Авто

На український ринок виходить новий автомобіль – фото

В Україні незабаром з’явиться новий Citroen C4 X. Оригінальний седан підвищеної прохідності запропонують у бензинових та дизельних версіях. Про це повідомляє «Фокус» із посиланням на офіційний сайт французької марки.

Дизайн Citroen C4 X 2023

Як і стандартний п’ятидверний Citroen C4 2022, крос-седан відрізняється оригінальним дизайном передньої частини з фарами, що нагадують логотип французької марки.

У авто високий (160 мм) кліренс, а нижня частина кузова прикрита захисним пластиковим обважуванням – це своєрідний седан-кросовер. Чотиридверна версія моделі на 240 мм довша за хетчбек.

Розміри Citroen C4 X 2023:

  • довжина — 4600 мм;
  • ширина — 1834 мм;
  • висота — 1525 мм;
  • колісна база — 2670 мм.

Інтер’єр та комплектація Citroen C4 X

Салон Citroen C4 X також повторює інтер’єр хетчбеку. Автомобіль отримав компактну цифрову панель приладів та великий 10,1-дюймовий тачскрин із бездротовими Apple CarPlay та Android Auto. Разом з тим, на другому ряду седан Citroen C4 просторіший, а об’єм його багажника становить 510-1360 л.

Базова комплектація Citroen C4 X Feel (від 895 030 гривень) включає діодні фари, клімат-контроль, круїз-контроль, парктронік, підігрів передніх сидінь, камеру заднього виду, систему контролю втоми водія, датчики світла та дощу.

Топовий варіант Shine (від 1 097 420 гривень) додає безключовий доступ, навігацію, проекцію на лобове скло, підігрів задніх сидінь. Крім того, у цьому випадку встановлено пакет «Безпека» — адаптивний круїз-контроль, автоматичне гальмування, утримання у смузі, контроль «сліпих» зон та розпізнавання дорожніх знаків.

Кросовер Citroen C4 X, характеристики

Новий Citroen C4 X в Україні запропонують із бензиновими турбомоторами об’ємом 1,2 л (100 і 130 к. с.), а також з 1,5-літровим 130-сильним турбодизелем. Початковий 100-сильний варіант отримав 6-ступінчасту механічну КПП, а дві інші версії — 8-ступінчастий автомат. Найшвидшою є дизельна версія — вона розганяється до 100 км/год за 10,8 с і розвиває 210 км/год, витрачаючи при цьому всього 4,8 л/100 км у змішаному циклі.

Підвіску седана доповнили технологією Progressive Hydraulic Cushions — гідравлічними упорами амортизаторів, що роблять їзду більш плавною.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Citroen

Останні записи

Як підготувати електромобіль до осінніх холодів і зберегти запас ходу

З настанням перших холодів власники електромобілів помічають, що їхні авто поводяться інакше. Якщо влітку пробіг…

29.09.2025

Топ-7 авто, від яких відмовляються навіть перекупники

Є машини, які зникають із торгових майданчиків за лічені години: щойно оголошення з'явилося - вже…

29.09.2025

З 2026 року в Європі можна буде їздити електромобілем безкоштовно

З 2026 року у Європі стартує технологія V2G (Vehicle-to-Grid), яка дозволяє електромобілям віддавати частину заряду…

29.09.2025

Як правильно підготувати авто до перших заморозків

З настанням осені та наближенням перших заморозків важливо заздалегідь підготувати автомобіль до холодної погоди. Це…

29.09.2025

Toyota bZ4X 2026 здивувала оновленим дизайном і збільшеною автономністю

Toyota bZ4X стала важливим кроком для бренду у світі електромобілів, особливо на європейському ринку, де…

29.09.2025

Чи потрібен пластиковий документ, якщо є водійське у «Дії»

Щодня поліція зупиняє водіїв для перевірки документів, і багато хто замислюється, чи достатньо мати фото…

29.09.2025