Ford електрифікував ще одну класичну модель зі своєї лінійки. На цей раз це Explorer , який був заново винайдений як позашляховик з батарейним живленням для Європи, де він ділитиме виставковий зал з Mustang Mach-e . Якщо здається дивним, що у Ford тепер є два п’ятимісних електричних позашляховика однакового розміру для європейського ринку, ще дивніше те, що вони зовсім не пов’язані між собою. Замість того, щоб створювати Explorer на платформі Mach-E , Ford створив свій новий позашляховик, об’єднавшись із Volkswagen. Під цією квадратною щелепою ховається VW ID.4 .
За кремезним, невиразно квадратним кермовим колесом знаходиться обов’язкова цифрова приладова панель, що окремо стоїть, але справжнім центром інтер’єру є величезний 14,6-дюймовий портретний сенсорний екран. Але на цьому схожість із кабіною Mach-E закінчується, тому що сенсорний екран Explorer розташований усередині головної панелі приладів, а не плаває перед нею. Екран також похилений назад, його навіть можна зрушити під водіїв різного зросту, а за ним є надійне місце для зберігання цінних речей.
Також немає фізичного поворотного контролера, що стирчить з нижньої частини екрану, як в електричному Mustang , а широка центральна консоль (яка пропонує достатньо місця для зберігання 15-дюймового ноутбука) більше схожа на те, що ви знайдете в традиційному позашляховику з двигуном внутрішнього згоряння, а не дизайн з відкритим плануванням, який можна спостерігати у багатьох електромобілях, включаючи VW ID.4 .
Внутрішньо, звичайно, у Explorer багато спільного з ID.4 . Компанія Ford дуже мало розповіла про технічну складову нового Explorer . Зазначимо, що той же ID.4 у базі поставляється з батареєю на 52 кВт/год у парі з одним двигуном потужністю 146 к.с. , що приводить у рух задні колеса та забезпечує запас ходу на електротязі в 359 км .
Цю ж батарею можна використовувати з двигуном потужністю 168 к.с. , або ви можете встановити батарею на 77 кВт/год, збільшивши потужність до 172 л. або 201 л.с. Крім того, ви можете отримати повний привід з двома двигунами та потужністю 262 к.с. або розщедритися на флагманський GTX потужністю 2 95 л.с. та запасом ходу 496 км .
Ford також не вказує конкретну швидкість заряджання, але говорить, що Explorer може заряджатися від 10 до 80 відсотків за 25 хвилин . На відміну від Hyundai і Kia VW вирішив не впроваджувати технологію зарядки 800 вольт для своїх електромобілів, але ID.4 з акумулятором більшого розміру тепер можуть заряджатися від мережі на 170 кВт, і ми припускаємо, що Ford запропонує саме цю версію.
Explorer також привносить технології в європейську лінійку бренду, у тому числі Assisted Change Lane Change , а також Clear Exit Assist , яка попереджає про велосипедистів, що наближаються. Інші опції, що входять до стандартної комплектації, включають масажне сидіння водія, двозонний клімат-контроль, вхід без ключа та задні двері з електроприводом.
На вторинному ринку нашої країни почали з'являтися китайські автомобілі, які переступили трирічну межу. На жаль,…
Європейський автопром знову на межі кризи напівпровідників. За словами Томаша Бебена, голови Асоціації виробників автомобільних…
Автомобіль — це вже не просто засіб для пересування, а й частина нашого життя, яка…
Шведський автовиробник представив оновлену версію універсала Volvo V60 2025 модельного року. Лінійка, як і раніше,…
Японські машини зазвичай вважаються надійними, навіть у наших реаліях. Однак є й ті, що не…
Напередодні ми розповідали про те, що Kia вивела на тести нове покоління кросовера Seltos. Машина…
Leave a Comment