Авто

В електричного кросовера BMW iX з’явиться несподіваний конкурент

Alfa Romeo планує випустити новий повністю електричний флагманський позашляховик у другій половині цього десятиліття. В інтерв’ю Auto Express генеральний директор італійського бренду Жан-Філіп Імпарато сказав: “Після 2026 року ми виростемо [в розмірах]; У 2027 році я виведу на ринок автомобіль E-сегмента [великий седан], який відмінно підходить для Північної Америки, відмінно підходить для Європи”.

Очікується, що інша “збірна модель” стане повноцінним позашляховиком, який буде представлений у секторі ринку, який наразі займають Audi Q8 e-tron, Mercedes EQS і BMW iX. Він стане повністю електричною заміною Stelvio, яка буде побудована на тій самій платформі, що і Giulia EV.

Очікується, що нова модель використовуватиме архітектуру STLA Large від материнської компанії Alfa Romeo Stellantis. Імпарато каже, що Alfa Romeo спочатку постарається показати великий седан, “тому що, коли ви дивитеся на електромобіль, ви оцінюєте запас ходу, а якщо ви говорите про запас ходу, ви говорите про седан”. Це говорить про те, що збільшений діапазон седана зробить його найкращим представником великого сектора електромобілів.

Платформа STLA Large дозволяє використовувати акумулятори ємністю до 118 кВт/год. І Імпарато сказав, що Alfa Romeo прагнутиме проїхати близько 700 км. Але ця цифра, ймовірно, буде знижена для позашляховика з огляду на його додаткову вагу і більш високий профіль.

Позашляховик, як очікується, буде використовувати ті ж силові установки, що і седан; повинна бути базова модель потужністю 350 к.с. і Veloce середнього класу потужністю близько 800 к.с. Крім того, батарею можна буде заряджати за допомогою технології зарядки на 800 вольт (уперше в Stellantis), і Імпарато сказав, що це має забезпечити “близько 18 хвилин перезарядки”.

За словами Імпарато, моделі Alfa Romeo, засновані на платформі STLA Large, також повинні приносити задоволення від водіння. При цьому зовнішній дизайн седана вже затверджений, але зовнішність позашляховика поки що перебуває в розробці.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: BMW

Останні записи

Новий Mercedes-Benz S-Class отримає агресивний дизайн і двомоторну установку

Поточне покоління Mercedes-Benz S-Class, головного флагмана німецької марки, дебютувало у 2020 році й успішно утримує…

02.11.2025

Безпідставна зупинка авто поліцією: що каже закон і як захистити свої права

Безпідставна зупинка автомобіля поліцією є порушенням прав водія і втручанням у його свободу пересування. Закон…

02.11.2025

Нова технологія Mazda може дати друге життя ДВЗ

Компанія Mazda на виставці Japan Mobility Show 2025 презентувала потенційно революційну розробку, здатну змінити майбутнє…

02.11.2025

Дослідники спростували міф про те, що електромобілі служать недовго

У Швеції розвіяли один з найпопулярніших міфів про електромобілі. Йдеться про швидку втрату ємності акумуляторів.…

02.11.2025

Volkswagen відкликає Tiguan через збій у системі безпеки

Volkswagen Group Australia оголосила відкликання 1482 автомобілів Tiguan 2024–2025 років випуску. Причина — збій у…

02.11.2025

Топ-5 речей, які треба перевірити в авто перед зимою

Перед настанням холодів водіям варто приділити увагу базовим, але важливим перевіркам автомобіля. Як розповів експерт…

02.11.2025