Авто

В електричного кросовера BMW iX з’явиться несподіваний конкурент

Share

Alfa Romeo планує випустити новий повністю електричний флагманський позашляховик у другій половині цього десятиліття. В інтерв’ю Auto Express генеральний директор італійського бренду Жан-Філіп Імпарато сказав: “Після 2026 року ми виростемо [в розмірах]; У 2027 році я виведу на ринок автомобіль E-сегмента [великий седан], який відмінно підходить для Північної Америки, відмінно підходить для Європи”.

Очікується, що інша “збірна модель” стане повноцінним позашляховиком, який буде представлений у секторі ринку, який наразі займають Audi Q8 e-tron, Mercedes EQS і BMW iX. Він стане повністю електричною заміною Stelvio, яка буде побудована на тій самій платформі, що і Giulia EV.

Очікується, що нова модель використовуватиме архітектуру STLA Large від материнської компанії Alfa Romeo Stellantis. Імпарато каже, що Alfa Romeo спочатку постарається показати великий седан, “тому що, коли ви дивитеся на електромобіль, ви оцінюєте запас ходу, а якщо ви говорите про запас ходу, ви говорите про седан”. Це говорить про те, що збільшений діапазон седана зробить його найкращим представником великого сектора електромобілів.

Платформа STLA Large дозволяє використовувати акумулятори ємністю до 118 кВт/год. І Імпарато сказав, що Alfa Romeo прагнутиме проїхати близько 700 км. Але ця цифра, ймовірно, буде знижена для позашляховика з огляду на його додаткову вагу і більш високий профіль.

Позашляховик, як очікується, буде використовувати ті ж силові установки, що і седан; повинна бути базова модель потужністю 350 к.с. і Veloce середнього класу потужністю близько 800 к.с. Крім того, батарею можна буде заряджати за допомогою технології зарядки на 800 вольт (уперше в Stellantis), і Імпарато сказав, що це має забезпечити “близько 18 хвилин перезарядки”.

За словами Імпарато, моделі Alfa Romeo, засновані на платформі STLA Large, також повинні приносити задоволення від водіння. При цьому зовнішній дизайн седана вже затверджений, але зовнішність позашляховика поки що перебуває в розробці.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: BMW

Останні записи

Tesla вирішила не використовувати заводську плівку для Cybertruck

Tesla офіційно зняла з продажу послугу захисного покриття для Cybertruck. Ця опція, запропонована наприкінці 2023…

20.11.2024

Китайські автомобілі віком 3 роки, від яких варто утриматися

На вторинному ринку нашої країни почали з'являтися китайські автомобілі, які переступили трирічну межу. На жаль,…

20.11.2024

Європі загрожує нова криза в автоіндустрії

Європейський автопром знову на межі кризи напівпровідників. За словами Томаша Бебена, голови Асоціації виробників автомобільних…

20.11.2024

Який податок потрібно сплатити при продажу авто між фізичними особами

Автомобіль — це вже не просто засіб для пересування, а й частина нашого життя, яка…

20.11.2024

Представлено оновлений Volvo V60 2025: опубліковано ціни та оснащення

Шведський автовиробник представив оновлену версію універсала Volvo V60 2025 модельного року. Лінійка, як і раніше,…

20.11.2024

Експерти визначили найпроблемніші моделі Nissan

Японські машини зазвичай вважаються надійними, навіть у наших реаліях. Однак є й ті, що не…

20.11.2024