Categories: Авто

У нього тепер п’ять дверей: представлений новий Peugeot 508

Напередодні автосалону в Женеві компанія Peugeot розсекретила нове покоління 508 . І найбільшою несподіванкою стало те, що дана модель тепер п’ятидверна – вона має кузов ліфтбек, хоча самі французи вимагають називати 508-й фастбек через невелику кришки багажника.

А ще вони не соромлячись записують Peugeot 508 в конкуренти Audi A5 Sportback, постійно порівнюючи новинку саме з цією машиною. Чуєте, до чого вони хилять? Так, Peugeot спробує відкусити свій шматок пирога в преміум-сегменті. Бажання цілком природне: в Європі сегмент седанів D-класу практично вимер в масовому сегменті, лише в преміум спостерігається життя і хоч якусь увагу з боку покупців.

У порівнянні з попереднім покоління Peugeot 508 зменшився в розмірах. Він став коротше на 80 мм (4750 мм), нижче на 60 мм (1400 мм), зменшилася і колісна база на 27 мм (до 2790 мм), що навряд чи позитивно позначилося на просторі для ніг другого ряду сидінь.

Дизайн машини виконаний в нинішньому корпоративному дусі, який вже випробуваний на кросовери 3008 і 5008, але має і ряд стилістичних рішень від торішнього концепту Instinct. В цілому вийшла приземкувата компактна машина в профіль неотличимая від седана з правильними вивіреними пропорціями. Хоча, звичайно, від французів багато хто чекав більшої емоційності в образі.

З інтер’єром сюрпризу не вийшло: тут фірмовий i-Cokpit з віртуальної панеллю приладів, яка розташована вище керма і кольоровим проекційним дисплеєм на лобове скло. Французам вдалося відмінно вписати екран мультимедійної системи в центральну консоль.

У Peugeot обіцяють дорогі матеріали оздоблення салону і багатий вибір опцій, в числі яких передні сидіння з масажем, аудіосистема Focal, систему кругового видеобзор, світлодіодні фари, активний круїз-контроль і навіть система нічного бачення, що розпізнає великі об’єкти (людей і тварин).

Моторна лінійка складається з трьох силових агрегатів. Це 1,5 і 2-літрові турбодизелі потужністю 130, 160 і 180 к.с. відповідно і 1,6-літровий бензиновий турбомотор потужністю 180 і 225 к.с. Останній призначений для «підігрітої» версії GT. Механічна коробка передач доступна тільки для молодшого турбодизеля, всі інші версії оснащуються 8-ступінчастим “автоматом” Aisin.

Технічно машина теж просунута і повинна стати драйверской з усіх, що побудовані на модульній платформі EMP2. У неї задня багаторичажка, а у бензинових версій ще й встановлені адаптивні амортизатори.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Названо 6 аксесуарів у салоні авто, які небезпечні для життя

Багато водіїв прагнуть зробити салон свого авто більш комфортним та затишним, встановлюючи декоративні елементи або…

09.09.2025

Mercedes готує компактний G-Class: Mini G стане електричним

Mercedes-Benz офіційно підтвердив, що перші прототипи компактного G-Class, неофіційно названого Mini G, незабаром з'являться на…

09.09.2025

Як продовжити життя двигуна сучасного автомобіля: поради експертів

Сучасні автомобілі стають все більш технологічними, що одночасно підвищує вимоги до їхнього обслуговування та експлуатації.…

09.09.2025

Експерт розповіла про автомобільні опції, від яких мало користі

Але чи всі популярні автомобільні опції справді настільки корисні? І чи не деякі з них…

09.09.2025

Volkswagen представив електричний ID.Polo 2026 (ФОТО)

У рамках Мюнхенського автосалону відбулася презентація нового Volkswagen ID.Polo 2026 року. Ця модель раніше була…

09.09.2025

Renault готує модернізовану версію Megane E-Tech із більшою батареєю

Renault готує масштабне оновлення свого електричного хетчбека Megane E-tech. Після успіху нових моделей бренду, таких…

09.09.2025