Авто

Які проблеми з’являються на китайських автомобілях на великих пробігах

Кожен хто купує собі новий автомобіль усвідомлює, що найближчі два роки, а в поточних економічних умовах, 5-7 років, доведеться їздити на тому, що купив. Після продовження перших 50 тисяч км багато хто розчаровується у своїх машинах, так як у них з’являються болячки. Сьогодні я хочу розповісти вам, які проблеми з’являються на китайських автомобілях на великих пробігах.

Почну з найголовнішого – електрика.

Китайські машини просто чудово оснащені електронними опціями та помічниками. У таких машинах є все те, що буде лише у дорогих преміальних авто, таких як мерседес та ауді. Однак, на відміну від німецьких преміум авто, китайські ці опції починають глючити. Наприклад, на хавалі Ф7 і Ф7х починає глючити мультимедіа та камери. Вони або не вмикаються або сильно гальмують. В автомобілі Хавал Н9 є проблеми з відкриттям п’ятих дверей. Справа в тому, що на автомобілі встановлено сенсор на відкриття замку багажника і сучасному він починає спрацьовувати не з першого разу.

Що стосується силових установок, двигуна та кпп, то тут все не однозначно.

Якщо ми розглядаємо моделі компанії Джилі, такі як Тугела або Джилі Монджаро, то проблем із силовим агрегатом та кпп не буде до 200-250 тисяч км. Якщо ж ми говоримо про міський кросовер Джилі Кулрей, то з його двигуном теж не буде проблем до 200 тис км, незважаючи на те, що в ньому лише 3 циліндри.

Якщо ж розглядати продукцію компанії HAVAL F7 та Ф7х, то тут є деякі проблеми. Після 50 тисяч кілометрів з’являються скарги на підвищену витрату палива і слабку динаміку, причому в сервісі нічого не знаходять. Це лікують просто перепрошивка блоку. КПП живуть не довго і вже до 100 тис км доведеться їхати в сервіс, але це за умови, що машина експлуатувалася в місті. На трасових машинах кпп живе 200 тисяч і більше.

В останній частині хотів би торкнутися найбільшої проблеми китайських авто з 2000-х – антикорозійна стійкість.

Потрібно віддати належне китайським виробникам, вони врахували свої помилки і зараз їхні дітища цілком непогано опираються іржі.

Лужна Софія

Кондитер в минулому (професія яка немає ніякого відношення до автомобілів). З 2015 року роблю вигляд, що щось розумію в машинах.

Опублікував
Лужна Софія

Останні записи

Чому небезпечні як високі, так і низькі оберти двигуна

Автомобільний двигун справді можна назвати серцем машини, і саме від правильного стилю його експлуатації залежить,…

30.08.2025

Новий Hyundai Tucson отримає гібридні силові установки та дизайн у стилі Santa Fe

Hyundai готує масштабне оновлення свого найпопулярнішого кросовера Tucson, який дебютує у другій половині 2026 року…

30.08.2025

Топ старих авто, які перевершують нові в комфорті та надійності

Сьогодні дилери часто пропонують машини без кондиціонера, з одним склопідйомником і маленьким двигуном. Все нове…

30.08.2025

Nissan готує нове купе для справжніх фанатів драйву

Актуальний Nissan Z з'явився у 2022 році. Разом з ним дебютувала його «заряджена» версія від…

30.08.2025

Volkswagen представив оновлений T-Roc із гібридною установкою

Volkswagen презентував друге покоління кросовера T-Roc, який уперше отримав гібридну силову установку. Оновлена модель стала…

30.08.2025

Audi готує електроспорткар між TT та R8

Audi готує яскраву прем'єру на автосалоні у Мюнхені, який стартує 9 вересня. Німецький бренд представить…

30.08.2025