Авто

Які проблеми з’являються на китайських автомобілях на великих пробігах

Share

Кожен хто купує собі новий автомобіль усвідомлює, що найближчі два роки, а в поточних економічних умовах, 5-7 років, доведеться їздити на тому, що купив. Після продовження перших 50 тисяч км багато хто розчаровується у своїх машинах, так як у них з’являються болячки. Сьогодні я хочу розповісти вам, які проблеми з’являються на китайських автомобілях на великих пробігах.

Почну з найголовнішого – електрика.

Китайські машини просто чудово оснащені електронними опціями та помічниками. У таких машинах є все те, що буде лише у дорогих преміальних авто, таких як мерседес та ауді. Однак, на відміну від німецьких преміум авто, китайські ці опції починають глючити. Наприклад, на хавалі Ф7 і Ф7х починає глючити мультимедіа та камери. Вони або не вмикаються або сильно гальмують. В автомобілі Хавал Н9 є проблеми з відкриттям п’ятих дверей. Справа в тому, що на автомобілі встановлено сенсор на відкриття замку багажника і сучасному він починає спрацьовувати не з першого разу.

Що стосується силових установок, двигуна та кпп, то тут все не однозначно.

Якщо ми розглядаємо моделі компанії Джилі, такі як Тугела або Джилі Монджаро, то проблем із силовим агрегатом та кпп не буде до 200-250 тисяч км. Якщо ж ми говоримо про міський кросовер Джилі Кулрей, то з його двигуном теж не буде проблем до 200 тис км, незважаючи на те, що в ньому лише 3 циліндри.

Якщо ж розглядати продукцію компанії HAVAL F7 та Ф7х, то тут є деякі проблеми. Після 50 тисяч кілометрів з’являються скарги на підвищену витрату палива і слабку динаміку, причому в сервісі нічого не знаходять. Це лікують просто перепрошивка блоку. КПП живуть не довго і вже до 100 тис км доведеться їхати в сервіс, але це за умови, що машина експлуатувалася в місті. На трасових машинах кпп живе 200 тисяч і більше.

В останній частині хотів би торкнутися найбільшої проблеми китайських авто з 2000-х – антикорозійна стійкість.

Потрібно віддати належне китайським виробникам, вони врахували свої помилки і зараз їхні дітища цілком непогано опираються іржі.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Лужна Софія

Кондитер в минулому (професія яка немає ніякого відношення до автомобілів). З 2015 року роблю вигляд, що щось розумію в машинах.

Опублікував
Лужна Софія

Останні записи

Hyundai представив розумні сидіння для таксі: адаптуються під зріст дитини

Hyundai подав патент на розумну систему таксі. Спеціальні датчики розпізнають, коли до автомобіля підходить пасажир із дитячим…

17.12.2024

Найкраща аеродинаміка серед кросоверів: Skoda показала нові Enyaq та Enyaq Coupe

Обидві моделі отримають підсвічений Tech-Deck Face (так називається фірмова панель-заглушка на місці решітки радіатора) і…

17.12.2024

Toyota Fortuner третього покоління (2025): що змінилося у новому поколінні

Toyota Fortuner давно завоювала популярність серед позашляховиків, особливо в країнах Азії. Модель добре відома й…

17.12.2024

Дизайнер представив рендери Mitsubishi Lancer Evo 11 покоління

Mitsubishi Lancer Evolution - один з культових автомобілів у всій лінійці японського автовиробника. Машину зняли…

17.12.2024

Поломки електромобілів знизилися до рекордного мінімуму

Електромобілі ламаються рідше, ніж можна було уявити. За даними британського автоклубу AA, у 2024 році…

17.12.2024

Mercedes-Benz отримав схвалення на автономне керування 3-го рівня

Mercedes-Benz отримав схвалення на систему автономного керування DRIVE PILOT рівня 3, яка тепер дозволяє автомобілям…

17.12.2024