Експерт назвав причини, через які краще обходити стороною Mercedes C-Class 2007-2015 років, а саме моделі W204 і S204. Основними недоліками фахівець вважає силові установки та систему охолодження автомобілів.
Частіше за інших на вторинному ринку можна зустріти бензинові версії з 1,8-літровим двигуном серії М271 (156-204 к.с.) і 1,6-літровим серії М274 (156 к.с.). З 2007 року ці мотори оснащувалися приводним нагнітачем, а з 2009 року – турбокомпресорами. Саме цих популярних версій Mercedes-Benz C-Class експерт рекомендує уникати.
Слабким місцем М271 є привід ГРМ з однорядним ланцюгом, який “витримує” близько 80 тисяч км пробігу. Через ненадійний натягувач ланцюг може навіть зіскочити, і клапани “зустрінуться” з поршнями. Також часті протікання масляного фільтра і теплообмінника. Після 150 тисяч елементи системи вентиляції картера можуть зруйнуватися, а через 200 тисяч км це трапиться і з магістралями системи охолодження.
М274 – це полегшена і поліпшена версія М271. Його ресурс за документами менший на 50 тисяч км (250 тис. км), але ланцюг приводу ГРМ надійніший і виходжує близько 100-120 тисяч км. Однак частою проблемою є те, що муфти зміни фаз газорозподілу можуть не дотягнути до пробігу 100 тисяч км. Ненадійним виявився і електронасос системи охолодження, що загрожує перегрівом, а також регулювальний клапан у системі змащення, який вже після 100 тисяч км пробігу загрожує задирами в циліндрах.
Патрульна поліція Києва звернула увагу водіїв на часту помилку, яка може призвести до штрафу в…
Знайти надійний і водночас доступний автомобіль – непросте завдання. Ринок пропонує безліч моделей, кожна з…
Серед водіїв часто виникають суперечки про те, якою має бути якісна моторна олива. Одні вважають,…
Kia готує до випуску новий електричний кросовер EV4, який стане привабливою пропозицією в сегменті доступних…
Офіційна прем'єра нової Audi A6 запланована на 4 березня, але в Мережі вже з'явився відеоролик,…
У продажу з'явився позашляховий Lamborghini Urus із шинами 33 дюйми. У США готові попрощатися з…
Leave a Comment