Авто

Представлено новий кросовер Audi Q8 e-tron 2023 року: опубліковані комплектації та характеристики

Компанія Audi оновила флагманський електрокросовер Q8 e-tron, який раніше постачався на ринок як e-tron. У цій моделі було підвищено ефективність акумуляторів, з допомогою чого зріс запас ходу. Новий кросовер Audi Q8 e-tron 2023 року, як і раніше, представлений у стандартному та купеподібному виконанні Sportback.

За замовчуванням німецька модель оснащується акумулятором ємністю 95 кВт*год. Цікаво те, що базова версія кросовера забезпечує запас ходу в 452 кілометри, а в купеподібної — 490 кілометрів. У дорожчих версіях з’являється батарея на 114 кВт*год, завдяки якій автомобіль може проїхати без підзарядки відповідно до 531 та 552 кілометрів (фото: Audi).

Підвищення ефективності батарей було досягнуто за рахунок оптимізації хімічного складу та оновлення програмного забезпечення, яке контролює витрати електроенергії. Кросовер, як і раніше, оснащується двома електромоторами, які в сукупності видають до 335 к.с. та 664 Н*м. У дорожчих версіях потужність зростає до 402 л. при тому ж моменті, що крутить. У топової модифікації віддача збільшується до 496 к.с., тяга – до 973 Нм. У цьому випадку прискорення до сотні займає всього 4,5 секунди.

Кросовер представлений у чотирьох виконаннях. Стандартно він комплектується 20-дюймовими дисками, входом без ключа, підігрівними та електрорегульованими передніми кріслами, помічником утримання в смузі, автоматичним паркувальником, камерами з 360-градусним оглядом та іншими опціями. Також у початковій версії передбачається пневматична підвіска, яка підвищує маневреність та реакцію автомобіля.

У наступній комплектації з’являються спортивні сидіння першого ряду та додаткове декоративне оздоблення. Базові диски змінюються на 21-дюймові. Третя комплектація привносить із собою лише декоративні елементи та нове кермо. А в топовій версії зустрічаються 22-дюймові диски, адаптивні «двірники» та круїз, покращені передні крісла, електропідігрів для керма, преміальна акустика, чотиризонний клімат-контроль та інше.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Audi

Останні записи

Чому не варто заправлятися одразу після привезення нового палива

Багато водіїв заправляють автомобілі відразу після того, як на АЗС залили нове паливо. Проте власник…

25.10.2025

Названо звички водіїв, які дуже швидко зношують авто

Більшість водіїв переконані, що поломки їхнього автомобіля трапляються через "погані дороги", "поганий бензин" або "невдалу…

25.10.2025

Топ-4 причини, через які кузов нового автомобіля покривається іржею

Навіть новий автомобіль не застрахований від появи корозії. Кузов сяє, фарба рівна, всі деталі на…

25.10.2025

Нова BMW 3 серія 2026 показана на рендерах

Німецький автоконцерн готує нове покоління BMW 3 серії одразу в двох варіантах, і нещодавно ми…

25.10.2025

Skoda Superb TDI показала витрату 2,61 л/100 км на рекордному пробігу

Польський гонщик Міко Марчик, чемпіон Європи з ралі 2025 року, встановив унікальний рекорд, проїхавши 2831…

25.10.2025

Audi SQ9 готова кинути виклик BMW X7: перші фото

Незабаром Audi планує випустити свій новий флагманський кросовер Q9, який вже проходить активні випробування на…

25.10.2025