Авто

Lamborghini зможе зберегти ідентичність бренду у вік електрифікації.

Share

Lamborghini нещодавно представила Revuelto , що підключається гібридний наступник Aventador , який повинен відкрити нову еру продуктивності інженерів із Сант-Агата-Болоньєзе. З цим поштовхом до електрифікації люди почали ставити питання про те, куди прямують продукти компанії.

В інтерв’ю Auto Motor und Sport (AMS) головному технічному директору Lamborghini Рувену Мору було поставлено кілька питань саме про це. Він підкреслив, що хоче, щоб майбутні Lamborghini були такими ж впізнаваними, як зараз, не лише з погляду їхнього зовнішнього вигляду, але й їхньої динаміки водіння.

«Навіть у століття електрики нам потрібна технічна диференціація, що відповідає філософії виробника. У цьому ми відрізняємося від інших брендів», – сказав він журналу.

Італійський автовиробник прагне 50-відсоткового скорочення викидів автопарку до 2025 року , на чолі з гібридним наступником Urus і Huracan , які мають з’явитися в найближчі кілька років.

Говорячи про електрифіковане майбутнє першого і потенційних силових агрегатів, Мор сказав: «Проблема ваги, згадана раніше, буде розвиватися тільки на користь BEV найближчими роками. Але зараз двигун V6 просто не відповідає бренду».

Lamborghini завжди була відома своїми двигунами V12 , але згодом вони додали у своє портфоліо двигуни V8 та V10 . Однак, незважаючи на зміни в галузі, вони, як і раніше, залишаються вірними своїм екзотичним двигунам, навіть якщо вони мають можливість отримати аналогічну потужність з меншою кількістю циліндрів.

Навіть коли компанія переходить в епоху електрифікації з Revuelto , двигун, що працює разом з цією гібридною системою, як і раніше, є безнаддувним V12 , а не V6 з подвійним турбонаддувом, який можна знайти в таких автомобілях, як Ferrari 296 і McLaren Artura . До кінця десятиліття бренд планує випустити свій перший повністю електричний автомобіль, за яким зрештою піде електрична заміна Urus .

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Lamborghini

Останні записи

Audi готує масштабні скорочення: без роботи залишаться тисячі

Німецький автовиробник планує до 2029 року скоротити 7,5 тисяч робітників у Німеччині. У компанії пояснили,…

18.03.2025

Блогери знайшли новий спосіб обдурити автопілот Tesla

Користувач YouTube Марк Ровер вирішив порівняти роботу асистентів водіїв на популярних автомобілях. У випробуваннях взяли…

18.03.2025

Експерт попередив про ризики їзди на літніх шинах у холодну погоду

Рання весна в Україні змусила деяких водіїв перейти на літні шини, але різке похолодання зробило…

18.03.2025

Audi Q5 PHEV нового покоління позбудеться турбодизельного двигуна

Кросовер Q5 залишається для Audi, можливо, головним продуктом: за обсягами продажів він перевершує решту моделей…

18.03.2025

Mercedes-Benz тестує новий електричний GLB-Class 2027

Mercedes-Benz продовжує тестування другого покоління GLB-Class, який стане частиною оновленої компактної лінійки бренду. Прототип моделі…

18.03.2025

Audi оновить модельний ряд і випустить 10 нових PHEV та ДВЗ у 2025 році

Audi оголосила про масштабну стратегію оновлення свого модельного ряду на 2025 рік, запланувавши запуск десяти…

18.03.2025