Авто

Компанія Mercedes-Benz офіційно представила новий E-Class

Марка Mercedes-Benz офіційно презентувала седан E-Class шостого покоління. Перетворившись на новий кузов W214, модель стала ще технологічнішою і загалом спрогресувала буквально у всьому: починаючи від керованості та закінчуючи моторами.

Перш за все новий Mercedes-Benz E-Class значно виріс у габаритах. При довжині 4949 мм, ширині 1880 мм і висоті, що дорівнює 1468 мм, він виявився на 14 мм довшим, на 28 мм ширшим і на 8 мм вищим за свого попередника. Колісна база зросла на 22 мм (до 2961 мм), що зробило задню частину машини в салоні ще просторішим: запас місця для колін і ступнів пасажирів на задньому ряду збільшився на 10 і 17 мм відповідно. Об’єм багажного відсіку при цьому не змінився і, як і раніше, дорівнює 540 літрам.


Візуально Mercedes-Benz E-Class у кузові W214 найпростіше дізнатися за новими, ще більш складними з точки зору стилістики та «техніки» фарами, візуально об’єднаними між собою ліхтарями з «зірками» всередині, іншими решітками радіатора, а також висувними дверними ручками, які з’явилися у моделі вперше.


Говорячи про поліпшення нового Mercedes-Benz E-Class , слід в першу чергу сказати про модифіковану багатоважільний задній підвісці, «розумних» пневмобалонах (можуть підтримувати постійний кліренс незалежно від завантаження машини або знижувати його для скорочення витрати палива), а також адаптивних амортизаторів ADS +
Плюс до всього, шосте покоління E-Class отримало повнокероване шасі, раніше доступне лише флагманському S-Class . З ним радіус розвороту машини знизився на 90 см, а кількість повних обертів кермового колеса від упору до упору – з 2,4 до 2,2.


Інтер’єр нового Mercedes-Benz E-Class зроблений у форматі «скляної кабіни», коли всі прилади та кнопки керування різними функціями реалізовані лише на сенсорах. Крім цього, в ньому з’явився гігантський «гіперекран» (такий самий, як на електромобілях EQE і EQS ), нова електронна «приладка» на окремому дисплеї і навіть селфі-камера.


Що стосується моторів новинки, то на старті продажів їх буде всього два, і обидва є «м’якими гібридами» з малопродуктивними 20-сильними електроагрегатами. У молодшій модифікації E 350 він поєднується з 2,0-літровою 259-сильною “турбочетвіркою”, а у старшій версії E 450 – з 3,0-літровою бензиновою “турбошестеркою”, що розвиває 380 к.с. Обидва варіанти за замовчуванням йдуть з повним приводом 4Matic та 9-швидкісним «автоматом» 9G-Tronic.

Ціни та точна дата початку продажів Mercedes-Benz E-Class шостої генерації поки що не називаються. Виробництво новинки стартує наприкінці 2023 року, і одразу на двох підприємствах: у Пекіні та німецькому Зіндельфінгені.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Renault оголосив ціни на новий Clio з бензиновим та гібридним двигунами

Renault оголосила ціни на нове покоління Clio, яке незабаром надійде в продаж у Європі. Модель…

25.11.2025

Штраф за аварійку при зупинці автомобіля поліцією

Багато водіїв отримують штрафи за те, що не увімкнули аварійну сигналізацію під час зупинки. Поліцейські…

25.11.2025

Чи потрібно ставити машину на ручник узимку

Зима вступила у свої права: ще вчора на асфальті блищала вода, а сьогодні під ногами…

25.11.2025

Експерти розкрили, чому системи допомоги водієві небезпечні у негоду

Сучасні автомобілі часто оснащують електронними помічниками, щоб допомагати водієві та підвищувати безпеку. Але експерти попереджають:…

25.11.2025

Toyota RAV4 стала найчастіше викрадним авто Канади у 2024 році

Цього року Toyota представила шосте покоління кросовера RAV4, але наразі у продажу в різних країнах…

25.11.2025

Volkswagen, Skoda та Toyota очолюють продажі авто в Європі

У жовтні 2025 року на європейському ринку було продано 1 091 904 легкових автомобілів, що на 4,9%…

25.11.2025