На виставці споживчої електроніки CES-2023 у Лас-Вегасі дебютував новий автомобільний бренд Afeela, назва якого походить від англійського слова feel, відчувати.
Новий бренд електрокарів Afeela народився в результаті партнерства двох великих японських компаній: Honda Motor та Sony. Угода про співпрацю була підписана у березні 2022 року. Назва нового спільного підприємства, Sony Honda Mobility (SHM), вважали надто складною. Тому для автомобілів придумали більш милозвучне ім’я Afeela. Слово «відчувати», що лежить в основі нової мобільності, означає, що автомобіль змушує вас щось відчувати і водночас відчуває те, що ви відчуваєте. Ось так витіювато пояснили творці назву нового бренду.
На презентації публіці показали перший прототип Afeela Vision-S, який базується на концепті Sony Vision-S, вперше представленому ще в 2020 році. Автомобіль зазнав серйозних зовнішніх змін і отримав ґрунтовно перероблену передню частину. Вбудована система напівавтономного управління включає 45 відеокамер, датчиків і сенсорів.
Завдяки участі в партнерстві Sony, новий автомобіль запропонує найкращі у своєму класі розваги на борту: фільми, музику та ігри. Qualcomm надасть свої новітні чіпи Snapdragon для електронної начинки, а Epic Games – свій Unreal Engine для графічних інтерфейсів.
Технічні подробиці Afeela Vision-S поки що не розголошуються. Раніше повідомлялося, що новинка отримає два електромотори, по одному на кожній осі, сумарна віддача яких сягає 270 сил. Серійну версію обіцяють випустити 2025 року.