Після 14 років перебування на вершині європейських чартів продажів автомобілів Volkswagen Golf було зміщено компактним Peugeot 208 у 2022 році. Фактично, хетчбек із Вольфсбурга навіть не піднявся на подіум, оскільки з’явилася доступна Dacia Sandero на другому місці, а кросовер T-Roc став третім. Крихітний Fiat/Abarth 500 зайняв четверте місце, трохи випередивши Golf , а малолітражний хетчбек Toyota Yaris не сильно відстав.
Прагнучи оживити продажі, VW працює над оновленням у середині циклу для Golf восьмого покоління, який має надійти у продаж у 2024 році. Тим часом ходять чутки, що німці думають наперед, готуючи імениту модель до неминучого електричного майбутнього. За даними Autocar, наступного місяця буде представлений абсолютно новий концепт-кар, який, ймовірно, стане передвісником нового Golf .
Очікується, що в 2025 році як серійна модель цей новий електромобіль стане першим автомобілем VW Group на платформі MEB-Plus , розробленої для передньопривідних машин. Проте, вважається, що вона зможе пропонувати і повнопривідні моделі із двома електромоторами. Британський журнал називає цю концепцію ID.2 , але чув від інсайдерів, що наступний серійний автомобіль дійсно може отримати назву ” Гольф “.
Що стосується розмірів, то, як повідомляється, він буде довшим, ніж Polo, але коротшим, ніж нинішній Golf , приблизно 4250 міліметрів. Спеціальна платформа для електромобіля дозволить оснастити його короткими звисами, щоб максимально збільшити колісну базу та запропонувати рівні внутрішнього простору, подібні до Golf. Очікується, що він важитиме від 1600 до 1700 кг і матиме версію GTI .
Autocar цитує “високопоставлене джерело” всередині VW про прийняте рішення відмовитися від суфікса GTX у довгостроковій перспективі. В даний час він використовується для більш спортивних позашляховиків ID.4 і ID.5 , а також для хот-хетчу ID.3 і мінівен ID. Buzz Performance . Можливо, ми побачимо нову електричну концепцію у стилі GTI вже у травні на зустрічі власників GTI у Вертерзеї в Австрії. Якщо ні, то електромобіль може бути представлений у вересні на зустрічі фанатів ID у Локарно, Швейцарія.
У той час як Golf на базі MQB з двигунами внутрішнього згоряння виробляється вдома у Вольфсбурзі, однойменний електричний автомобіль збиратиметься SEAT на заводі в Мартореллі в Іспанії. Саме тут проводитиметься серійна версія Cupra Urban Rebel. Skoda отримає свою версію невеликого електромобіля.
Якщо звіт точний, це означає, що Golf Mk8 мирно співіснуватиме зі своїм електричним родичем протягом кількох років. Оскільки модель на базі MQB має бути оновлена в 2024 році, це означає, що VW має намір продавати її як мінімум до 2027 або 2028 року . Зрештою, компанія буде змушена відмовитися від бензинових та дизельних версій, оскільки Європейський Союз проголосував учора за заборону продажу нових автомобілів із ДВЗ із 2035 року.