За даними за 2022 рік, Volkswagen Golf повністю втратив шанси на високі позиції в рейтингах продажів. Перспективи цієї моделі вже відомі – нинішня генерація стане останньою. Розглянемо уподобання європейських покупців на основі свіжої статистики. Невже й тут повалення колишніх лідерів зумовлене вторгненням китайських брендів?
Останній рік без конкурентів із Піднебесної
Подивимося на результати за марками за контрольний період (2022/зміна в %):
- Volkswagen – 1 198 926 / -6;
- Toyota – 766 227/ +8;
- Mercedes – 647 880/ +1;
- BMW – 646 526/ -5;
- Peugeot – 623 825/ -15;
- Audi – 614 276/ +3;
- Renault – 584 804/ -14;
- Ford – 548 045/ -1;
- Skoda – 538 003/ -9;
- Be – 537 508/ +7.
Таємницю китайської відсутності частково розкрито. Швидше за все, експансія запланована у 2023-му році. Слідкуватимемо за передбачуваною масштабною битвою конкурентів. Для довідки зазначимо, що BYD Tang із потужною електричною силовою установкою та розкішним опціональним оснащенням вже пропонують у Німеччині за 72 тис. євро.
Які моделі зайняли перші позиції європейського рейтингу
Перелік найпопулярніших легковиків очолив уперше за багато років французький автомобіль. Передньопривідний Peugeot 208 випускають із 2019 року. В основній програмі виробництва представлені дизельні та бензинові моделі, але є й одна версія електрокара.
Розподіл місць у «десятці» лідерів (кількість проданих автомобілів за 2022-й / зміна до попереднього періоду в %):
- Peugeot 208 – 206 816/ +5;
- Dacia Sandero – 200 550/ +1;
- Volkswagen Т-Roc – 181 153/ -3;
- Fiat 500 – 179 863/ +3.