Categories: Авто

У нього тепер п’ять дверей: представлений новий Peugeot 508

Share

Напередодні автосалону в Женеві компанія Peugeot розсекретила нове покоління 508 . І найбільшою несподіванкою стало те, що дана модель тепер п’ятидверна – вона має кузов ліфтбек, хоча самі французи вимагають називати 508-й фастбек через невелику кришки багажника.

А ще вони не соромлячись записують Peugeot 508 в конкуренти Audi A5 Sportback, постійно порівнюючи новинку саме з цією машиною. Чуєте, до чого вони хилять? Так, Peugeot спробує відкусити свій шматок пирога в преміум-сегменті. Бажання цілком природне: в Європі сегмент седанів D-класу практично вимер в масовому сегменті, лише в преміум спостерігається життя і хоч якусь увагу з боку покупців.

У порівнянні з попереднім покоління Peugeot 508 зменшився в розмірах. Він став коротше на 80 мм (4750 мм), нижче на 60 мм (1400 мм), зменшилася і колісна база на 27 мм (до 2790 мм), що навряд чи позитивно позначилося на просторі для ніг другого ряду сидінь.

Дизайн машини виконаний в нинішньому корпоративному дусі, який вже випробуваний на кросовери 3008 і 5008, але має і ряд стилістичних рішень від торішнього концепту Instinct. В цілому вийшла приземкувата компактна машина в профіль неотличимая від седана з правильними вивіреними пропорціями. Хоча, звичайно, від французів багато хто чекав більшої емоційності в образі.

З інтер’єром сюрпризу не вийшло: тут фірмовий i-Cokpit з віртуальної панеллю приладів, яка розташована вище керма і кольоровим проекційним дисплеєм на лобове скло. Французам вдалося відмінно вписати екран мультимедійної системи в центральну консоль.

У Peugeot обіцяють дорогі матеріали оздоблення салону і багатий вибір опцій, в числі яких передні сидіння з масажем, аудіосистема Focal, систему кругового видеобзор, світлодіодні фари, активний круїз-контроль і навіть система нічного бачення, що розпізнає великі об’єкти (людей і тварин).

Моторна лінійка складається з трьох силових агрегатів. Це 1,5 і 2-літрові турбодизелі потужністю 130, 160 і 180 к.с. відповідно і 1,6-літровий бензиновий турбомотор потужністю 180 і 225 к.с. Останній призначений для «підігрітої» версії GT. Механічна коробка передач доступна тільки для молодшого турбодизеля, всі інші версії оснащуються 8-ступінчастим “автоматом” Aisin.

Технічно машина теж просунута і повинна стати драйверской з усіх, що побудовані на модульній платформі EMP2. У неї задня багаторичажка, а у бензинових версій ще й встановлені адаптивні амортизатори.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Українці все менше цікавляться новими бензиновими авто

Бензинові машини все ще тримаються на вершині серед нових авто, але їхня популярність повільно спадає.…

18.12.2024

BMW представить революційний інтерфейс для Neue Klasse на CES у Лас-Вегасі

BMW готує грандіозний дебют на CES 2025 , представивши новий Panoramic iDrive - систему управління,…

18.12.2024

Honda відкриває завод водневих технологій у Японії

Honda оголосила про будівництво першого заводу водневих паливних елементів. Підприємство, розташоване в японському місті Мока,…

18.12.2024

В Україні зростуть ціни на автострахування з 1 січня 2025 року

З 1 січня 2025 року в Україні починають діяти нові правила обов'язкового автострахування, які суттєво…

18.12.2024

Названо всі новинки Kia на 2025 рік: від Sportage до сімейних моделей

2025 стане ключовим для KIA, яка готує цілу лінійку новинок. Серед них – оновлений Sportage,…

18.12.2024

Новий автомобіль Huawei з бензиновим двигуном стане конкурентом BMW X6

Новий кросовер, створений спільними зусиллями китайських компаній Huawei та Chery, близький до офіційного дебюту. Прем'єра…

18.12.2024