Експерт назвав причини, через які краще обходити стороною Mercedes C-Class 2007-2015 років, а саме моделі W204 і S204. Основними недоліками фахівець вважає силові установки та систему охолодження автомобілів.
Частіше за інших на вторинному ринку можна зустріти бензинові версії з 1,8-літровим двигуном серії М271 (156-204 к.с.) і 1,6-літровим серії М274 (156 к.с.). З 2007 року ці мотори оснащувалися приводним нагнітачем, а з 2009 року – турбокомпресорами. Саме цих популярних версій Mercedes-Benz C-Class експерт рекомендує уникати.
Слабким місцем М271 є привід ГРМ з однорядним ланцюгом, який “витримує” близько 80 тисяч км пробігу. Через ненадійний натягувач ланцюг може навіть зіскочити, і клапани “зустрінуться” з поршнями. Також часті протікання масляного фільтра і теплообмінника. Після 150 тисяч елементи системи вентиляції картера можуть зруйнуватися, а через 200 тисяч км це трапиться і з магістралями системи охолодження.
М274 – це полегшена і поліпшена версія М271. Його ресурс за документами менший на 50 тисяч км (250 тис. км), але ланцюг приводу ГРМ надійніший і виходжує близько 100-120 тисяч км. Однак частою проблемою є те, що муфти зміни фаз газорозподілу можуть не дотягнути до пробігу 100 тисяч км. Ненадійним виявився і електронасос системи охолодження, що загрожує перегрівом, а також регулювальний клапан у системі змащення, який вже після 100 тисяч км пробігу загрожує задирами в циліндрах.
Euro NCAP оголосила про масштабну реформу своєї рейтингової системи, яка набере чинності у 2026 році…
Автомобільні експерти назвали найкращі вживані автомобілі 2025 року, і переможцем рейтингу стала BMW 3 Series.…
Восени 2023 року Stellantis представив актуальне покоління Peugeot 3008, і вже відомо, яким може бути…
Автомеханік пояснює, що преміальний бензин із високим октановим числом потрібний далеко не всім автомобілям. Для…
Кросовер Nissan X-Trail, відомий у США під назвою Rogue, вже давно є ключовою моделлю бренду…
У Великобританії з 2028 року введуть новий податок для власників електромобілів - він буде залежати…
Leave a Comment