Авто

Компанія Mercedes-Benz офіційно представила новий E-Class

Марка Mercedes-Benz офіційно презентувала седан E-Class шостого покоління. Перетворившись на новий кузов W214, модель стала ще технологічнішою і загалом спрогресувала буквально у всьому: починаючи від керованості та закінчуючи моторами.

Перш за все новий Mercedes-Benz E-Class значно виріс у габаритах. При довжині 4949 мм, ширині 1880 мм і висоті, що дорівнює 1468 мм, він виявився на 14 мм довшим, на 28 мм ширшим і на 8 мм вищим за свого попередника. Колісна база зросла на 22 мм (до 2961 мм), що зробило задню частину машини в салоні ще просторішим: запас місця для колін і ступнів пасажирів на задньому ряду збільшився на 10 і 17 мм відповідно. Об’єм багажного відсіку при цьому не змінився і, як і раніше, дорівнює 540 літрам.


Візуально Mercedes-Benz E-Class у кузові W214 найпростіше дізнатися за новими, ще більш складними з точки зору стилістики та «техніки» фарами, візуально об’єднаними між собою ліхтарями з «зірками» всередині, іншими решітками радіатора, а також висувними дверними ручками, які з’явилися у моделі вперше.


Говорячи про поліпшення нового Mercedes-Benz E-Class , слід в першу чергу сказати про модифіковану багатоважільний задній підвісці, «розумних» пневмобалонах (можуть підтримувати постійний кліренс незалежно від завантаження машини або знижувати його для скорочення витрати палива), а також адаптивних амортизаторів ADS +
Плюс до всього, шосте покоління E-Class отримало повнокероване шасі, раніше доступне лише флагманському S-Class . З ним радіус розвороту машини знизився на 90 см, а кількість повних обертів кермового колеса від упору до упору – з 2,4 до 2,2.


Інтер’єр нового Mercedes-Benz E-Class зроблений у форматі «скляної кабіни», коли всі прилади та кнопки керування різними функціями реалізовані лише на сенсорах. Крім цього, в ньому з’явився гігантський «гіперекран» (такий самий, як на електромобілях EQE і EQS ), нова електронна «приладка» на окремому дисплеї і навіть селфі-камера.


Що стосується моторів новинки, то на старті продажів їх буде всього два, і обидва є «м’якими гібридами» з малопродуктивними 20-сильними електроагрегатами. У молодшій модифікації E 350 він поєднується з 2,0-літровою 259-сильною “турбочетвіркою”, а у старшій версії E 450 – з 3,0-літровою бензиновою “турбошестеркою”, що розвиває 380 к.с. Обидва варіанти за замовчуванням йдуть з повним приводом 4Matic та 9-швидкісним «автоматом» 9G-Tronic.

Ціни та точна дата початку продажів Mercedes-Benz E-Class шостої генерації поки що не називаються. Виробництво новинки стартує наприкінці 2023 року, і одразу на двох підприємствах: у Пекіні та німецькому Зіндельфінгені.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

У поліції роз’яснили, що важливіше на дорозі: знак чи розмітка

На дорогах часто трапляються випадки, коли водій бачить перед собою переривчасту лінію, яка начебто дозволяє…

07.09.2025

Volkswagen представив новий ID. Cross: електричну альтернативу T-Cross

Новий Volkswagen ID. Cross 2026 року офіційно представлено, щоправда поки лише як концепт. Проте вже…

07.09.2025

Топ-3 автомобілі, ремонт яких обходиться дорожче за покупку нового

Ціна на люксові автомобілі завжди висока, але справжній удар по гаманцю часто настає пізніше, коли…

07.09.2025

Експерти назвали найкращі дизельні авто 2025 року

Британський журнал Autocar опублікував рейтинг найкращих дизельних автомобілів 2025 року, у якому експерти оцінили дизайн,…

07.09.2025

З 1 жовтня у Польщі діятимуть нові правила для водіїв з України

Від 1 жовтня українці, які перебувають у Польщі, можуть зіштовхнутися з серйозними штрафами. Якщо спеціальна…

07.09.2025

Mercedes-Benz GLC отримає рекордний 39-дюймовий дисплей у передній панелі

Компанія Mercedes-Benz опублікувала тизерні зображення нового компактного кросовера GLC. Він отримає один 39,1-дюймовий дисплей у…

07.09.2025