Авто

В електричного кросовера BMW iX з’явиться несподіваний конкурент

Alfa Romeo планує випустити новий повністю електричний флагманський позашляховик у другій половині цього десятиліття. В інтерв’ю Auto Express генеральний директор італійського бренду Жан-Філіп Імпарато сказав: “Після 2026 року ми виростемо [в розмірах]; У 2027 році я виведу на ринок автомобіль E-сегмента [великий седан], який відмінно підходить для Північної Америки, відмінно підходить для Європи”.

Очікується, що інша “збірна модель” стане повноцінним позашляховиком, який буде представлений у секторі ринку, який наразі займають Audi Q8 e-tron, Mercedes EQS і BMW iX. Він стане повністю електричною заміною Stelvio, яка буде побудована на тій самій платформі, що і Giulia EV.

Очікується, що нова модель використовуватиме архітектуру STLA Large від материнської компанії Alfa Romeo Stellantis. Імпарато каже, що Alfa Romeo спочатку постарається показати великий седан, “тому що, коли ви дивитеся на електромобіль, ви оцінюєте запас ходу, а якщо ви говорите про запас ходу, ви говорите про седан”. Це говорить про те, що збільшений діапазон седана зробить його найкращим представником великого сектора електромобілів.

Платформа STLA Large дозволяє використовувати акумулятори ємністю до 118 кВт/год. І Імпарато сказав, що Alfa Romeo прагнутиме проїхати близько 700 км. Але ця цифра, ймовірно, буде знижена для позашляховика з огляду на його додаткову вагу і більш високий профіль.

Позашляховик, як очікується, буде використовувати ті ж силові установки, що і седан; повинна бути базова модель потужністю 350 к.с. і Veloce середнього класу потужністю близько 800 к.с. Крім того, батарею можна буде заряджати за допомогою технології зарядки на 800 вольт (уперше в Stellantis), і Імпарато сказав, що це має забезпечити “близько 18 хвилин перезарядки”.

За словами Імпарато, моделі Alfa Romeo, засновані на платформі STLA Large, також повинні приносити задоволення від водіння. При цьому зовнішній дизайн седана вже затверджений, але зовнішність позашляховика поки що перебуває в розробці.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: BMW

Останні записи

Названо 3 корейські авто, які не виправдали очікувань власників

Корейські автомобілі Hyundai та Kia останніми роками здобули широку популярність завдяки сучасному дизайну, технологіям і…

02.09.2025

Експерти розкрили причини маніпуляцій автовиробників щодо водіїв

Дані, що показує бортовий комп'ютер, здаються точними, і водії часто довіряють їм. Проте, як зазначають…

02.09.2025

Експерт пояснив, що загрожує водію за відірваний пістолет на АЗС

Невдалий урив пістолета на АЗС - неприємна, але досить поширена ситуація. Головне - не панікувати…

02.09.2025

Kia K4 2025 отримала 5 зірок у ANCAP, але базова версія лише 4

Австралійська організація ANCAP завершила випробування седана Kia K4 2025 та оголосила результати оцінки безпеки. Майже…

02.09.2025

ТОП-10 найпопулярніших авто Європи: Dacia випередила німецькі та японські бренди

У липні 2025 року європейський авторинок отримав нового несподіваного лідера - хетчбек Dacia Sandero вийшов…

02.09.2025

Mercedes представив концепцію компактного G-Class для молодіжної аудиторії

Mercedes-Benz готує компактний позашляховик під робочою назвою "Little G", який має стати доступнішою альтернативою легендарному…

01.09.2025