Авто

Компанія Hyundai вивела на ринок оновлену Elantra

Автомобіль Hyundai Elantra сьомого покоління дебютував у рідній Південній Кореї, де він продається під назвою Avante та поступово втрачає інтерес покупців. Поліпшити показники продажів компанія Hyundai планує завдяки злегка освіженому зовнішньому вигляду, що зберіг колишню стилістику, і розширеному переліку обладнання.

З оновленням модель Hyundai Elantra/Avante отримала підтяжку обличчя. Решітка радіатора відтепер розділена надвоє планкою у відтінок кузова, вужча передня оптика зайняла інше положення, відступивши від бічної кромки капота, а з боків переднього бампера тепер знаходяться повітрозабірники.

Позаду Hyundai Elantra/Avante з’явився новий бампер зі зміненими пропорціями, що збільшив довжину машини на 60 мм, до 4710 мм. Ширина, висота та колісна база не змінилися і становлять 1825 мм, 1420 мм та 2720 мм відповідно. Збереглися і ліхтарі, з’єднані світлодіодною смугою. Рестайлінг традиційно приніс оновлення дизайну колісних дисків та нові відтінки кузова.

Свіжа колірна схема з’явилася і в салоні Hyundai Elantra/Avante , який можна замовити у світло-зеленому кольорі з використанням перероблених матеріалів. Також додані USB-С роз’єми спереду та ззаду. В іншому все як і раніше: базова версія Elantra пропонується з аналоговою “приборкою” з 4,2-дюймовим екраном по центру і 8-дюймовим дисплеєм медіасистеми, а в “топі” седан укомплектований 10,25-дюймовими цифровими приладами і сенсорним дисплеєм.

Моторну лінійку оновленої Elantra/Avante залишили без змін. У Південній Кореї модель оснащується 1,6-літровим атмосферним двигуном потужністю 123 к.с., газовим двигуном того ж об’єму на 120 к.с. та гібридною установкою на базі силового агрегату 1.6 на 141 к.с. У першому випадку пару двигуна складає варіаторна трансмісія, у другому – 6-діапазонна АКПП, а гібрид поєднується з 6-швидкісним “роботом” з двома зчепленнями.

На внутрішньому ринку новинку оцінили щонайменше 15 тис. доларів, що у перерахунку на рублі дорівнює 1,1 млн. За гібридну версію просять від 19,7 тис. доларів (майже 1,5 млн рублів). Поки що представлений лише стандартний седан, а оновлення оспортивленої N Line та «зарядженої» модифікації Elantra N покажуть пізніше.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Hyundai

Останні записи

ТОП-5 електрокросоверів, які найчастіше виходять з ладу

Volkswagen ID.4, що випускається з 2021 року, визнано найненадійнішим електричним кросовером 2025 року. Такі результати…

10.12.2025

Volkswagen готує оновлений Polo 2026 із гібридними моторами

Volkswagen готує оновлений Polo 2026 із новими гібридними силовими установками: покупцям запропонують як м'які гібриди,…

10.12.2025

Як правильно запускати авто взимку: поради автоексперта

Зимові морози традиційно створюють водіям додаткові труднощі, особливо під час запуску двигуна. Незалежний автоексперт наголошує:…

10.12.2025

Штраф за паркування на місцях для людей з інвалідністю: що варто знати водіям

Зупинка або стоянка на місцях для осіб з інвалідністю регулюється частиною 6 статті 122 Кодексу…

10.12.2025

BMW готує рестайлінг компактного X1: перші деталі та зображення

Незважаючи на стабільний попит, до кінця 2026 року компактний кросовер BMW X1 очікує рестайлінг. Оновлення…

10.12.2025

Nissan готує електричний Juke з платформою CMF-BEV та новим дизайном

Nissan ніколи не вирізнявся надто сміливими дизайнами кросоверів, однак у його модельному ряду був один…

10.12.2025