Причиною втрати потужності силової установки машини можуть бути відкладення масла на поршневих кільцях, що закоксувалися. За його словами, основні проблеми двигунів також пов’язані з неякісними маслом, дефектами каталізатора, паливного фільтра або клапанної кришки.
Як повідомляє експерт, ДВЗ може серйозно втратити потужність навіть у перший рік використання автомобіля через відкладення поганої моторної олії . Воно швидко згоряє та виділяє велику кількість нагару, який забиває поршневі кільця.
Часто втрата потужності пов’язана із забрудненим каталізатором . Якщо на такому авто піти на обгін, можна встигнути вчасно його закінчити, попереджає співрозмовник. Термін служби каталізатора зазвичай становить близько 120 000 кілометрів пробігу, після чого він втрачає свою ефективність.
Також експерт розповів, що ще одна можлива причина втрати потужності силового агрегату – паливний фільтр . Зазвичай він прихований від очей під дном транспортного засобу. Якщо він забруднився, паливо проходитиме через нього гірше, тиск у паливній рампі та на форсунках стане нижчим, а, отже, знизиться і потужність двигуна.
За словами фахівця, рідше причиною падіння потужності у автомобіля може бути кришка головки блоку циліндрів . Вбудований у неї клапан вентиляції картерних газів може згодом засмічитися, а це вплине на показники ефективності ДВЗ. При цьому на деяких машинах кришки змінюються лише у зборі, а сама деталь – дорога.