Авто

У Ford з’явиться два нові електричні фургони

Американська компанія, один із лідерів комерційного ринку в Європі, готується до презентації двох нових 100% електричних моделей, фургонів нового покоління, які, незважаючи на відданість нульовим викидам, також матимуть традиційні варіанти з ДВЗ.

Нові Transit Courier та Tourneo Courier вже офіційно анонсовані в одній із соціальних мереж виробника в Європі. Перший призначений для чистого та простого комерційного сектора, а другий схвалений як легковий автомобіль. Обидва доступні з двигунами внутрішнього згоряння та електричним приводом, що дозволить виробнику обігнати легші моделі Stellantis, які зробили ставку лише на цю нову технологію.

Бренд оголосив про презентацію цих нових електричних фургонів, які демонструють сучасний світловий підпис спереду. Дуже яскрава область з деякими оптичними групами, з’єднаними смужкою, що світиться в стилі нового Explorer Electric, в той же час вона також демонструє деякі дуже стримані пропорції, більш компактні, ніж у Tourneo, що дозволить йому легко маневрувати в міському потоці. Задні ліхтарі також були мінімально помітні, демонструючи більш сучасний стиль.

Модель, яку ми нещодавно бачили на випробуваннях, як на околицях штаб-квартири в Кельні, у Німеччині, так і на зимових випробуваннях, показала сучасний зовнішній вигляд, в якому вплив старшої моделі більш ніж помітний — про це говорять великі екрани мультимедійної системи та цифрової панелі приладів Важливий технологічний стрибок, незважаючи на те, що він не буде заснований на новому поколінні урізаного Tourneo Connect, а використовуватиме ту саму платформу «Global B», що й нинішні Transit Courier та Puma, адаптовану для електрифікованих версій.

З цим кросовером він також розділить виробничу лінію румунського заводу в Крайові, заповнивши прогалину, яку вже залишив EcoSport. Нові Transit Courier та Tourneo Courier будуть пропонуватися виключно з переднім приводом та сучасним 1,5-літровим чотирициліндровим дизельним двигуном EcoBlue потужністю 120 к.с. Така версія з’явиться вже 2024 року.

Також протягом декількох днів представлять версію з електромотором, розташованим на передній осі, який даватиме максимальну потужність 100 кВт, що еквівалентно 136 к.с., і літій-іонний акумулятор ємністю 50 кВт/год, з яким максимальна автономність досягатиме до 300 кілометрів.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Ford

Останні записи

Renault представив серійну версію електричного фургона Trafic E-Tech

Renault готує нове покоління легких комерційних електромобілів, створених спільно з Volvo і CMA CGM через…

24.11.2025

Середня вартість нового автомобіля в Україні перевищила 32 тис. євро

Попри економічні труднощі, викликані війною, ринок нових автомобілів в Україні продовжує функціонувати і навіть демонструє…

24.11.2025

Скільки реально заряджається електромобіль і від чого залежить швидкість

Для тих, хто лише знайомиться з електромобілями, найбільше хвилювання зазвичай викликає уявна "повільність" зарядки. Та…

24.11.2025

Названо 5 найкрасивіших європейських фастбеків

Хоча термін «фастбек» ​​найчастіше асоціюється з американськими класиками 60-х, Європа створила не менше культових силуетів.…

24.11.2025

Топ-8 німецьких авто, здатних пройти понад пів мільйона кілометрів

Німецькі автомобілі вже багато десятиліть вважаються одними з найнадійніших та найбільш витривалих у світі, і…

23.11.2025

Dacia оновила лінійку двигунів для Duster: більше потужності за менші гроші

Dacia представила оновлену лінійку силових установок для Duster - і зміни виявились помітно глибшими, ніж…

23.11.2025