Авто

Компанія Mercedes-Benz офіційно представила новий E-Class

Share

Марка Mercedes-Benz офіційно презентувала седан E-Class шостого покоління. Перетворившись на новий кузов W214, модель стала ще технологічнішою і загалом спрогресувала буквально у всьому: починаючи від керованості та закінчуючи моторами.

Перш за все новий Mercedes-Benz E-Class значно виріс у габаритах. При довжині 4949 мм, ширині 1880 мм і висоті, що дорівнює 1468 мм, він виявився на 14 мм довшим, на 28 мм ширшим і на 8 мм вищим за свого попередника. Колісна база зросла на 22 мм (до 2961 мм), що зробило задню частину машини в салоні ще просторішим: запас місця для колін і ступнів пасажирів на задньому ряду збільшився на 10 і 17 мм відповідно. Об’єм багажного відсіку при цьому не змінився і, як і раніше, дорівнює 540 літрам.


Візуально Mercedes-Benz E-Class у кузові W214 найпростіше дізнатися за новими, ще більш складними з точки зору стилістики та «техніки» фарами, візуально об’єднаними між собою ліхтарями з «зірками» всередині, іншими решітками радіатора, а також висувними дверними ручками, які з’явилися у моделі вперше.


Говорячи про поліпшення нового Mercedes-Benz E-Class , слід в першу чергу сказати про модифіковану багатоважільний задній підвісці, «розумних» пневмобалонах (можуть підтримувати постійний кліренс незалежно від завантаження машини або знижувати його для скорочення витрати палива), а також адаптивних амортизаторів ADS +
Плюс до всього, шосте покоління E-Class отримало повнокероване шасі, раніше доступне лише флагманському S-Class . З ним радіус розвороту машини знизився на 90 см, а кількість повних обертів кермового колеса від упору до упору – з 2,4 до 2,2.


Інтер’єр нового Mercedes-Benz E-Class зроблений у форматі «скляної кабіни», коли всі прилади та кнопки керування різними функціями реалізовані лише на сенсорах. Крім цього, в ньому з’явився гігантський «гіперекран» (такий самий, як на електромобілях EQE і EQS ), нова електронна «приладка» на окремому дисплеї і навіть селфі-камера.


Що стосується моторів новинки, то на старті продажів їх буде всього два, і обидва є «м’якими гібридами» з малопродуктивними 20-сильними електроагрегатами. У молодшій модифікації E 350 він поєднується з 2,0-літровою 259-сильною “турбочетвіркою”, а у старшій версії E 450 – з 3,0-літровою бензиновою “турбошестеркою”, що розвиває 380 к.с. Обидва варіанти за замовчуванням йдуть з повним приводом 4Matic та 9-швидкісним «автоматом» 9G-Tronic.

Ціни та точна дата початку продажів Mercedes-Benz E-Class шостої генерації поки що не називаються. Виробництво новинки стартує наприкінці 2023 року, і одразу на двох підприємствах: у Пекіні та німецькому Зіндельфінгені.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Лікар назвав головні помилки, які роблять усі водії під час перевезення дітей в авто

Забезпечення безпеки дітей у транспортному засобі має першорядне значення, однак, багато батьків з незнання припускаються…

18.05.2024

Нововведення в обов’язковому техогляді в Україні — подробиці

Хоча за офіційною статистикою поліції через технічні несправності стається менше 1% ДТП, обов’язковий техогляд все…

18.05.2024

Volkswagen та Renault не зійшлися в думках: бюджетний електромобіль під загрозою

Volkswagen і Renault припинили переговори про спільну розробку доступного електромобіля на базі Twingo, повідомили джерела.…

18.05.2024

Електро-Creta від Hyundai потрапила до об’єктивів фотошпигунів

Бестселер Hyundai в сегменті кросоверів (Creta) готується до того, щоб стати одним з автомобілів, що…

18.05.2024

У Європі розпочався продаж оновленого кросовера Ford Puma

В Іспанії вже оголошено ціни на новий Ford Puma 2024 року. Компанія відкрила конфігуратор для…

18.05.2024

Електричний пікап Toyota таки стане серійним

Японський електричний пікап Toyota Hilux EV таки стане серійною моделлю. Представлений наприкінці 2022 року електричний…

18.05.2024