Останнім часом будь-яка новинка від BMW викликає запеклі суперечки. Причому більшість шанувальників баварської марки критикують її автомобілі. Але новий електричний кросовер Ford Explorer , який дебютував кілька днів тому, викликав ще більше суперечок, ніж будь-яка модель від BMW. Щоправда, цього разу багато коментарів написано у позитивному ключі.
Отже, можна взяти платформу Volkswagen і зробити автомобіль, який виглядатиме інакше. Серйозно, я думаю, що він виглядає набагато краще, ніж розплавлений ID.4 або товстий Enyaq, не кажучи вже про досить невдало виглядає Audi Q4. Особливо всередині він здається величезним кроком уперед порівняно зі своїми побратимами з VAG, навіть якщо такі рішення, як єдиний набір перемикачів вікон. Приємно бачити, що Ford надав цьому автомобілю нормальну центральну консоль. Я не шанувальник консолей, схожих на сидіння лавки, з якими проектується більшість EV. Крім того, бічні підстаканники набагато кращі. Використання переднього підстаканника залишає місце за ним для рук, щоб не заважати їх використанню. Це одна з тих дрібних ергономічних деталей, які не всі компанії враховують.
Перша і одна з найбільш значимих особливостей американської моделі полягає в тому, що вона не схожа на свій прототип Volkswagen ID.4 . Разом з тим, багато автолюбителів відзначають, що новий Explorer з погляду компонування краще продуманий, що більшість сучасних електрокарів. Тобто цей кросовер виділяється на тлі аналогів своєю грамотною конфігурацією салону, орієнтованого на комфорт навіть у дрібницях.
Так, у битві великого екрану проти ергономічно зручного розташування підсклянників екран переміг. Чесно кажучи, я віддав би перевагу більш короткому екрану, піднесеному над консоллю. Принаймні мені не довелося б дивитися вниз так далеко від дороги. Це модель тільки для Європи, і ім’я Explorer тут майже не зустрічається. Він не обов’язково має бути якось пов’язаний із північноамериканським Explorer.
Останній коментар підкреслює ще одну важливість американської новинки: вона створювалася під європейський ринок. Тому деякі рішення, реалізовані в ній, можливо, не зустрічатимуться в інших моделях Ford .
Виглядає набагато краще ніж ID.4. Для мене це один із найкрасивіших EV. Якість VW при значно покращеному дизайні – чудово! Краще, ніж ID.4, але все ще трохи пересічний і недоумкуватий вигляд. Дизайнери краще попрацювали з приладовою панеллю. Я хотів сказати, хтось хоча б спробував зробити так, щоб передня частина виглядала добре. Чи це був випадок «нам потрібно зробити це до завтрашнього дня, будь ласка, просто зробіть це якомога образливішим»?
Незважаючи на те, що негативні коментарі про новий Explorer все ж таки зустрічаються, вони трапляються вкрай рідко. Практично всі автолюбителі заявляють, що американська модель виявилася кращою за VW ID.4.
VW робить платформи добре. Одні з найкращих у світі. Саме тому вони також відомі своєю динамікою та надійністю шасі. Я можу зрозуміти, як хтось, хто поклоняється VW, може так думати. Але реальність така, що у них ніколи не було відмінного шасі, вони просто досягли успіху у створенні дешевих шасі, які приносять прибуток. Якщо ви хочете зробити його коробчастим, тоді, будь ласка, дайте нам хороші великі вікна. Рублений вигляд – це просто дратівлива потворність.
Щодо платформи MEB, на якій базується Explorer, виникли серйозні суперечки. Частина користувачів (багато з них володіють автомобілями Volkswagen ) заявляє, що основа кросовера відрізняється високою надійністю та забезпечує як мінімум хороші характеристики. Але інші, виходячи з результатів незалежних випробувань, заявляють, що MEB — це середня за якістю платформа.