Авто

Lamborghini зможе зберегти ідентичність бренду у вік електрифікації.

Share

Lamborghini нещодавно представила Revuelto , що підключається гібридний наступник Aventador , який повинен відкрити нову еру продуктивності інженерів із Сант-Агата-Болоньєзе. З цим поштовхом до електрифікації люди почали ставити питання про те, куди прямують продукти компанії.

В інтерв’ю Auto Motor und Sport (AMS) головному технічному директору Lamborghini Рувену Мору було поставлено кілька питань саме про це. Він підкреслив, що хоче, щоб майбутні Lamborghini були такими ж впізнаваними, як зараз, не лише з погляду їхнього зовнішнього вигляду, але й їхньої динаміки водіння.

«Навіть у століття електрики нам потрібна технічна диференціація, що відповідає філософії виробника. У цьому ми відрізняємося від інших брендів», – сказав він журналу.

Італійський автовиробник прагне 50-відсоткового скорочення викидів автопарку до 2025 року , на чолі з гібридним наступником Urus і Huracan , які мають з’явитися в найближчі кілька років.

Говорячи про електрифіковане майбутнє першого і потенційних силових агрегатів, Мор сказав: «Проблема ваги, згадана раніше, буде розвиватися тільки на користь BEV найближчими роками. Але зараз двигун V6 просто не відповідає бренду».

Lamborghini завжди була відома своїми двигунами V12 , але згодом вони додали у своє портфоліо двигуни V8 та V10 . Однак, незважаючи на зміни в галузі, вони, як і раніше, залишаються вірними своїм екзотичним двигунам, навіть якщо вони мають можливість отримати аналогічну потужність з меншою кількістю циліндрів.

Навіть коли компанія переходить в епоху електрифікації з Revuelto , двигун, що працює разом з цією гібридною системою, як і раніше, є безнаддувним V12 , а не V6 з подвійним турбонаддувом, який можна знайти в таких автомобілях, як Ferrari 296 і McLaren Artura . До кінця десятиліття бренд планує випустити свій перший повністю електричний автомобіль, за яким зрештою піде електрична заміна Urus .

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Lamborghini

Останні записи

Названо автомобілі, які водії не хочуть купувати повторно

Кожен автовласник має власний «автомобіль мрії», але іноді слідом за чарівністю приходить розчарування, особливо коли…

20.12.2024

Головні інновації Zeekr 7X: топ-5 фішок електромобіля

Електрокар Zeekr 7X зовсім недавно дебютував на китайському ринку, тому багато його функцій ще не…

20.12.2024

Renault показала перші зображення нового покоління Clio

У 2026 році Renault збирається змінити покоління одного з найпопулярніших у Європі автомобілів B-сегменту. Нова…

20.12.2024

Tesla анонсувала запуск виробництва оновленої Model Y

Tesla анонсувала, що вже в січні розпочнеться випуск оновленого Model Y. Перший завод, де почнуть…

20.12.2024

Новий Hyundai Palisade отримав унікальну фішку для максимального комфорту (ФОТО)

На початку грудня Hyundai представив довгоочікуване нове покоління кросовера Palisade – автомобіля, який відомий у…

20.12.2024

Пікапи Isuzu почнуть виробляти в Україні

Японський автовиробник Isuzu оголосив про початок виробництва своїх пікапів в Україні. Вже незабаром на одному…

20.12.2024