Categories: Авто

У нього тепер п’ять дверей: представлений новий Peugeot 508

Напередодні автосалону в Женеві компанія Peugeot розсекретила нове покоління 508 . І найбільшою несподіванкою стало те, що дана модель тепер п’ятидверна – вона має кузов ліфтбек, хоча самі французи вимагають називати 508-й фастбек через невелику кришки багажника.

А ще вони не соромлячись записують Peugeot 508 в конкуренти Audi A5 Sportback, постійно порівнюючи новинку саме з цією машиною. Чуєте, до чого вони хилять? Так, Peugeot спробує відкусити свій шматок пирога в преміум-сегменті. Бажання цілком природне: в Європі сегмент седанів D-класу практично вимер в масовому сегменті, лише в преміум спостерігається життя і хоч якусь увагу з боку покупців.

У порівнянні з попереднім покоління Peugeot 508 зменшився в розмірах. Він став коротше на 80 мм (4750 мм), нижче на 60 мм (1400 мм), зменшилася і колісна база на 27 мм (до 2790 мм), що навряд чи позитивно позначилося на просторі для ніг другого ряду сидінь.

Дизайн машини виконаний в нинішньому корпоративному дусі, який вже випробуваний на кросовери 3008 і 5008, але має і ряд стилістичних рішень від торішнього концепту Instinct. В цілому вийшла приземкувата компактна машина в профіль неотличимая від седана з правильними вивіреними пропорціями. Хоча, звичайно, від французів багато хто чекав більшої емоційності в образі.

З інтер’єром сюрпризу не вийшло: тут фірмовий i-Cokpit з віртуальної панеллю приладів, яка розташована вище керма і кольоровим проекційним дисплеєм на лобове скло. Французам вдалося відмінно вписати екран мультимедійної системи в центральну консоль.

У Peugeot обіцяють дорогі матеріали оздоблення салону і багатий вибір опцій, в числі яких передні сидіння з масажем, аудіосистема Focal, систему кругового видеобзор, світлодіодні фари, активний круїз-контроль і навіть система нічного бачення, що розпізнає великі об’єкти (людей і тварин).

Моторна лінійка складається з трьох силових агрегатів. Це 1,5 і 2-літрові турбодизелі потужністю 130, 160 і 180 к.с. відповідно і 1,6-літровий бензиновий турбомотор потужністю 180 і 225 к.с. Останній призначений для «підігрітої» версії GT. Механічна коробка передач доступна тільки для молодшого турбодизеля, всі інші версії оснащуються 8-ступінчастим “автоматом” Aisin.

Технічно машина теж просунута і повинна стати драйверской з усіх, що побудовані на модульній платформі EMP2. У неї задня багаторичажка, а у бензинових версій ще й встановлені адаптивні амортизатори.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

В Україні викрили підпільну АЗС із тисячами літрів нелегального пального

В Одеській області викрили нелегальну автозаправну станцію, яка торгувала бензином та дизпаливом без необхідних документів.…

01.10.2025

Свіжий Toyota RAV4 показали в екстремальному виконанні TRD Pro

У травні цього року Toyota презентувала нове покоління кросовера RAV4, який отримав помітні зміни в…

01.10.2025

BMW X1 2027 вперше помітили на тестах (ФОТО)

BMW готує до виходу нове покоління компактного кросовера X1 2027, і свіжі «шпигунські» знімки розкривають…

01.10.2025

9 речей, які ніколи не варто залишати в автомобілі

Багато водіїв сприймають свій автомобіль як другий дім. І це не дивно, враховуючи вартість машин…

01.10.2025

Чому краще купувати моторне масло у залізній каністрі

Думка, що олива в металевій банці краща, ніж у пластиковій каністрі, широко поширена серед автомобілістів.…

01.10.2025

Названо реальні способи економії пального під час заправки машини

У умовах постійного зростання цін на пальне економія стає актуальною для багатьох водіїв. Власник автосервісу…

01.10.2025