MX-30 — перший повністю електричний автомобіль Mazda, але незабаром він отримає пропозицію з двигуном внутрішнього згоряння у вигляді роторного розширювача діапазону, який компанія називає «гібридною силовою установкою, що підключається».
Компанія Mazda є синонімом роторного двигуна, дебютувавши з ним із моделлю Cosmo Sport у 1967 році, хоча останнім автомобілем, оснащеним цією технологією, був RX-8 у 2012 році. Двигун був задуманий німецьким інженером Феліксом Ванкелем на початку 1950-х років, і хоча він відзначався компактними розмірами та порівняно високою потужністю, низька паливна ефективність не дозволила цій концепції стати масовою.
З його поверненням у MX-30 ефективність стане вирішальним фактором, і Mazda стверджує, що роторний двигун відроджений для електричної ери. Роторний двигун MX-30 генеруватиме потужність для електромотора автомобіля, а не приводити колеса в рух безпосередньо.
Mazda заявила, що плагін-гібрид MX-30 надійде у продаж у Європі навесні цього року. Це оголошення супроводжувалося новим значком для MX-30, на якому зображено традиційний трикутний ротор із вписаною всередину буквою “e” – натяк на електричну енергію. Запас ходу автомобіля має бути значно більшим, ніж у повністю електричного MX-30 — 200 км.
Це не вперше, коли Mazda звертається до роторного двигуна для допомоги електричним силовим агрегатам – ми бачили прототип Mazda 2 з роторним двигуном ще у 2013 році. Mazda також продовжує дражнити нас заміною RX-7, показуючи, що технологія все ще перебуває в умах інженерів японської компанії.