Categories: Авто

У нього тепер п’ять дверей: представлений новий Peugeot 508

Share

Напередодні автосалону в Женеві компанія Peugeot розсекретила нове покоління 508 . І найбільшою несподіванкою стало те, що дана модель тепер п’ятидверна – вона має кузов ліфтбек, хоча самі французи вимагають називати 508-й фастбек через невелику кришки багажника.

А ще вони не соромлячись записують Peugeot 508 в конкуренти Audi A5 Sportback, постійно порівнюючи новинку саме з цією машиною. Чуєте, до чого вони хилять? Так, Peugeot спробує відкусити свій шматок пирога в преміум-сегменті. Бажання цілком природне: в Європі сегмент седанів D-класу практично вимер в масовому сегменті, лише в преміум спостерігається життя і хоч якусь увагу з боку покупців.

У порівнянні з попереднім покоління Peugeot 508 зменшився в розмірах. Він став коротше на 80 мм (4750 мм), нижче на 60 мм (1400 мм), зменшилася і колісна база на 27 мм (до 2790 мм), що навряд чи позитивно позначилося на просторі для ніг другого ряду сидінь.

Дизайн машини виконаний в нинішньому корпоративному дусі, який вже випробуваний на кросовери 3008 і 5008, але має і ряд стилістичних рішень від торішнього концепту Instinct. В цілому вийшла приземкувата компактна машина в профіль неотличимая від седана з правильними вивіреними пропорціями. Хоча, звичайно, від французів багато хто чекав більшої емоційності в образі.

З інтер’єром сюрпризу не вийшло: тут фірмовий i-Cokpit з віртуальної панеллю приладів, яка розташована вище керма і кольоровим проекційним дисплеєм на лобове скло. Французам вдалося відмінно вписати екран мультимедійної системи в центральну консоль.

У Peugeot обіцяють дорогі матеріали оздоблення салону і багатий вибір опцій, в числі яких передні сидіння з масажем, аудіосистема Focal, систему кругового видеобзор, світлодіодні фари, активний круїз-контроль і навіть система нічного бачення, що розпізнає великі об’єкти (людей і тварин).

Моторна лінійка складається з трьох силових агрегатів. Це 1,5 і 2-літрові турбодизелі потужністю 130, 160 і 180 к.с. відповідно і 1,6-літровий бензиновий турбомотор потужністю 180 і 225 к.с. Останній призначений для «підігрітої» версії GT. Механічна коробка передач доступна тільки для молодшого турбодизеля, всі інші версії оснащуються 8-ступінчастим “автоматом” Aisin.

Технічно машина теж просунута і повинна стати драйверской з усіх, що побудовані на модульній платформі EMP2. У неї задня багаторичажка, а у бензинових версій ще й встановлені адаптивні амортизатори.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Як підготувати автомобіль до літа без зайвих витрат

Є принаймні дві вагомі причини для проведення генеральної інспекції автомобіля на початку весни. По-перше, після…

04.04.2025

Що робити, якщо поліція зупинила без пояснень

Раніше працівники поліції могли зупиняти транспортні засоби фактично без пояснень. Зараз же право на зупинку…

04.04.2025

У сервісному центрі розповіли, коли насправді потрібно міняти моторне масло

Більшість автовиробників рекомендують змінювати моторне масло кожні 10–15 тисяч кілометрів пробігу. Однак досвідчені водії радять…

04.04.2025

Представлений новий Mercedes-Benz CLE який вражає потужністю та динамікою розгону

Німецька компанія представила нову версію Mercedes-Benz CLE 2025 року. Двохдверне купе дебютувало у виконанні AMG…

03.04.2025

Volkswagen може відмовитись ще від однієї компанії

Компанія Volkswagen має безліч марок автомобілів. Так, до її складу входить іспанський бренд Seat, який…

03.04.2025

Як змінився штраф за недотримання дистанції в Україні у 2025 році

В Україні водії часто ігнорують дотримання безпечної дистанції, що нерідко стає причиною ДТП. Особливо небезпечним…

03.04.2025