Авто

Які проблеми з’являються на китайських автомобілях на великих пробігах

Share

Кожен хто купує собі новий автомобіль усвідомлює, що найближчі два роки, а в поточних економічних умовах, 5-7 років, доведеться їздити на тому, що купив. Після продовження перших 50 тисяч км багато хто розчаровується у своїх машинах, так як у них з’являються болячки. Сьогодні я хочу розповісти вам, які проблеми з’являються на китайських автомобілях на великих пробігах.

Почну з найголовнішого – електрика.

Китайські машини просто чудово оснащені електронними опціями та помічниками. У таких машинах є все те, що буде лише у дорогих преміальних авто, таких як мерседес та ауді. Однак, на відміну від німецьких преміум авто, китайські ці опції починають глючити. Наприклад, на хавалі Ф7 і Ф7х починає глючити мультимедіа та камери. Вони або не вмикаються або сильно гальмують. В автомобілі Хавал Н9 є проблеми з відкриттям п’ятих дверей. Справа в тому, що на автомобілі встановлено сенсор на відкриття замку багажника і сучасному він починає спрацьовувати не з першого разу.

Що стосується силових установок, двигуна та кпп, то тут все не однозначно.

Якщо ми розглядаємо моделі компанії Джилі, такі як Тугела або Джилі Монджаро, то проблем із силовим агрегатом та кпп не буде до 200-250 тисяч км. Якщо ж ми говоримо про міський кросовер Джилі Кулрей, то з його двигуном теж не буде проблем до 200 тис км, незважаючи на те, що в ньому лише 3 циліндри.

Якщо ж розглядати продукцію компанії HAVAL F7 та Ф7х, то тут є деякі проблеми. Після 50 тисяч кілометрів з’являються скарги на підвищену витрату палива і слабку динаміку, причому в сервісі нічого не знаходять. Це лікують просто перепрошивка блоку. КПП живуть не довго і вже до 100 тис км доведеться їхати в сервіс, але це за умови, що машина експлуатувалася в місті. На трасових машинах кпп живе 200 тисяч і більше.

В останній частині хотів би торкнутися найбільшої проблеми китайських авто з 2000-х – антикорозійна стійкість.

Потрібно віддати належне китайським виробникам, вони врахували свої помилки і зараз їхні дітища цілком непогано опираються іржі.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Лужна Софія

Кондитер в минулому (професія яка немає ніякого відношення до автомобілів). З 2015 року роблю вигляд, що щось розумію в машинах.

Опублікував
Лужна Софія

Останні записи

У Європі розпочався продаж оновленого кросовера Ford Puma

В Іспанії вже оголошено ціни на новий Ford Puma 2024 року. Компанія відкрила конфігуратор для…

18.05.2024

Електричний пікап Toyota таки стане серійним

Японський електричний пікап Toyota Hilux EV таки стане серійною моделлю. Представлений наприкінці 2022 року електричний…

18.05.2024

Четверте покоління Volkswagen Scirocco показали на перших зображеннях

Компанія Volkswagen припинила виробництво моделі Scirocco у 2017 році, так і не запланувавши для нього…

18.05.2024

Складено список середньорозмірних кросоверів із найнижчою витратою палива

Заправка автомобіля – одна з головних статей витрат під час експлуатації машини, оснащеної ДВЗ. Сьогодні…

18.05.2024

Skoda вивела на тести новий компактний електрокросовер Elroq

Наприкінці цього року Skoda має намір представити компактний електричний кросовер під назвою Elroq. Його прототипи…

18.05.2024

Нове покоління Hyundai Palisade всередині буде майже як Range Rover

Минулий рік ознаменувався для Hyundai прем'єрою його великого кросовера Santa Fe, який отримав більш строгий…

18.05.2024