Авто

Представлено новий кросовер Audi Q8 e-tron 2023 року: опубліковані комплектації та характеристики

Компанія Audi оновила флагманський електрокросовер Q8 e-tron, який раніше постачався на ринок як e-tron. У цій моделі було підвищено ефективність акумуляторів, з допомогою чого зріс запас ходу. Новий кросовер Audi Q8 e-tron 2023 року, як і раніше, представлений у стандартному та купеподібному виконанні Sportback.

За замовчуванням німецька модель оснащується акумулятором ємністю 95 кВт*год. Цікаво те, що базова версія кросовера забезпечує запас ходу в 452 кілометри, а в купеподібної — 490 кілометрів. У дорожчих версіях з’являється батарея на 114 кВт*год, завдяки якій автомобіль може проїхати без підзарядки відповідно до 531 та 552 кілометрів (фото: Audi).

Підвищення ефективності батарей було досягнуто за рахунок оптимізації хімічного складу та оновлення програмного забезпечення, яке контролює витрати електроенергії. Кросовер, як і раніше, оснащується двома електромоторами, які в сукупності видають до 335 к.с. та 664 Н*м. У дорожчих версіях потужність зростає до 402 л. при тому ж моменті, що крутить. У топової модифікації віддача збільшується до 496 к.с., тяга – до 973 Нм. У цьому випадку прискорення до сотні займає всього 4,5 секунди.

Кросовер представлений у чотирьох виконаннях. Стандартно він комплектується 20-дюймовими дисками, входом без ключа, підігрівними та електрорегульованими передніми кріслами, помічником утримання в смузі, автоматичним паркувальником, камерами з 360-градусним оглядом та іншими опціями. Також у початковій версії передбачається пневматична підвіска, яка підвищує маневреність та реакцію автомобіля.

У наступній комплектації з’являються спортивні сидіння першого ряду та додаткове декоративне оздоблення. Базові диски змінюються на 21-дюймові. Третя комплектація привносить із собою лише декоративні елементи та нове кермо. А в топовій версії зустрічаються 22-дюймові диски, адаптивні «двірники» та круїз, покращені передні крісла, електропідігрів для керма, преміальна акустика, чотиризонний клімат-контроль та інше.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Audi

Останні записи

Toyota відкликає гібридні Camry і Corolla Cross: що відомо

Toyota оголосила про сервісну кампанію у США для понад 55 тисяч гібридних автомобілів через дефект…

24.12.2025

Червоні поворотники не є порушенням: рішення суду

Дарницький районний суд Києва визнав законними червоні задні покажчики повороту на автомобілі Tesla. Справа стосувалася…

24.12.2025

Як уникнути замерзання акумулятора взимку

Електроліт у акумуляторі сам по собі замерзає нечасто, але ризик підвищується при низькій щільності, що…

24.12.2025

Як швидко прогріти салон авто взимку

З настанням холодів водії стикаються з проблемою довгого очікування прогріву салону. Сучасні технології, як автономні…

24.12.2025

Dacia спростувала чутки про мінівен Sandman

З 2023 року соцмережі рясніють відеороликами та статтями про нібито плани Dacia випустити ультрасучасний, але…

24.12.2025

Чому водіям не варто віддавати посвідчення поліцейському в руки

Багато українських водіїв під час зупинки поліцією починають панікувати та беззаперечно виконують усі вимоги інспекторів,…

24.12.2025