Національне управління безпекою руху на трасах США (NHTSA) опублікувало дослідження, в якому доводиться пряма залежність дати випуску авто і його рівня пасивної безпеки. Іншими словами, експерти довели, що чим старше автомобіль, тим його конструкція несе більшу небезпеку для життя людини.
У звіті організації вказані дані про аварії з летальним результатом, які відбулися в період з 2012 по 2016 роки. До уваги бралися ДТП на заміських трасах, що приводили до загибелі як мінімум одного водія або пасажира. (або відразу, або через деякий час в лікарні). При цьому під аналіз потрапили автомобілі всіх типів і класів: седани, хетчі, універсали, кросовери, позашляховики, пікапи і мінівени. Формула розрахунку була наступною: загиблі/загиблі + вижили x 100%. В результаті вийшла наступна таблиця:
Аксесуари для автомобілів, хоч і додають якоїсь стильності та зручності, можуть бути справжнім головним болем,…
При низьких температурах рідина склоомивача в бачку автомобіля може замерзнути, що унеможливлює очищення лобового скла.…
Нещодавні шпигунські знімки підтверджують, що електричний BMW M3 адаптує кілька стильових елементів концепту Vision Neue…
Чи потрібно водіям обмінювати старе посвідчення водія з простими категоріями на нове, де вони розділені,…
Електричний фургон KIA PV5 Turismo, що має дебютувати у 2025 році, нещодавно потрапив на шпигунські…
Mercedes -AMG стикається з непростим завданням: зберегти баланс між інноваціями та очікуваннями своїх лояльних клієнтів.…
Leave a Comment