У Японії склали рейтинг найекономічніших нових машин локального виробництва. Це зробило Міністерство землі, інфраструктури, транспорту та туризму країни. Для РФ новина актуальна тим, що японські автомобілі у вигляді екземплярів масово потрапляють до нашої країни.
Опубліковано паралельно два списки — звичайні легкові автомобілі та кей-кари. Рейтинги складають не на основі паспортних даних, а за результатами незалежних вимірів середньої витрати пального у певних тестах. Японське відомство брало до уваги ті машини, які пропонувалися новими станом на 2022 рік.
Нагадаємо, до класу кей-карів відносяться автомобілі довжиною та шириною не більше 3,4 та 1,48 метрів відповідно, з силовою установкою об’ємом не більше 660 куб. см та максимальною потужністю не вище 64 к.с.
10 найекономічніших нових японських авто:
Toyota Yaris – 2,78 літра/100 кілометрів,
Toyota Aqua – 2,79 літра/100 кілометрів,
Toyota Prius – 3,12 літра/100 кілометрів,
Toyota Yaris Cross – 3,25 літра/100 кілометрів,
Toyota Corolla – 3,31 літра/100 кілометрів,
Honda Fit – 3,31 літра/100 кілометрів,
Toyota Corolla – 3,33 літра/100 кілометрів,
Toyota Corolla Touring – 3,39 літра/100 кілометрів,
Nissan Note – 3,39 літра/100 кілометрів,
Toyota Sienta – 3,47 літра/100 кілометрів.
11 найекономічніших нових кей-карів:
Suzuki Alto – 3,88 літра/100 кілометрів,
Mazda Carol – 3,88 літра/100 кілометрів,
Suzuki Alto Lapin – 3,97 літра/100 кілометрів,
Suzuki Wagon R – 3,97 літра/100 кілометрів,
Mazda Flair – 3,97 літра/100 кілометрів,
Suzuki Wagon R Smile – 3,98 літра/100 кілометрів,
Subaru Pleo Plus – 4,0 літра/100 кілометрів,
Daihatsu Mira e:S – 4,0 літра/100 кілометрів,
Toyota Pixis Epoch – 4,0 літра/100 кілометрів,
Suzuki Hustler – 4,0 літра/100 кілометрів,
Mazda Flair Crossover – 4,0 літра/100 кілометрів.