Сімейство Mercedes-Benz E-Class 2022 готується до планової зміни генерацій. Незважаючи на те, що до дебюту автомобілів залишилося багато часу, про них відомо багато. Причому частину інформації Mercedes-Benz сам розсекретив. Зокрема компанія опублікувала фотографії, які частково розкривають передню частину кузова.
Там видно, що німецька модель переживе еволюційний розвиток. Точніше, так зміниться дизайн кузова. Зовні седан (і за ним універсал) збереже знайомі контури. Але його решітка радіатора придбає ширші горизонтальні ламелі і металеву окантовку. Головна оптика змінить форму і, мабуть, графіку. А передній бампер поповниться компактними бічними вирізами під додаткові повітрозабірники.
Однак опубліковані пізніше знімки із зображеним на них Mercedes-Benz E-Class, що проходив дорожні випробування, седан виглядав інакше. Зокрема, його решітка радіатора має зовсім інший малюнок, складений з дрібної сітки. Уздовж її центру пролягає тонка смужка із фірмовим значком. Головна оптика також виглядає іншою, хоча вона і має більші розміри, ніж актуальна версія німецького седана.
Така різноманітність в оформленні кузова може свідчити, що виробник готує різні варіанти виконання екстер’єру з урахуванням конкретної модифікації. Цю думку підтверджують одразу кілька дизайнерів, які нещодавно опублікували серію рендерів. На одному з них новий E-Class комплектується «зубастими» радіаторними гратами з вертикальними металевими ламелями. Головна оптика виглядає більшою. Причому, на цьому рендері вона виглядає так само, як і на прототипі німецької новинки. Передній бампер поповнився широкими бічними повітрозабірниками. А сам кузов став рельєфнішим, що візуально збільшує його обсяг.
Таку конфігурацію екстер’єру Mercedes-Benz підготує для AMG-версії нового E-Class. Російський дизайнер дотримується трохи іншої думки. Він створив рендери E-Class, у якого решітка радіатора доповнюється горизонтальними ламелями, а сам автомобіль більше схожий на седан бізнес-класу, ніж на спортивну модель. Цей варіант оформлення, мабуть, буде застосовано щодо стандартних модифікацій новинки.
Цікавіше те, як зміниться салон седана. Судячи з останніх фотографій, у топових версіях у нього з’явиться Hyperscreen, величезний сенсорний монітор, який дебютував раніше на флагманській моделі EQS. Mercedes-Benz запатентував форму цього екрану, призначеного для E-Class. Усередині німецької моделі можна знайти оновлене кермо, яке, втім, зберегло знайомі форми. Додатково E-Class передбачили окремий блок управління частини вбудованих функцій з сенсорними клавішами. Тобто, цей седан не буде повністю скопійований з електричного EQS.
Інформація про те, яким буде новий E-Class, знаходиться поки що на рівні чуток. За попередньою інформацією, німецькі інженери не переноситимуть автомобіль на іншу платформу. У більшості модифікацій седана використовуватиметься 2-літровий турбодвигун, який запропонують із різними показниками потужності. Цей агрегат з високою ймовірністю електрифікують. Причому очікується поява як м’якого, так і повноцінного гібрида.
Повідомляється, що для E-Class підготують нещодавно оновлений 3-літровий турбоагрегат, максимальна віддача якого поки що не розкривається. Для деяких ринків підготують седан, який оснащується турбодизелем об’ємом 3 літри. Крім того, Mercedes-Benz випустить ще й AMG-модифікацію із 2-літровим наддувним агрегатом під капотом, який у поєднанні з двома електромоторами зможе видавати до 671 к.с.