Авто

Lamborghini зможе зберегти ідентичність бренду у вік електрифікації.

Share

Lamborghini нещодавно представила Revuelto , що підключається гібридний наступник Aventador , який повинен відкрити нову еру продуктивності інженерів із Сант-Агата-Болоньєзе. З цим поштовхом до електрифікації люди почали ставити питання про те, куди прямують продукти компанії.

В інтерв’ю Auto Motor und Sport (AMS) головному технічному директору Lamborghini Рувену Мору було поставлено кілька питань саме про це. Він підкреслив, що хоче, щоб майбутні Lamborghini були такими ж впізнаваними, як зараз, не лише з погляду їхнього зовнішнього вигляду, але й їхньої динаміки водіння.

«Навіть у століття електрики нам потрібна технічна диференціація, що відповідає філософії виробника. У цьому ми відрізняємося від інших брендів», – сказав він журналу.

Італійський автовиробник прагне 50-відсоткового скорочення викидів автопарку до 2025 року , на чолі з гібридним наступником Urus і Huracan , які мають з’явитися в найближчі кілька років.

Говорячи про електрифіковане майбутнє першого і потенційних силових агрегатів, Мор сказав: «Проблема ваги, згадана раніше, буде розвиватися тільки на користь BEV найближчими роками. Але зараз двигун V6 просто не відповідає бренду».

Lamborghini завжди була відома своїми двигунами V12 , але згодом вони додали у своє портфоліо двигуни V8 та V10 . Однак, незважаючи на зміни в галузі, вони, як і раніше, залишаються вірними своїм екзотичним двигунам, навіть якщо вони мають можливість отримати аналогічну потужність з меншою кількістю циліндрів.

Навіть коли компанія переходить в епоху електрифікації з Revuelto , двигун, що працює разом з цією гібридною системою, як і раніше, є безнаддувним V12 , а не V6 з подвійним турбонаддувом, який можна знайти в таких автомобілях, як Ferrari 296 і McLaren Artura . До кінця десятиліття бренд планує випустити свій перший повністю електричний автомобіль, за яким зрештою піде електрична заміна Urus .

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Lamborghini

Останні записи

Bugatti побила рекорд швидкості для кабріолетів

Bugatti встановила новий рекорд швидкості для родстерів, розігнавши W16 Mistral до 454 км/год на німецькому…

19.11.2024

Оновлений Chevrolet Tracker (2026) потрапив в об’єктиви папараці

Chevrolet планує швидке оновлення свого популярного кросовера Tracker. Нещодавно машину підловили під час випробувань на…

19.11.2024

Названо найбезпечніші автомобілі 2024 року

У 2024 році були визначені найбезпечніші автомобілі, ґрунтуючись на чотирьох ключових умовах оцінки. Оцінювалися показники…

19.11.2024

Яка різниця між протитуманними фарами, ближнім і дальнім світлом, і коли їх вмикати

Їздити без фар не можна, в принципі: ні вдень, ні тим більше вночі. Нині часто…

19.11.2024

Fiat офіційно відмовився від двигунів внутрішнього згоряння на користь електрокарів

Компанія Abarth, яка перш за все відома розробкою високопродуктивних версій серійних автомобілів Fiat, вирішила припинити…

19.11.2024

Nissan готує новий Leaf як повністю електричний купе-кросовер

Компанія Nissan завершує розробку електричної моделі, що прийде на зміну моделі Leaf у 2025 році.…

19.11.2024