Авто

Компанія Hyundai вивела на ринок оновлену Elantra

Автомобіль Hyundai Elantra сьомого покоління дебютував у рідній Південній Кореї, де він продається під назвою Avante та поступово втрачає інтерес покупців. Поліпшити показники продажів компанія Hyundai планує завдяки злегка освіженому зовнішньому вигляду, що зберіг колишню стилістику, і розширеному переліку обладнання.

З оновленням модель Hyundai Elantra/Avante отримала підтяжку обличчя. Решітка радіатора відтепер розділена надвоє планкою у відтінок кузова, вужча передня оптика зайняла інше положення, відступивши від бічної кромки капота, а з боків переднього бампера тепер знаходяться повітрозабірники.

Позаду Hyundai Elantra/Avante з’явився новий бампер зі зміненими пропорціями, що збільшив довжину машини на 60 мм, до 4710 мм. Ширина, висота та колісна база не змінилися і становлять 1825 мм, 1420 мм та 2720 мм відповідно. Збереглися і ліхтарі, з’єднані світлодіодною смугою. Рестайлінг традиційно приніс оновлення дизайну колісних дисків та нові відтінки кузова.

Свіжа колірна схема з’явилася і в салоні Hyundai Elantra/Avante , який можна замовити у світло-зеленому кольорі з використанням перероблених матеріалів. Також додані USB-С роз’єми спереду та ззаду. В іншому все як і раніше: базова версія Elantra пропонується з аналоговою “приборкою” з 4,2-дюймовим екраном по центру і 8-дюймовим дисплеєм медіасистеми, а в “топі” седан укомплектований 10,25-дюймовими цифровими приладами і сенсорним дисплеєм.

Моторну лінійку оновленої Elantra/Avante залишили без змін. У Південній Кореї модель оснащується 1,6-літровим атмосферним двигуном потужністю 123 к.с., газовим двигуном того ж об’єму на 120 к.с. та гібридною установкою на базі силового агрегату 1.6 на 141 к.с. У першому випадку пару двигуна складає варіаторна трансмісія, у другому – 6-діапазонна АКПП, а гібрид поєднується з 6-швидкісним “роботом” з двома зчепленнями.

На внутрішньому ринку новинку оцінили щонайменше 15 тис. доларів, що у перерахунку на рублі дорівнює 1,1 млн. За гібридну версію просять від 19,7 тис. доларів (майже 1,5 млн рублів). Поки що представлений лише стандартний седан, а оновлення оспортивленої N Line та «зарядженої» модифікації Elantra N покажуть пізніше.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Hyundai

Останні записи

Експерти розповіли, чи варто переплачувати за дорогий бензин для автомобіля

AAA провела дослідження, щоб з'ясувати, чи справді високоо́ктанова паліва очищає двигун. Результати виявилися неоднозначними: так,…

27.10.2025

Поліція пояснила, чому не варто глушити мотор під час перевірки документів

Після скасування обов'язкового техогляду українські дороги заповнилися автомобілями з різним технічним станом. Саме тому патрульні…

27.10.2025

Названо найпопулярніші кольори нових машин у 2025 році

Серед нових автомобілів, придбаних українцями цього року, беззаперечним лідером став сірий колір. Майже третина всіх…

27.10.2025

Zeekr 007 2026 надійде у продаж у другому кварталі: що відомо про новинку

Офіційний представник китайської компанії повідомив нові подробиці: довгоочікуваний електрокар Zeekr 007 2026 надійде у продаж…

27.10.2025

Nissan готує субкомпактний мінівен на базі Renault Triber

Незважаючи на фінансові труднощі, Nissan активно оновлює свою модельну лінійку, впроваджуючи нові автомобілі. Нещодавно на…

27.10.2025

Чи має право водій вимагати посвідчення у поліцейського під час зупинки

Водій має право знати, хто його зупинив, і це не просто формальність, а вимога закону.…

27.10.2025