Національне управління безпекою руху на трасах США (NHTSA) опублікувало дослідження, в якому доводиться пряма залежність дати випуску авто і його рівня пасивної безпеки. Іншими словами, експерти довели, що чим старше автомобіль, тим його конструкція несе більшу небезпеку для життя людини.
У звіті організації вказані дані про аварії з летальним результатом, які відбулися в період з 2012 по 2016 роки. До уваги бралися ДТП на заміських трасах, що приводили до загибелі як мінімум одного водія або пасажира. (або відразу, або через деякий час в лікарні). При цьому під аналіз потрапили автомобілі всіх типів і класів: седани, хетчі, універсали, кросовери, позашляховики, пікапи і мінівени. Формула розрахунку була наступною: загиблі/загиблі + вижили x 100%. В результаті вийшла наступна таблиця:
Оприлюднені зміни стосуються лише суб’єктів господарювання. Для приватних осіб поки що змін не передбачається. Підготовлено…
Фарбування автомобіля - трудомісткий процес, так що коштує воно зовсім недешево. Машин, що мають по-справжньому…
Через 4 роки після появи у продажу компанія Hyundai провела плановий рестайлінг свого компактного кросовера…
Mercedes-AMG представив нову модель E53, яка не тільки перевершує за потужністю попередню версію E63, але…
Tesla оголосила про створення для пікапа Cybertruck пакета оновлень, які повинні підвищити його функціональність за…
Техаська компанія Hennessey Performance Engineering представила новий пакет покращень для Toyota Tundra TRD Off - Road, пропонуючи власникам цього пікапа можливість значно…
Leave a Comment