Авто

Топ-5 автомобілів, у яких найчастіше рветься ремінь ГРМ

На жаль, на Землі немає жодного вічного автомобіля. Будь-який механізм рано чи пізно ламається, а тому потребує регулярного та своєчасного технічного обслуговування. Уникнути більшості дрібних поломок допоможе технічне обслуговування із заміною хоча б основних «витратників». До них входить, наприклад, і ремінь ГРМ. На жаль, кожна машина має свої технічні інтервали. Гірше того, у деяких з них той же ремінь ГРМ стає непридатним і рветься помітно швидше, ніж у інших.

1. Лада Калина і Лада Гранта

Проблеми з обривом ременя ГРМ є і популярні вітчизняні моделі. Зазвичай проблеми починаються вже на 40-50 тисяч км пробігу. Найгірше те, що ремінь у «Ладах» рветься не сам собою. Справа в тому, що на позначці пробігу в 50 тисяч у Ладі починаються проблеми з помпою системи охолодження. Вона ламається, заклинює і навіть може обірвати ремінь ГРМ. Щоб не змінювати і те, й інше, рекомендується доглядати помпу.

2. Datsun Mi-Do і On-Do

Хто б міг подумати, але причина обриву ременя ГРМ у Mi-Do і On-Do точно така сама, як і вже згаданих Kalina і Granta. Приблизно на 50-60 тисяч км пробігу у автомобіля починаються проблеми з помпою системи охолодження. Якщо вона заклинить – це гарантовано призведе до обриву ременя.

3.Хюндай Елантра

У чудовій Elantra проблеми з ГРМ починаються десь після позначки 45 тисяч км пробігу. Неприємний дефект зустрічається головним чином у автомобілів, вироблених у період із 2002 по 2006 рік. Корінь проблеми криється в спочатку низькій якості деталей, насамперед у недостатній якості роликів-натяжників, які з часом починають дуже сильно люфтити, що стає причиною обриву.

4. Skoda Octavia

Популярні чеські Octavia також мають проблеми з ременем ГРМ. Даються взнаки вони десь після 50 тисяч км пробігу. У більшості випадків проблеми актуальні лише для старих машин випуску 1998-2011 років. Втім, обриви ГРМ відбуваються і на новіших моделях. Корінь проблеми – якість роликів. Ремінь ГРМ в Octavia зношується дуже швидко.

5. Chery Tiggo

Десь на 60 тисячах проблеми з урвищем ГРМ починаються у популярного Chery Tiggo. Найгірше те, що навіть часті та регулярні заміни ременя не можуть допомогти вирішити цю проблему. У випадку з Tiggo корінь проблему йде якість комплектуючих автомобіля. Сальники колінвала стають непридатними занадто швидко, через що на ремінь починають потрапляти краплі олії. Це значно скорочує ресурс ременя ГРМ.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Dacia Jogger отримала одну зірку Euro NCAP, але залишилася привабливою для сімей

Коли Dacia Jogger вперше протестували на Euro NCAP, він отримав лише одну зірку, бо виробник…

26.11.2025

Як не потрапити на шахраїв при покупці шин онлайн

В останні роки інтернет перетворився на справжнє поле діяльності шахраїв, які навчилися майстерно підробляти сайти…

26.11.2025

Toyota оновила Corolla перед виходом нового покоління у 2026 році

Toyota завершила модернізацію поточного покоління свого культового седана перед виходом нової генерації наприкінці 2026 року.…

26.11.2025

Ford готує дешевші електрокари завдяки інноваційним методам виробництва

Ford готує масштабне оновлення своєї електричної лінійки, створюючи платформу Universal EV Platform (UEV) для більш…

26.11.2025

В Україні почастішали штрафи для пішоходів за порушення ПДР

В Україні поступово завершується епоха, коли правила дорожнього руху вважалися обов'язковими лише для водіїв. Довгі…

26.11.2025

Skoda показала футуристичний електроконсепт із відсилкою до Superb (фото)

Електромобілі вже міцно закріпилися на ринку, і різні бренди реагують на цю зміну по-різному. Skoda…

26.11.2025