Авто

Які проблеми з’являються на китайських автомобілях на великих пробігах

Share

Кожен хто купує собі новий автомобіль усвідомлює, що найближчі два роки, а в поточних економічних умовах, 5-7 років, доведеться їздити на тому, що купив. Після продовження перших 50 тисяч км багато хто розчаровується у своїх машинах, так як у них з’являються болячки. Сьогодні я хочу розповісти вам, які проблеми з’являються на китайських автомобілях на великих пробігах.

Почну з найголовнішого – електрика.

Китайські машини просто чудово оснащені електронними опціями та помічниками. У таких машинах є все те, що буде лише у дорогих преміальних авто, таких як мерседес та ауді. Однак, на відміну від німецьких преміум авто, китайські ці опції починають глючити. Наприклад, на хавалі Ф7 і Ф7х починає глючити мультимедіа та камери. Вони або не вмикаються або сильно гальмують. В автомобілі Хавал Н9 є проблеми з відкриттям п’ятих дверей. Справа в тому, що на автомобілі встановлено сенсор на відкриття замку багажника і сучасному він починає спрацьовувати не з першого разу.

Що стосується силових установок, двигуна та кпп, то тут все не однозначно.

Якщо ми розглядаємо моделі компанії Джилі, такі як Тугела або Джилі Монджаро, то проблем із силовим агрегатом та кпп не буде до 200-250 тисяч км. Якщо ж ми говоримо про міський кросовер Джилі Кулрей, то з його двигуном теж не буде проблем до 200 тис км, незважаючи на те, що в ньому лише 3 циліндри.

Якщо ж розглядати продукцію компанії HAVAL F7 та Ф7х, то тут є деякі проблеми. Після 50 тисяч кілометрів з’являються скарги на підвищену витрату палива і слабку динаміку, причому в сервісі нічого не знаходять. Це лікують просто перепрошивка блоку. КПП живуть не довго і вже до 100 тис км доведеться їхати в сервіс, але це за умови, що машина експлуатувалася в місті. На трасових машинах кпп живе 200 тисяч і більше.

В останній частині хотів би торкнутися найбільшої проблеми китайських авто з 2000-х – антикорозійна стійкість.

Потрібно віддати належне китайським виробникам, вони врахували свої помилки і зараз їхні дітища цілком непогано опираються іржі.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Лужна Софія

Кондитер в минулому (професія яка немає ніякого відношення до автомобілів). З 2015 року роблю вигляд, що щось розумію в машинах.

Опублікував
Лужна Софія

Останні записи

Hyundai визнали, що сенсорні екрани не подобаються користувачам

Hyundai визнав, що клієнтів стали бісити сенсорні екрани. Північноамериканський центр дизайну Hyundai (HDNA) влаштував день…

10.11.2024

Дизайнер представив сучасний римейк легендарного Volvo 240

Volvo завжди був брендом, що є синонімом безпеки та скандинавського дизайну. Компанія довгий час балансувала…

10.11.2024

Новий бюджетний позашляховик Toyota матиме ціну RAV4 та стильний дизайн

До прем'єри готується новий недорогий позашляховик Toyota Land Cruiser FJ, і вже є деяка інформація…

10.11.2024

Porsche порадила не їздити на спорткарах через ризик відриву коліс

Porsche порадила не їздити на спорткарах через ризик відриву коліс. Північноамериканський офіс марки виявив проблему…

10.11.2024

ТОП-5 найлегших електрокарів: від класики до сучасних інновацій

Електричні автомобілі часто асоціюються з громіздкими батареями та великими розмірами, але є й моделі, що…

10.11.2024

Названо головну небезпеку незамерзайок на метанолі

Незамерзаючі рідини на метанолі, які часто продаються вздовж доріг, можуть бути небезпечними для здоров'я. Що…

10.11.2024