Авто

Які проблеми з’являються на китайських автомобілях на великих пробігах

Кожен хто купує собі новий автомобіль усвідомлює, що найближчі два роки, а в поточних економічних умовах, 5-7 років, доведеться їздити на тому, що купив. Після продовження перших 50 тисяч км багато хто розчаровується у своїх машинах, так як у них з’являються болячки. Сьогодні я хочу розповісти вам, які проблеми з’являються на китайських автомобілях на великих пробігах.

Почну з найголовнішого – електрика.

Китайські машини просто чудово оснащені електронними опціями та помічниками. У таких машинах є все те, що буде лише у дорогих преміальних авто, таких як мерседес та ауді. Однак, на відміну від німецьких преміум авто, китайські ці опції починають глючити. Наприклад, на хавалі Ф7 і Ф7х починає глючити мультимедіа та камери. Вони або не вмикаються або сильно гальмують. В автомобілі Хавал Н9 є проблеми з відкриттям п’ятих дверей. Справа в тому, що на автомобілі встановлено сенсор на відкриття замку багажника і сучасному він починає спрацьовувати не з першого разу.

Що стосується силових установок, двигуна та кпп, то тут все не однозначно.

Якщо ми розглядаємо моделі компанії Джилі, такі як Тугела або Джилі Монджаро, то проблем із силовим агрегатом та кпп не буде до 200-250 тисяч км. Якщо ж ми говоримо про міський кросовер Джилі Кулрей, то з його двигуном теж не буде проблем до 200 тис км, незважаючи на те, що в ньому лише 3 циліндри.

Якщо ж розглядати продукцію компанії HAVAL F7 та Ф7х, то тут є деякі проблеми. Після 50 тисяч кілометрів з’являються скарги на підвищену витрату палива і слабку динаміку, причому в сервісі нічого не знаходять. Це лікують просто перепрошивка блоку. КПП живуть не довго і вже до 100 тис км доведеться їхати в сервіс, але це за умови, що машина експлуатувалася в місті. На трасових машинах кпп живе 200 тисяч і більше.

В останній частині хотів би торкнутися найбільшої проблеми китайських авто з 2000-х – антикорозійна стійкість.

Потрібно віддати належне китайським виробникам, вони врахували свої помилки і зараз їхні дітища цілком непогано опираються іржі.

Лужна Софія

Кондитер в минулому (професія яка немає ніякого відношення до автомобілів). З 2015 року роблю вигляд, що щось розумію в машинах.

Опублікував
Лужна Софія

Останні записи

Коли варто продати автомобіль: ознаки, що вимагають уваги

Рішення про продаж автомобіля найчастіше пов'язане з його технічним станом і економічною вигодою подальшої експлуатації.…

07.11.2025

Чи варто купувати китайський автомобіль: всі підводні камені

За останні роки автомобільний ринок Європи та України зазнав кардинальних змін. Пандемія, перебої з поставками…

07.11.2025

ГБО на авто: як встановити легально та уникнути штрафів

Газобалонне обладнання встановлюють на автомобілі для зменшення витрат на пальне, але це створює не лише…

07.11.2025

Компанія BMW випустила версію X3 Pure Design із заднім приводом

У багатьох країнах світу компанія BMW традиційно продавала кросовер X3 виключно з системою повного приводу…

07.11.2025

Toyota і Lexus встановили новий рекорд продажів в Європі

Європейський підрозділ Toyota Motor Europe підбив підсумки продажів за дев'ять місяців 2025 року, встановивши новий…

07.11.2025

Несправне освітлення номерів: як уникнути штрафу та захистити себе

Несправність освітлення номерних знаків автомобіля легко помітна правоохоронцями під час перевірок на дорозі, особливо якщо…

07.11.2025