Авто

Bentley анонсувала вихід дуже потужних електромобілів

Ультраексклюзивний Batur сигналізує про початок кінця автомобілів Bentley з W12 напередодні 2030 року, коли V6 та V8 також будуть зняті з виробництва. Так, автовиробник стане повністю електричним через сім років, починаючи з першого електромобіля, який має вийти у 2026 році.

Заплановано дві специфікації акумуляторів, а спортивні моделі під назвою Speed ​​отримають вигоду від того, що глава Bentley називає «акумуляторними W12». Далі він згадав, що електродвигуни забезпечуватимуть на 50-100 відсотків більше потужності, ніж сучасні двигуни внутрішнього згоряння.

За створення купе відповідав Андреас Міндт, який став шеф-дизайнером бренду лише 2021 року. Наголошується, що модель Batur, незважаючи на наявність у нього ДВЗ, є демонстрацією майбутнього фірмового стилю марки. У рух купе наводиться знайомим 6,0-літровим W12 з двома турбінами, потужність якого вдалося підвищити до 740 к.с. та 1000 Нм крутного моменту. Інженери допрацювали впуск та встановили покращені нагнітачі, а також нові інтеркулери. Вихлопна система повністю виготовлена ​​з титану. Поєднується мотор з 8-діапазонним “роботом”. Однак про динаміку моделі в компанії вважали за краще замовчати.

Що стосується запасу ходу, глава компанії пообіцяли, що електромобілі зможуть проїхати від 560 до 730 кілометрів на одній зарядці. Потрібно менше 20 хвилин, щоб зарядити акумулятор з 10 до 80 відсотків. Холлмарк зазначає, що ці майбутні електромобілі матимуть приблизно такий же запас ходу, що і моделі, що продаються сьогодні, з ДВС.

Генеральний директор згадав, що Bentley залишаться Bentley з точки зору розміру, а це означає, що вони будуть великими автомобілями: “Наша робота полягає в тому, щоб будувати Bentley, а не BEV з прикріпленими значками Bentley”. Він додав, що задля покращення аеродинаміки для підвищення ефективності доведеться піти на деякі компроміси.

У тому ж інтерв’ю Холлмарк також торкнувся електронного палива. Хоча він вважає, що воно «справді захоплююче», а технологія дозріла до виробничих потужностей, необхідних для повної заміни викопного палива, ще не вистачає. Компанія Porsche, яка також входить до складу Volkswagen Group, розпочала виробництво синтетичного палива наприкінці 2022 року на своєму заводі в Чилі.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Bentley

Останні записи

10 автомобілів, які у 2025 році практично неможливо продати

Український ринок уживаних автомобілів у 2025 році перебуває в непростій ситуації. Покупці стали значно обережнішими,…

23.08.2025

Volkswagen ID.3 отримав платне оновлення потужності

Власники електричного хетчбека Volkswagen ID.3 у Великій Британії тепер можуть підвищити потужність свого авто, однак…

23.08.2025

Топ-7 бюджетних авто з моторами-мільйонниками

Купівля недорогого автомобіля завжди передбачає певний компроміс між вартістю, комфортом і надійністю. Одним із головних…

23.08.2025

На заводі Tesla у Фрімонті помітили незвичайні корпуси автомобілів

На заводі Tesla у Фрімонті (Каліфорнія) було помічено корпуси кількох відлитих під тиском автомобілів, які…

23.08.2025

Mercedes-Benz збиратиме нові машини зі старих авто

Концерн Mercedes-Benz спільно з TSR Group запустив пілотний центр з утилізації та переробки автомобілів, які…

23.08.2025

Коли патрульна поліція може обмежитися усним зауваженням замість штрафу

В Україні адміністративні штрафи залишаються найпоширенішим видом покарання для водіїв. Зазвичай, коли поліцейський фіксує порушення,…

23.08.2025