робить ставку на AI та електрифікацію на новому китайському заводі

Альянс SAIC та Audi завершив підготовку нового високотехнологічного заводу, створеного спеціально для китайського ринку. На…

26.08.2025

Як зрозуміти, що час міняти масло в АКПП: 5 ознак

Альянс SAIC та Audi завершив підготовку нового високотехнологічного заводу, створеного спеціально для китайського ринку. На…

26.08.2025

Honda Accord 2026 оновився: нові системи безпеки та свіжий дизайн

Коли заходить мова про японські седани D-класу, то перше, що спадає багатьом на думку, це…

26.08.2025

Оновлений Peugeot 308 отримав новий дизайн і розширену лінійку силових агрегатів

Французький автоконцерн представив рестайлінговий Peugeot 308 2026 року з оновленим дизайном передньої частини та широким…

26.08.2025