Авто

Компанія Hyundai вивела на ринок оновлену Elantra

Автомобіль Hyundai Elantra сьомого покоління дебютував у рідній Південній Кореї, де він продається під назвою Avante та поступово втрачає інтерес покупців. Поліпшити показники продажів компанія Hyundai планує завдяки злегка освіженому зовнішньому вигляду, що зберіг колишню стилістику, і розширеному переліку обладнання.

З оновленням модель Hyundai Elantra/Avante отримала підтяжку обличчя. Решітка радіатора відтепер розділена надвоє планкою у відтінок кузова, вужча передня оптика зайняла інше положення, відступивши від бічної кромки капота, а з боків переднього бампера тепер знаходяться повітрозабірники.

Позаду Hyundai Elantra/Avante з’явився новий бампер зі зміненими пропорціями, що збільшив довжину машини на 60 мм, до 4710 мм. Ширина, висота та колісна база не змінилися і становлять 1825 мм, 1420 мм та 2720 мм відповідно. Збереглися і ліхтарі, з’єднані світлодіодною смугою. Рестайлінг традиційно приніс оновлення дизайну колісних дисків та нові відтінки кузова.

Свіжа колірна схема з’явилася і в салоні Hyundai Elantra/Avante , який можна замовити у світло-зеленому кольорі з використанням перероблених матеріалів. Також додані USB-С роз’єми спереду та ззаду. В іншому все як і раніше: базова версія Elantra пропонується з аналоговою “приборкою” з 4,2-дюймовим екраном по центру і 8-дюймовим дисплеєм медіасистеми, а в “топі” седан укомплектований 10,25-дюймовими цифровими приладами і сенсорним дисплеєм.

Моторну лінійку оновленої Elantra/Avante залишили без змін. У Південній Кореї модель оснащується 1,6-літровим атмосферним двигуном потужністю 123 к.с., газовим двигуном того ж об’єму на 120 к.с. та гібридною установкою на базі силового агрегату 1.6 на 141 к.с. У першому випадку пару двигуна складає варіаторна трансмісія, у другому – 6-діапазонна АКПП, а гібрид поєднується з 6-швидкісним “роботом” з двома зчепленнями.

На внутрішньому ринку новинку оцінили щонайменше 15 тис. доларів, що у перерахунку на рублі дорівнює 1,1 млн. За гібридну версію просять від 19,7 тис. доларів (майже 1,5 млн рублів). Поки що представлений лише стандартний седан, а оновлення оспортивленої N Line та «зарядженої» модифікації Elantra N покажуть пізніше.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Hyundai

Останні записи

BMW X5 проходить тести з новими фарами та гігантським панорамним дисплеєм

Новий BMW X5 знову вийшов на дорожні тести, і цього разу камуфляж майже не приховує…

16.11.2025

В Україні планують різко підвищити штрафи за літні шини взимку

З настанням холодів українських водіїв очікують помітні зміни - держава планує посилити контроль за технічним…

16.11.2025

Топ-3 сімейні автомобілі, що гідно конкурують із Volkswagen і Toyota

Volkswagen і Toyota давно вважаються еталоном серед сімейних автомобілів. Варто лише запитати знайомих чи зайти…

16.11.2025

Mercedes-Benz очолила рейтинг довговічності гібридів

Німецький автоклуб ADAC опублікував результати масштабного дослідження, у якому фахівці порівняли довговічність акумуляторів у підзаряджуваних…

16.11.2025

Експерти пояснили, як авто реагує на включення задньої передачі на ходу

Багато водіїв досі бояться випадково ввімкнути задню передачу під час руху, уявляючи, що коробка миттєво…

16.11.2025

Топ-9 культових автомобілів, які покинуть ринок у 2025 році

Автомобільний світ змінюється неймовірно швидко. За останнє десятиліття те, що здавалося вічним - рев моторів,…

16.11.2025