Lamborghini нещодавно представила Revuelto , що підключається гібридний наступник Aventador , який повинен відкрити нову еру продуктивності інженерів із Сант-Агата-Болоньєзе. З цим поштовхом до електрифікації люди почали ставити питання про те, куди прямують продукти компанії.
В інтерв’ю Auto Motor und Sport (AMS) головному технічному директору Lamborghini Рувену Мору було поставлено кілька питань саме про це. Він підкреслив, що хоче, щоб майбутні Lamborghini були такими ж впізнаваними, як зараз, не лише з погляду їхнього зовнішнього вигляду, але й їхньої динаміки водіння.
«Навіть у століття електрики нам потрібна технічна диференціація, що відповідає філософії виробника. У цьому ми відрізняємося від інших брендів», – сказав він журналу.
Італійський автовиробник прагне 50-відсоткового скорочення викидів автопарку до 2025 року , на чолі з гібридним наступником Urus і Huracan , які мають з’явитися в найближчі кілька років.
Говорячи про електрифіковане майбутнє першого і потенційних силових агрегатів, Мор сказав: «Проблема ваги, згадана раніше, буде розвиватися тільки на користь BEV найближчими роками. Але зараз двигун V6 просто не відповідає бренду».
Lamborghini завжди була відома своїми двигунами V12 , але згодом вони додали у своє портфоліо двигуни V8 та V10 . Однак, незважаючи на зміни в галузі, вони, як і раніше, залишаються вірними своїм екзотичним двигунам, навіть якщо вони мають можливість отримати аналогічну потужність з меншою кількістю циліндрів.
Навіть коли компанія переходить в епоху електрифікації з Revuelto , двигун, що працює разом з цією гібридною системою, як і раніше, є безнаддувним V12 , а не V6 з подвійним турбонаддувом, який можна знайти в таких автомобілях, як Ferrari 296 і McLaren Artura . До кінця десятиліття бренд планує випустити свій перший повністю електричний автомобіль, за яким зрештою піде електрична заміна Urus .