Авто

Bentley анонсувала вихід дуже потужних електромобілів

Ультраексклюзивний Batur сигналізує про початок кінця автомобілів Bentley з W12 напередодні 2030 року, коли V6 та V8 також будуть зняті з виробництва. Так, автовиробник стане повністю електричним через сім років, починаючи з першого електромобіля, який має вийти у 2026 році.

Заплановано дві специфікації акумуляторів, а спортивні моделі під назвою Speed ​​отримають вигоду від того, що глава Bentley називає «акумуляторними W12». Далі він згадав, що електродвигуни забезпечуватимуть на 50-100 відсотків більше потужності, ніж сучасні двигуни внутрішнього згоряння.

За створення купе відповідав Андреас Міндт, який став шеф-дизайнером бренду лише 2021 року. Наголошується, що модель Batur, незважаючи на наявність у нього ДВЗ, є демонстрацією майбутнього фірмового стилю марки. У рух купе наводиться знайомим 6,0-літровим W12 з двома турбінами, потужність якого вдалося підвищити до 740 к.с. та 1000 Нм крутного моменту. Інженери допрацювали впуск та встановили покращені нагнітачі, а також нові інтеркулери. Вихлопна система повністю виготовлена ​​з титану. Поєднується мотор з 8-діапазонним “роботом”. Однак про динаміку моделі в компанії вважали за краще замовчати.

Що стосується запасу ходу, глава компанії пообіцяли, що електромобілі зможуть проїхати від 560 до 730 кілометрів на одній зарядці. Потрібно менше 20 хвилин, щоб зарядити акумулятор з 10 до 80 відсотків. Холлмарк зазначає, що ці майбутні електромобілі матимуть приблизно такий же запас ходу, що і моделі, що продаються сьогодні, з ДВС.

Генеральний директор згадав, що Bentley залишаться Bentley з точки зору розміру, а це означає, що вони будуть великими автомобілями: “Наша робота полягає в тому, щоб будувати Bentley, а не BEV з прикріпленими значками Bentley”. Він додав, що задля покращення аеродинаміки для підвищення ефективності доведеться піти на деякі компроміси.

У тому ж інтерв’ю Холлмарк також торкнувся електронного палива. Хоча він вважає, що воно «справді захоплююче», а технологія дозріла до виробничих потужностей, необхідних для повної заміни викопного палива, ще не вистачає. Компанія Porsche, яка також входить до складу Volkswagen Group, розпочала виробництво синтетичного палива наприкінці 2022 року на своєму заводі в Чилі.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Bentley

Останні записи

Названо марки авто, які найчастіше долають понад 400 тисяч кілометрів

Нещодавнє дослідження журналу iSeeCars охопило вражаючу кількість автомобілів. Експерти проаналізували приблизно 174 мільйони машин, порівнявши…

29.10.2025

Які мотори служать вічно: найнадійніші агрегати Toyota, Honda та Nissan

Мотор — одне з перших, на що звертають увагу покупці при виборі автомобіля, особливо на…

28.10.2025

Нові правила ОСЦПВ у 2025 році: що змінюється для водіїв та постраждалих

У 2025 році в Україні запроваджено нові розміри максимального страхового відшкодування за полісом обов'язкового страхування…

28.10.2025

Названо 5 головних помилок під час купівлі вживаного авто

Купівля автомобіля з пробігом може обернутися серйозними фінансовими втратами, якщо проігнорувати базові правила перевірки. Автоексперт…

28.10.2025

Dacia представила унікальний м’який гібрид із автоматом EDC і запасом ходу 1500 км

Останніми роками автовиробники активно експериментують із гібридними технологіями, і концерн Stellantis не став винятком -…

28.10.2025

Перші рендери оновленої Mazda 3 хетчбек показують дизайн у стилі нового CX-5

Нещодавно найпопулярніший кросовер Mazda CX-5 перейшов у нове покоління, отримавши точкові зміни у зовнішності. Тепер…

28.10.2025