Авто

Ford перетворив Volkswagen ID.4 на електричний Explorer

Ford електрифікував ще одну класичну модель зі своєї лінійки. На цей раз це Explorer , який був заново винайдений як позашляховик з батарейним живленням для Європи, де він ділитиме виставковий зал з Mustang Mach-e . Якщо здається дивним, що у Ford тепер є два п’ятимісних електричних позашляховика однакового розміру для європейського ринку, ще дивніше те, що вони зовсім не пов’язані між собою. Замість того, щоб створювати Explorer на платформі Mach-E , Ford створив свій новий позашляховик, об’єднавшись із Volkswagen. Під цією квадратною щелепою ховається VW ID.4 .

За кремезним, невиразно квадратним кермовим колесом знаходиться обов’язкова цифрова приладова панель, що окремо стоїть, але справжнім центром інтер’єру є величезний 14,6-дюймовий портретний сенсорний екран. Але на цьому схожість із кабіною Mach-E закінчується, тому що сенсорний екран Explorer розташований усередині головної панелі приладів, а не плаває перед нею. Екран також похилений назад, його навіть можна зрушити під водіїв різного зросту, а за ним є надійне місце для зберігання цінних речей.


Також немає фізичного поворотного контролера, що стирчить з нижньої частини екрану, як в електричному Mustang , а широка центральна консоль (яка пропонує достатньо місця для зберігання 15-дюймового ноутбука) більше схожа на те, що ви знайдете в традиційному позашляховику з двигуном внутрішнього згоряння, а не дизайн з відкритим плануванням, який можна спостерігати у багатьох електромобілях, включаючи VW ID.4 .

Внутрішньо, звичайно, у Explorer багато спільного з ID.4 . Компанія Ford дуже мало розповіла про технічну складову нового Explorer . Зазначимо, що той же ID.4 у базі поставляється з батареєю на 52 кВт/год у парі з одним двигуном потужністю 146 к.с. , що приводить у рух задні колеса та забезпечує запас ходу на електротязі в 359 км .


Цю ж батарею можна використовувати з двигуном потужністю 168 к.с. , або ви можете встановити батарею на 77 кВт/год, збільшивши потужність до 172 л. або 201 л.с. Крім того, ви можете отримати повний привід з двома двигунами та потужністю 262 к.с. або розщедритися на флагманський GTX потужністю 2 95 л.с. та запасом ходу 496 км .

Ford також не вказує конкретну швидкість заряджання, але говорить, що Explorer може заряджатися від 10 до 80 відсотків за 25 хвилин . На відміну від Hyundai і Kia VW вирішив не впроваджувати технологію зарядки 800 вольт для своїх електромобілів, але ID.4 з акумулятором більшого розміру тепер можуть заряджатися від мережі на 170 кВт, і ми припускаємо, що Ford запропонує саме цю версію.


Explorer також привносить технології в європейську лінійку бренду, у тому числі Assisted Change Lane Change , а також Clear Exit Assist , яка попереджає про велосипедистів, що наближаються. Інші опції, що входять до стандартної комплектації, включають масажне сидіння водія, двозонний клімат-контроль, вхід без ключа та задні двері з електроприводом.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Експерти назвали, головні правила керування авто на слизькій дорозі

Найголовніше правило зимового водіння - не переоцінювати власні сили та можливості на дорозі. Основна проблема…

25.10.2025

Представлений електричний фургон Renault 4 E-Tech Van без заднього сидіння

Компанія Renault презентувала нову модифікацію моделі 4 E-Tech Electric - компактний фургон Van. На відміну…

25.10.2025

Skoda представила електричний концепт 1000 MBX у дусі культового купе 1960-х

Skoda представила електричний концепт 1000 MBX - сучасну інтерпретацію культового купе 1960-х років. Новинка стала…

25.10.2025

В Україні можуть повернути систему штрафних балів для водіїв

У Верховній Раді зареєстровано законопроєкт №14133, яким пропонується повернути систему штрафних балів для водіїв в…

25.10.2025

Dacia готує нове покоління Sandero Stepway: перші рендери

Компанія Dacia, що входить до складу Renault, нещодавно провела рестайлінг моделей Sandero та Sandero Stepway.…

25.10.2025

Автоексперт нагадав, як безпечно керувати автомобілем восени

Осінь приносить не лише яскраві краєвиди, а й підвищену небезпеку на дорогах. Темні вечори, тумани,…

25.10.2025