Авто

Представлено новий кросовер Audi Q8 e-tron 2023 року: опубліковані комплектації та характеристики

Компанія Audi оновила флагманський електрокросовер Q8 e-tron, який раніше постачався на ринок як e-tron. У цій моделі було підвищено ефективність акумуляторів, з допомогою чого зріс запас ходу. Новий кросовер Audi Q8 e-tron 2023 року, як і раніше, представлений у стандартному та купеподібному виконанні Sportback.

За замовчуванням німецька модель оснащується акумулятором ємністю 95 кВт*год. Цікаво те, що базова версія кросовера забезпечує запас ходу в 452 кілометри, а в купеподібної — 490 кілометрів. У дорожчих версіях з’являється батарея на 114 кВт*год, завдяки якій автомобіль може проїхати без підзарядки відповідно до 531 та 552 кілометрів (фото: Audi).

Підвищення ефективності батарей було досягнуто за рахунок оптимізації хімічного складу та оновлення програмного забезпечення, яке контролює витрати електроенергії. Кросовер, як і раніше, оснащується двома електромоторами, які в сукупності видають до 335 к.с. та 664 Н*м. У дорожчих версіях потужність зростає до 402 л. при тому ж моменті, що крутить. У топової модифікації віддача збільшується до 496 к.с., тяга – до 973 Нм. У цьому випадку прискорення до сотні займає всього 4,5 секунди.

Кросовер представлений у чотирьох виконаннях. Стандартно він комплектується 20-дюймовими дисками, входом без ключа, підігрівними та електрорегульованими передніми кріслами, помічником утримання в смузі, автоматичним паркувальником, камерами з 360-градусним оглядом та іншими опціями. Також у початковій версії передбачається пневматична підвіска, яка підвищує маневреність та реакцію автомобіля.

У наступній комплектації з’являються спортивні сидіння першого ряду та додаткове декоративне оздоблення. Базові диски змінюються на 21-дюймові. Третя комплектація привносить із собою лише декоративні елементи та нове кермо. А в топовій версії зустрічаються 22-дюймові диски, адаптивні «двірники» та круїз, покращені передні крісла, електропідігрів для керма, преміальна акустика, чотиризонний клімат-контроль та інше.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Audi

Останні записи

Названо моделі авто, які найчастіше страждають від несправностей AdBlue

Система очищення вихлопу AdBlue, яка мала зменшувати шкідливі викиди, стала серйозною проблемою для власників сучасних…

05.12.2025

Названо автомобілі, які найпростіше ремонтувати

Під час вибору уживаного автомобіля водії часто враховують не лише витрату палива чи надійність, а…

05.12.2025

Новий Nissan X-Trail з’явиться в 2026 році з іншим дизайном та технологією e-Power

Nissan готує до офіційної прем'єри кросовер X-Trail нового покоління, який має з'явитися в 2026 році.…

05.12.2025

Euro NCAP змушує авто повернути фізичні кнопки

Європейський автопром зіткнувся з несподіваною проблемою, спричиненою власним прагненням до цифровізації. Великі сенсорні екрани, які…

05.12.2025

Новий Kia Sportage отримав сучасний салон і розширену моторну лінійку

Kia Sportage - один із найуспішніших корейських кросоверів, який розійшовся світом тиражем понад 7 мільйонів.…

05.12.2025

Як підготувати дизельний двигун до зими: ключові поради

Думка про те, що дизельні двигуни підходять лише для вантажівок, давно застаріла. Сучасні дизелі популярні…

05.12.2025