Національне управління безпекою руху на трасах США (NHTSA) опублікувало дослідження, в якому доводиться пряма залежність дати випуску авто і його рівня пасивної безпеки. Іншими словами, експерти довели, що чим старше автомобіль, тим його конструкція несе більшу небезпеку для життя людини.
У звіті організації вказані дані про аварії з летальним результатом, які відбулися в період з 2012 по 2016 роки. До уваги бралися ДТП на заміських трасах, що приводили до загибелі як мінімум одного водія або пасажира. (або відразу, або через деякий час в лікарні). При цьому під аналіз потрапили автомобілі всіх типів і класів: седани, хетчі, універсали, кросовери, позашляховики, пікапи і мінівени. Формула розрахунку була наступною: загиблі/загиблі + вижили x 100%. В результаті вийшла наступна таблиця:
Взимку існує міф, що якщо довго не натискати на педаль, гальма "замерзнуть". Насправді це неправда…
При зимовому митті автомобіля корисно щоразу наносити воскове покриття. Експерт пояснює, що холодна пора вимагає…
У 2025 році світовий авторинок демонструє зміцнення лідерів і посилення конкуренції, особливо в сегменті електромобілів.…
Новий Nissan Versa 2027 несподівано з'явився в Мексиці під час зйомки, підтвердивши, що дебют моделі…
Деякі автомобілі інспектори зупиняють частіше, ніж інші, і водії часто запитують, чи можна цього уникнути.…
У ЄС можуть з'явитися недорогі електромобілі без частини обов'язкових систем безпеки. Чиновники розглядають таку ідею,…
Leave a Comment