Авто

Lamborghini зможе зберегти ідентичність бренду у вік електрифікації.

Share

Lamborghini нещодавно представила Revuelto , що підключається гібридний наступник Aventador , який повинен відкрити нову еру продуктивності інженерів із Сант-Агата-Болоньєзе. З цим поштовхом до електрифікації люди почали ставити питання про те, куди прямують продукти компанії.

В інтерв’ю Auto Motor und Sport (AMS) головному технічному директору Lamborghini Рувену Мору було поставлено кілька питань саме про це. Він підкреслив, що хоче, щоб майбутні Lamborghini були такими ж впізнаваними, як зараз, не лише з погляду їхнього зовнішнього вигляду, але й їхньої динаміки водіння.

«Навіть у століття електрики нам потрібна технічна диференціація, що відповідає філософії виробника. У цьому ми відрізняємося від інших брендів», – сказав він журналу.

Італійський автовиробник прагне 50-відсоткового скорочення викидів автопарку до 2025 року , на чолі з гібридним наступником Urus і Huracan , які мають з’явитися в найближчі кілька років.

Говорячи про електрифіковане майбутнє першого і потенційних силових агрегатів, Мор сказав: «Проблема ваги, згадана раніше, буде розвиватися тільки на користь BEV найближчими роками. Але зараз двигун V6 просто не відповідає бренду».

Lamborghini завжди була відома своїми двигунами V12 , але згодом вони додали у своє портфоліо двигуни V8 та V10 . Однак, незважаючи на зміни в галузі, вони, як і раніше, залишаються вірними своїм екзотичним двигунам, навіть якщо вони мають можливість отримати аналогічну потужність з меншою кількістю циліндрів.

Навіть коли компанія переходить в епоху електрифікації з Revuelto , двигун, що працює разом з цією гібридною системою, як і раніше, є безнаддувним V12 , а не V6 з подвійним турбонаддувом, який можна знайти в таких автомобілях, як Ferrari 296 і McLaren Artura . До кінця десятиліття бренд планує випустити свій перший повністю електричний автомобіль, за яким зрештою піде електрична заміна Urus .

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Lamborghini

Останні записи

Chevrolet Corvette ZR1 несподівано побив рекорд максимальної швидкості

Chevrolet Corvette ZR1 несподівано встановив рекорд "максималки". У Німеччині на полігоні в Папенбурзі новинку вдалося…

20.10.2024

Розкрито головні новинки Volkswagen 2025 року

Наступний 2025 стане важливим для німецького автовиробника Volkswagen. Йому належить представити відразу кілька ключових новинок…

20.10.2024

Експерти склали рейтинг найміцніших автомобілів

Британський портал «WhatCar» постійно публікує різні дослідження в галузі надійності автомобілів. Нещодавно журналісти з «Туманного…

20.10.2024

Інтер’єр нового Volkswagen Teramont Pro розкрито на свіжих фотографіях

Отож, у Китаї вже готують до виходу новий Volkswagen Teramont Pro, і нещодавно з’явились свіжі…

20.10.2024

General Motors показав армійський броньовик з унікальною технікою

General Motors показав броньовик для спецслужб з унікальною технікою. "Дочка" автогіганта - GM Defense -…

20.10.2024

Які вживані авто зі США найчастіше обирають українські водії

За перші три квартали 2023 року в Україну пригнали майже 33,5 тисячі авто зі Штатів,…

20.10.2024