Авто

У Ford з’явиться два нові електричні фургони

Share

Американська компанія, один із лідерів комерційного ринку в Європі, готується до презентації двох нових 100% електричних моделей, фургонів нового покоління, які, незважаючи на відданість нульовим викидам, також матимуть традиційні варіанти з ДВЗ.

Нові Transit Courier та Tourneo Courier вже офіційно анонсовані в одній із соціальних мереж виробника в Європі. Перший призначений для чистого та простого комерційного сектора, а другий схвалений як легковий автомобіль. Обидва доступні з двигунами внутрішнього згоряння та електричним приводом, що дозволить виробнику обігнати легші моделі Stellantis, які зробили ставку лише на цю нову технологію.

Бренд оголосив про презентацію цих нових електричних фургонів, які демонструють сучасний світловий підпис спереду. Дуже яскрава область з деякими оптичними групами, з’єднаними смужкою, що світиться в стилі нового Explorer Electric, в той же час вона також демонструє деякі дуже стримані пропорції, більш компактні, ніж у Tourneo, що дозволить йому легко маневрувати в міському потоці. Задні ліхтарі також були мінімально помітні, демонструючи більш сучасний стиль.

Модель, яку ми нещодавно бачили на випробуваннях, як на околицях штаб-квартири в Кельні, у Німеччині, так і на зимових випробуваннях, показала сучасний зовнішній вигляд, в якому вплив старшої моделі більш ніж помітний — про це говорять великі екрани мультимедійної системи та цифрової панелі приладів Важливий технологічний стрибок, незважаючи на те, що він не буде заснований на новому поколінні урізаного Tourneo Connect, а використовуватиме ту саму платформу «Global B», що й нинішні Transit Courier та Puma, адаптовану для електрифікованих версій.

З цим кросовером він також розділить виробничу лінію румунського заводу в Крайові, заповнивши прогалину, яку вже залишив EcoSport. Нові Transit Courier та Tourneo Courier будуть пропонуватися виключно з переднім приводом та сучасним 1,5-літровим чотирициліндровим дизельним двигуном EcoBlue потужністю 120 к.с. Така версія з’явиться вже 2024 року.

Також протягом декількох днів представлять версію з електромотором, розташованим на передній осі, який даватиме максимальну потужність 100 кВт, що еквівалентно 136 к.с., і літій-іонний акумулятор ємністю 50 кВт/год, з яким максимальна автономність досягатиме до 300 кілометрів.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Ford

Останні записи

Нові технології BMW: у січні покажуть інноваційні надширокі екрани для електрокарів

Концерн BMW анонсував свою головну прем’єру для виставки електроніки CES, яка відбудеться в січні у…

20.12.2024

Чому аварійна сигналізація може обійтись водієві дорого: роз’яснення експертів

На перший погляд, кнопка з червоним трикутником здається простою, але за її створенням стоять роки…

20.12.2024

Рейтинг найкращих авто в Китаї: іноземні моделі вийшли в лідери

У Китаї назвали переможців конкурсу "Автомобіль 2025 року". В одній з головних номінацій, за найкращий…

20.12.2024

Tesla Model Y з трьома рядами сидінь вийде раніше очікуваного

Tesla готується до виходу оновленої версії електромобіля Model Y, який використовує внутрішнє позначення Juniper. Що…

19.12.2024

Електромобіль Toyota bZ4X подешевшав після оновлення

Електричний кросовер Toyota bZ4X 2025 року став доступнішим і отримав нову стильну версію. Тепер у…

19.12.2024

Що робити, якщо незамерзайка замерзла: 7 ефективних методів

Якщо немає можливості заїхати в теплий бокс і дати рідині розмерзнутися, є кілька способів, як…

19.12.2024