Categories: Авто

Новий «розвод» на дорогах: юрист розповів, як не втратити гроші (Відео)

Share

Шахраї на українських дорогах шукають нові способи підстав. В одному з автомобільних співтовариств днями попередили про існування вельми витонченого варіанту «розводу».

Шахраї вдаються до нього в час пік під час монотонної тягучки – в якийсь момент вони починають здавати назад, впритул зближуючись з автомобілем жертви. А потім, стверджуючи «ви в мене в’їхали», пробують «домовитися», щоб не викликати поліцію. Таку автопідставу на виїзді з Києва зняв на реєстратор водій Андрій Ременюк.

Водієві пощастило – у нього був включений відеореєстратор. Але як бути, якщо реєстратора немає? Про це Autonews.ua розповідає адвокат Андрій Вареник.

«Якщо у людини, в якого в’їхали, є реєстратор і немає ніяких пошкоджень, то, в принципі, можна зберегти у себе на всякий випадок це відео і їхати далі. Якщо якісь пошкодження з’явилися, у машини, яка в’їхала, то потрібно викликати поліцію, щоб вона встановлювала особу другого водія, склала на нього протокол про ДТП, і так далі.

Якщо реєстратора немає, то ситуація гірша. У будь-якому випадку потрібно зупинятися і викликати поліцію, шукати навколо свідків. Це може бути як пасажир вашого автомобіля, так і водії інших машин. Довести на місці, що це не ви «наздогнали» авто попереду, а її водій на вас «відкотився», дуже проблематично, поліцейські з пошкоджень не зможуть визначити, хто в кого в’їхав.

Якщо у жертви «розводу» не буде свідків та відеозапису, з великою ймовірністю зроблять винним його. Втім якщо жертва застрахована, то другу машину, якщо у неї є ушкодження, буде ремонтувати страхова. А жертва заплатить сумарно 700 грн штрафу через суд.

Так що головний висновок – якщо є страховка, немає необхідності «вирішувати» питання на місці, віддаючи якісь гроші шахраям. Максимальні втрати будуть у вигляді штрафу і судового збору. У жертви з’явиться досвід і розуміння, що за ці гроші можна було б купити хоч найдешевший, але відеореєстратор», – пояснює Autonews.ua адвокат Андрій Вареник.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Українці все менше цікавляться новими бензиновими авто

Бензинові машини все ще тримаються на вершині серед нових авто, але їхня популярність повільно спадає.…

18.12.2024

BMW представить революційний інтерфейс для Neue Klasse на CES у Лас-Вегасі

BMW готує грандіозний дебют на CES 2025 , представивши новий Panoramic iDrive - систему управління,…

18.12.2024

Honda відкриває завод водневих технологій у Японії

Honda оголосила про будівництво першого заводу водневих паливних елементів. Підприємство, розташоване в японському місті Мока,…

18.12.2024

В Україні зростуть ціни на автострахування з 1 січня 2025 року

З 1 січня 2025 року в Україні починають діяти нові правила обов'язкового автострахування, які суттєво…

18.12.2024

Названо всі новинки Kia на 2025 рік: від Sportage до сімейних моделей

2025 стане ключовим для KIA, яка готує цілу лінійку новинок. Серед них – оновлений Sportage,…

18.12.2024

Новий автомобіль Huawei з бензиновим двигуном стане конкурентом BMW X6

Новий кросовер, створений спільними зусиллями китайських компаній Huawei та Chery, близький до офіційного дебюту. Прем'єра…

18.12.2024