Categories: Авто

Новий «розвод» на дорогах: юрист розповів, як не втратити гроші (Відео)

Share

Шахраї на українських дорогах шукають нові способи підстав. В одному з автомобільних співтовариств днями попередили про існування вельми витонченого варіанту «розводу».

Шахраї вдаються до нього в час пік під час монотонної тягучки – в якийсь момент вони починають здавати назад, впритул зближуючись з автомобілем жертви. А потім, стверджуючи «ви в мене в’їхали», пробують «домовитися», щоб не викликати поліцію. Таку автопідставу на виїзді з Києва зняв на реєстратор водій Андрій Ременюк.

Водієві пощастило – у нього був включений відеореєстратор. Але як бути, якщо реєстратора немає? Про це Autonews.ua розповідає адвокат Андрій Вареник.

«Якщо у людини, в якого в’їхали, є реєстратор і немає ніяких пошкоджень, то, в принципі, можна зберегти у себе на всякий випадок це відео і їхати далі. Якщо якісь пошкодження з’явилися, у машини, яка в’їхала, то потрібно викликати поліцію, щоб вона встановлювала особу другого водія, склала на нього протокол про ДТП, і так далі.

Якщо реєстратора немає, то ситуація гірша. У будь-якому випадку потрібно зупинятися і викликати поліцію, шукати навколо свідків. Це може бути як пасажир вашого автомобіля, так і водії інших машин. Довести на місці, що це не ви «наздогнали» авто попереду, а її водій на вас «відкотився», дуже проблематично, поліцейські з пошкоджень не зможуть визначити, хто в кого в’їхав.

Якщо у жертви «розводу» не буде свідків та відеозапису, з великою ймовірністю зроблять винним його. Втім якщо жертва застрахована, то другу машину, якщо у неї є ушкодження, буде ремонтувати страхова. А жертва заплатить сумарно 700 грн штрафу через суд.

Так що головний висновок – якщо є страховка, немає необхідності «вирішувати» питання на місці, віддаючи якісь гроші шахраям. Максимальні втрати будуть у вигляді штрафу і судового збору. У жертви з’явиться досвід і розуміння, що за ці гроші можна було б купити хоч найдешевший, але відеореєстратор», – пояснює Autonews.ua адвокат Андрій Вареник.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

В Україні готують нові правила для вживаних авто: що зміниться

В Україні влада планує змінити правила продажу вживаних транспортних засобів для збільшення надходжень до державного…

27.04.2024

Маленький “Гелендваген”: в Україні продають Suzuki Jimny з тюнінгом у стилі Brabus

Подовжений Suzuki Jimny перетворили на зменшену копію Mercedes G-Class Brabus. Позашляховик кардинально змінився зовні та…

27.04.2024

Компанія Ferrari заробляє на кожній своїй машині у 17 разів більше, ніж Mercedes-Benz

У 2023 році компанія Ferrari заробила на кожній проданій машині 118 тисяч євро, показавши найкращий…

27.04.2024

Kia готує новий недорогий кросовер Sportage

Недорогий кросовер Kia Sportage, який має високий попит у всьому світі і суперничає з Toyota…

27.04.2024

Суцільне розчарування: розкрито найненадійніші компакт-кросовери

Купуючи будь-який автомобіль, перше, що цікавить багатьох – наскільки він надійний. Якщо вибір виявиться неправильним,…

27.04.2024

У МВС попередили водіїв про заміну документів, що робити

Понад 55 тисяч автомобілів вже знайшли своїх нових власників завдяки напрочуд простій та інноваційній послузі "Дії". Це…

27.04.2024