Авто

Представлено новий кросовер Audi Q8 e-tron 2023 року: опубліковані комплектації та характеристики

Компанія Audi оновила флагманський електрокросовер Q8 e-tron, який раніше постачався на ринок як e-tron. У цій моделі було підвищено ефективність акумуляторів, з допомогою чого зріс запас ходу. Новий кросовер Audi Q8 e-tron 2023 року, як і раніше, представлений у стандартному та купеподібному виконанні Sportback.

За замовчуванням німецька модель оснащується акумулятором ємністю 95 кВт*год. Цікаво те, що базова версія кросовера забезпечує запас ходу в 452 кілометри, а в купеподібної — 490 кілометрів. У дорожчих версіях з’являється батарея на 114 кВт*год, завдяки якій автомобіль може проїхати без підзарядки відповідно до 531 та 552 кілометрів (фото: Audi).

Підвищення ефективності батарей було досягнуто за рахунок оптимізації хімічного складу та оновлення програмного забезпечення, яке контролює витрати електроенергії. Кросовер, як і раніше, оснащується двома електромоторами, які в сукупності видають до 335 к.с. та 664 Н*м. У дорожчих версіях потужність зростає до 402 л. при тому ж моменті, що крутить. У топової модифікації віддача збільшується до 496 к.с., тяга – до 973 Нм. У цьому випадку прискорення до сотні займає всього 4,5 секунди.

Кросовер представлений у чотирьох виконаннях. Стандартно він комплектується 20-дюймовими дисками, входом без ключа, підігрівними та електрорегульованими передніми кріслами, помічником утримання в смузі, автоматичним паркувальником, камерами з 360-градусним оглядом та іншими опціями. Також у початковій версії передбачається пневматична підвіска, яка підвищує маневреність та реакцію автомобіля.

У наступній комплектації з’являються спортивні сидіння першого ряду та додаткове декоративне оздоблення. Базові диски змінюються на 21-дюймові. Третя комплектація привносить із собою лише декоративні елементи та нове кермо. А в топовій версії зустрічаються 22-дюймові диски, адаптивні «двірники» та круїз, покращені передні крісла, електропідігрів для керма, преміальна акустика, чотиризонний клімат-контроль та інше.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Audi

Останні записи

Коли можна їхати на червоний сигнал світлофора: винятки з ПДР

Багато водіїв знають, що червоний сигнал світлофора забороняє рух, але існують винятки. Згідно з пунктом…

15.11.2025

Названо правила паркування у дворах та розміри штрафів

Суперечки через паркування у дворах багатоповерхівок і далі залишаються одним із найпоширеніших конфліктів у містах…

15.11.2025

Як прогріти салон удвічі швидше: секретна функція в авто

Автоексперт нагадав про одну важливу функцію, якою багато водіїв користуються неправильно - режим рециркуляції повітря.…

15.11.2025

Volkswagen повністю відмовляється від дизеля в T-Roc 2026 і переходить на гібриди

Volkswagen готує оновлений T-Roc 2026, який уже наступного року випробовуватимуть на дорогах Іспанії. Головна зміна…

15.11.2025

Як продовжити термін служби акумулятора взимку: рекомендації експерта

Автомеханік пояснив чому акумулятор розряджається навіть тоді, коли автомобіль стоїть кілька днів без руху. За…

15.11.2025

McLaren відмовляється від електрокара у сегменті SUV на користь традиційного двигуна

Британська марка McLaren вже кілька місяців ходить у чутках щодо свого першого кросовера, і тепер…

15.11.2025