На жаль, на Землі немає жодного вічного автомобіля. Будь-який механізм рано чи пізно ламається, а тому потребує регулярного та своєчасного технічного обслуговування. Уникнути більшості дрібних поломок допоможе технічне обслуговування із заміною хоча б основних «витратників». До них входить, наприклад, і ремінь ГРМ. На жаль, кожна машина має свої технічні інтервали. Гірше того, у деяких з них той же ремінь ГРМ стає непридатним і рветься помітно швидше, ніж у інших.
Проблеми з обривом ременя ГРМ є і популярні вітчизняні моделі. Зазвичай проблеми починаються вже на 40-50 тисяч км пробігу. Найгірше те, що ремінь у «Ладах» рветься не сам собою. Справа в тому, що на позначці пробігу в 50 тисяч у Ладі починаються проблеми з помпою системи охолодження. Вона ламається, заклинює і навіть може обірвати ремінь ГРМ. Щоб не змінювати і те, й інше, рекомендується доглядати помпу.
Хто б міг подумати, але причина обриву ременя ГРМ у Mi-Do і On-Do точно така сама, як і вже згаданих Kalina і Granta. Приблизно на 50-60 тисяч км пробігу у автомобіля починаються проблеми з помпою системи охолодження. Якщо вона заклинить – це гарантовано призведе до обриву ременя.
У чудовій Elantra проблеми з ГРМ починаються десь після позначки 45 тисяч км пробігу. Неприємний дефект зустрічається головним чином у автомобілів, вироблених у період із 2002 по 2006 рік. Корінь проблеми криється в спочатку низькій якості деталей, насамперед у недостатній якості роликів-натяжників, які з часом починають дуже сильно люфтити, що стає причиною обриву.
Популярні чеські Octavia також мають проблеми з ременем ГРМ. Даються взнаки вони десь після 50 тисяч км пробігу. У більшості випадків проблеми актуальні лише для старих машин випуску 1998-2011 років. Втім, обриви ГРМ відбуваються і на новіших моделях. Корінь проблеми – якість роликів. Ремінь ГРМ в Octavia зношується дуже швидко.
Десь на 60 тисячах проблеми з урвищем ГРМ починаються у популярного Chery Tiggo. Найгірше те, що навіть часті та регулярні заміни ременя не можуть допомогти вирішити цю проблему. У випадку з Tiggo корінь проблему йде якість комплектуючих автомобіля. Сальники колінвала стають непридатними занадто швидко, через що на ремінь починають потрапляти краплі олії. Це значно скорочує ресурс ременя ГРМ.
Сучасні автомобілі стали більш технологічними, але це не позбавило їх несподіваних проблем. Багато автомобілістів потрапляли…
Так вийшло, що багато хто з нас, навіть водії зі стажем, недостатньо серйозно ставляться до…
В Україні з'явився новий автомобільний бренд — INEOS, про що повідомили на офіційному сайті українського…
З наближенням зими важливо перевірити стан вашого автомобіля, особливо акумуляторну батарею. Що ще відомо Перед…
Hyundai визнав, що клієнтів стали бісити сенсорні екрани. Північноамериканський центр дизайну Hyundai (HDNA) влаштував день…
Volvo завжди був брендом, що є синонімом безпеки та скандинавського дизайну. Компанія довгий час балансувала…
Leave a Comment