Наразі йде велика тенденція на автомобілі, які мають електричні силові агрегати. І найцікавіше в тому, що цей тренд стосується не лише легкових авто, а й кросоверів із позашляховиками. І ось така компанія, як Subaru не побажала залишатися осторонь цього модного віяння і представила свою новинку. Це новий позашляховик Subaru Solterra, який і є повністю електричною моделлю.
Отже, Subaru Solterra – це перший серійний електричний позашляховик японського бренду, який відразу після своєї світової презентації надійшов у продаж.
Відразу слід сказати, що Subaru Solterra є результатом співпраці з компанією Toyota. Позашляховик виділяється своїм дизайном, оснащенням та, насамперед, своїми технічними даними.
Щодо зовнішнього вигляду, то тут Subaru Solterra має досить рубані форми. Окантовка колісних арок нагадує Toyota RAV4. У передній частині розташувалася вставка радіатора, що імітує грати. Фари головного світла мають убудовані світлодіодні ходові вогні. У задній частині колісні арки отримали розширення, а дуга задніх ліхтарів тягнеться на всю ширину задньої частини.
Що ж до інтер’єру, то він дуже мінімалістичний. На центральному тунелі практично нічого немає, крім невеликого блоку управління, який знаходиться біля самого основи. Subaru Solterra має цифрову панель приладів, яка знаходиться на відстані від кермового колеса, а в центральній частині передньої панелі розмістився екран мультимедійної системи, в нижній частині корпусу якого знаходяться сенсорні клавіші керування деякими функціями комфорту.
Як для японської моделі, Subaru Solterra дуже добре упакований у плані опцій. Ось невеликий огляд найбільш видатного стандартного обладнання, доступного для даного позашляховика:
- Система попередження зіткнень
- Система допомоги у підтримці смуги руху
- Система попередження про вихід зі смуги руху
- Адаптивний круїз-контроль
- Адаптивна система далекого світла
- Система розпізнавання дорожніх знаків
- Система екстреного гальмування
- Система допомоги при старті в гору
- Система контролю при спуску з пагорба
- Система моніторингу сліпих зон
- Помічник із безпечного виходу з автомобіля
- Цифрове внутрішнє дзеркало заднього виду
- Декілька подушок безпеки (передні, бічні, шторки та центральна)
- Світлодіодні фари
- Світлодіодні денні ходові вогні
- Блоки світлодіодних задніх ліхтарів
- Світлодіодні протитуманні фари
- Обігрівані, електрично регульовані і зовнішні дзеркала заднього виду, що складаються.
- Apple CarPlay та Android Auto
- Роз’єми USB Type-C спереду та ззаду
- Сидіння водія з електричним регулюванням
- Підігрів передніх сидінь
- 2-зонний автоматичний клімат-контроль
- Система безключового доступу та запуску
- Електричні багажні двері
- 20-дюймові колісні диски
- Панорамний дах із люком
- Звукова система Harman-Kardon
Що ж до силового агрегату, то оскільки це повністю електричний автомобіль, серцем нового Subaru Solterra є літій-іонний акумулятор ємністю на 71.4 кВтг. Основна мета батареї – це не що інше, як живлення двох електродвигунів, які розміщені по одному на кожну вісь. Це наділяє японський позашляховик тягою 4х4. Сумарна потужність силового агрегату становить 218 кінських сил і 337 Нм максимального моменту, що крутить.
З цією силовою установкою Subaru Solterra здатний розганятися від 0 до 100 км/год всього за 6.9 секунд, а максимальна швидкість становить 160 км/год ( обмежена електронікою ). На одному заряді позашляховик може проїхати до 465 кілометрів колії.