Авто

Компанія Mercedes-Benz офіційно представила новий E-Class

Марка Mercedes-Benz офіційно презентувала седан E-Class шостого покоління. Перетворившись на новий кузов W214, модель стала ще технологічнішою і загалом спрогресувала буквально у всьому: починаючи від керованості та закінчуючи моторами.

Перш за все новий Mercedes-Benz E-Class значно виріс у габаритах. При довжині 4949 мм, ширині 1880 мм і висоті, що дорівнює 1468 мм, він виявився на 14 мм довшим, на 28 мм ширшим і на 8 мм вищим за свого попередника. Колісна база зросла на 22 мм (до 2961 мм), що зробило задню частину машини в салоні ще просторішим: запас місця для колін і ступнів пасажирів на задньому ряду збільшився на 10 і 17 мм відповідно. Об’єм багажного відсіку при цьому не змінився і, як і раніше, дорівнює 540 літрам.


Візуально Mercedes-Benz E-Class у кузові W214 найпростіше дізнатися за новими, ще більш складними з точки зору стилістики та «техніки» фарами, візуально об’єднаними між собою ліхтарями з «зірками» всередині, іншими решітками радіатора, а також висувними дверними ручками, які з’явилися у моделі вперше.


Говорячи про поліпшення нового Mercedes-Benz E-Class , слід в першу чергу сказати про модифіковану багатоважільний задній підвісці, «розумних» пневмобалонах (можуть підтримувати постійний кліренс незалежно від завантаження машини або знижувати його для скорочення витрати палива), а також адаптивних амортизаторів ADS +
Плюс до всього, шосте покоління E-Class отримало повнокероване шасі, раніше доступне лише флагманському S-Class . З ним радіус розвороту машини знизився на 90 см, а кількість повних обертів кермового колеса від упору до упору – з 2,4 до 2,2.


Інтер’єр нового Mercedes-Benz E-Class зроблений у форматі «скляної кабіни», коли всі прилади та кнопки керування різними функціями реалізовані лише на сенсорах. Крім цього, в ньому з’явився гігантський «гіперекран» (такий самий, як на електромобілях EQE і EQS ), нова електронна «приладка» на окремому дисплеї і навіть селфі-камера.


Що стосується моторів новинки, то на старті продажів їх буде всього два, і обидва є «м’якими гібридами» з малопродуктивними 20-сильними електроагрегатами. У молодшій модифікації E 350 він поєднується з 2,0-літровою 259-сильною “турбочетвіркою”, а у старшій версії E 450 – з 3,0-літровою бензиновою “турбошестеркою”, що розвиває 380 к.с. Обидва варіанти за замовчуванням йдуть з повним приводом 4Matic та 9-швидкісним «автоматом» 9G-Tronic.

Ціни та точна дата початку продажів Mercedes-Benz E-Class шостої генерації поки що не називаються. Виробництво новинки стартує наприкінці 2023 року, і одразу на двох підприємствах: у Пекіні та німецькому Зіндельфінгені.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Водіїв в Україні масово штрафують незаконно на 40 тисяч гривень

В Україні не всі водії зобов'язані мати посвідчення. Закон робить винятки для власників малопотужного електротранспорту,…

24.08.2025

5 звичок водіїв, що прискорюють знос двигуна і ходової

Багато водіїв ставляться до своїх автомобілів дуже зневажливо, а потім дивуються, чому вони ламаються. Проблема…

24.08.2025

Як підготувати авто до продажу, щоб отримати вигіднішу ціну

Експерт із понад десятьма роками досвіду роботи на СТО пояснює, що успішний продаж авто починається…

24.08.2025

Експерти назвали опції в авто, за які ми дарма платимо

Сучасні автомобілі рясніють "гаджетами" та електронними помічниками, які часто виглядають яскраво у буклетах, але в…

24.08.2025

Низькі оберти і різкі прискорення: приховані загрози для двигуна

Сучасні автомобілі часто сприймаються водіями як надійні й невибагливі, здатні витримати будь-який стиль керування. Проте…

24.08.2025

Топ-5 авто, які навіть перекупи обходять стороною

У 2025 році на ринку автомобілів чітко видно дві категорії: одні моделі розкуповують миттєво, інші…

24.08.2025