Авто

В електричного кросовера BMW iX з’явиться несподіваний конкурент

Share

Alfa Romeo планує випустити новий повністю електричний флагманський позашляховик у другій половині цього десятиліття. В інтерв’ю Auto Express генеральний директор італійського бренду Жан-Філіп Імпарато сказав: “Після 2026 року ми виростемо [в розмірах]; У 2027 році я виведу на ринок автомобіль E-сегмента [великий седан], який відмінно підходить для Північної Америки, відмінно підходить для Європи”.

Очікується, що інша “збірна модель” стане повноцінним позашляховиком, який буде представлений у секторі ринку, який наразі займають Audi Q8 e-tron, Mercedes EQS і BMW iX. Він стане повністю електричною заміною Stelvio, яка буде побудована на тій самій платформі, що і Giulia EV.

Очікується, що нова модель використовуватиме архітектуру STLA Large від материнської компанії Alfa Romeo Stellantis. Імпарато каже, що Alfa Romeo спочатку постарається показати великий седан, “тому що, коли ви дивитеся на електромобіль, ви оцінюєте запас ходу, а якщо ви говорите про запас ходу, ви говорите про седан”. Це говорить про те, що збільшений діапазон седана зробить його найкращим представником великого сектора електромобілів.

Платформа STLA Large дозволяє використовувати акумулятори ємністю до 118 кВт/год. І Імпарато сказав, що Alfa Romeo прагнутиме проїхати близько 700 км. Але ця цифра, ймовірно, буде знижена для позашляховика з огляду на його додаткову вагу і більш високий профіль.

Позашляховик, як очікується, буде використовувати ті ж силові установки, що і седан; повинна бути базова модель потужністю 350 к.с. і Veloce середнього класу потужністю близько 800 к.с. Крім того, батарею можна буде заряджати за допомогою технології зарядки на 800 вольт (уперше в Stellantis), і Імпарато сказав, що це має забезпечити “близько 18 хвилин перезарядки”.

За словами Імпарато, моделі Alfa Romeo, засновані на платформі STLA Large, також повинні приносити задоволення від водіння. При цьому зовнішній дизайн седана вже затверджений, але зовнішність позашляховика поки що перебуває в розробці.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: BMW

Останні записи

Наступник Ferrari Roma може дебютувати під ім’ям Amalfi (Фото)

Незабаром очікується прем'єра спадкоємця Ferrari Roma, оригінальна модель якої була представлена у 2019 році. Напередодні…

02.07.2025

Як швидко охолодити салон авто без кондиціонера

Літня спека в салоні автомобіля - справжнє випробування, особливо якщо кондиціонер відсутній або не працює…

02.07.2025

Як підготувати автомобіль до тривалої поїздки в спеку

Перед тривалою поїздкою на машині в спекотний сезон вкрай важливо упевнитися в її технічній справності…

02.07.2025

Коли слід міняти ремінь ГРМ, і чим загрожує його обрив

Контроль стану ременя газорозподільного механізму (ГРМ) - одна з найважливіших задач для кожного власника автомобіля.…

02.07.2025

Недорогий Mercedes G-Class здивує несподіваним дизайном

Mercedes-Benz G-Class по праву вважається одним із найдорожчих авто у світі, але незабаром у тих,…

02.07.2025

Що не можна залишати в машині в спеку: список небезпечних речей

З приходом літа та стійкої спеки важливо подбати не лише про технічний стан автомобіля, а…

02.07.2025