Авто

Bentley анонсувала вихід дуже потужних електромобілів

Share

Ультраексклюзивний Batur сигналізує про початок кінця автомобілів Bentley з W12 напередодні 2030 року, коли V6 та V8 також будуть зняті з виробництва. Так, автовиробник стане повністю електричним через сім років, починаючи з першого електромобіля, який має вийти у 2026 році.

Заплановано дві специфікації акумуляторів, а спортивні моделі під назвою Speed ​​отримають вигоду від того, що глава Bentley називає «акумуляторними W12». Далі він згадав, що електродвигуни забезпечуватимуть на 50-100 відсотків більше потужності, ніж сучасні двигуни внутрішнього згоряння.

За створення купе відповідав Андреас Міндт, який став шеф-дизайнером бренду лише 2021 року. Наголошується, що модель Batur, незважаючи на наявність у нього ДВЗ, є демонстрацією майбутнього фірмового стилю марки. У рух купе наводиться знайомим 6,0-літровим W12 з двома турбінами, потужність якого вдалося підвищити до 740 к.с. та 1000 Нм крутного моменту. Інженери допрацювали впуск та встановили покращені нагнітачі, а також нові інтеркулери. Вихлопна система повністю виготовлена ​​з титану. Поєднується мотор з 8-діапазонним “роботом”. Однак про динаміку моделі в компанії вважали за краще замовчати.

Що стосується запасу ходу, глава компанії пообіцяли, що електромобілі зможуть проїхати від 560 до 730 кілометрів на одній зарядці. Потрібно менше 20 хвилин, щоб зарядити акумулятор з 10 до 80 відсотків. Холлмарк зазначає, що ці майбутні електромобілі матимуть приблизно такий же запас ходу, що і моделі, що продаються сьогодні, з ДВС.

Генеральний директор згадав, що Bentley залишаться Bentley з точки зору розміру, а це означає, що вони будуть великими автомобілями: “Наша робота полягає в тому, щоб будувати Bentley, а не BEV з прикріпленими значками Bentley”. Він додав, що задля покращення аеродинаміки для підвищення ефективності доведеться піти на деякі компроміси.

У тому ж інтерв’ю Холлмарк також торкнувся електронного палива. Хоча він вважає, що воно «справді захоплююче», а технологія дозріла до виробничих потужностей, необхідних для повної заміни викопного палива, ще не вистачає. Компанія Porsche, яка також входить до складу Volkswagen Group, розпочала виробництво синтетичного палива наприкінці 2022 року на своєму заводі в Чилі.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Bentley

Останні записи

Європі загрожує нова криза в автоіндустрії

Європейський автопром знову на межі кризи напівпровідників. За словами Томаша Бебена, голови Асоціації виробників автомобільних…

20.11.2024

Який податок потрібно сплатити при продажу авто між фізичними особами

Автомобіль — це вже не просто засіб для пересування, а й частина нашого життя, яка…

20.11.2024

Представлено оновлений Volvo V60 2025: опубліковано ціни та оснащення

Шведський автовиробник представив оновлену версію універсала Volvo V60 2025 модельного року. Лінійка, як і раніше,…

20.11.2024

Експерти визначили найпроблемніші моделі Nissan

Японські машини зазвичай вважаються надійними, навіть у наших реаліях. Однак є й ті, що не…

20.11.2024

Оновлений Kia Seltos 2025 вразив своїм зовнішнім виглядом

Напередодні ми розповідали про те, що Kia вивела на тести нове покоління кросовера Seltos. Машина…

20.11.2024

Bugatti побила рекорд швидкості для кабріолетів

Bugatti встановила новий рекорд швидкості для родстерів, розігнавши W16 Mistral до 454 км/год на німецькому…

19.11.2024