Компанія Hyundai планує оснасти заряджений електромобіль Ioniq 5 N можливістю імітувати роботизовану коробку передач з подвійним зчепленням. Як заявив технічний радник компанії Альберт Бірманн виданню CarExpert, зроблено це буде заради ентузіастів, які не готові відмовитися від частини відчуттів, які доставляють спорткари з традиційними ДВЗ.
Функція отримає назву Virtual Grin Shift. При її активації електроніка імітуватиме поштовхи та вібрації, які супроводжують перемикання традиційної роботизованої коробки.
Елетромобіль оснастять також функцією N Sound Plus, завдяки якій у салон кросовера транслюватимуться звуки роботи класичного ДВЗ. Їх планується синхронізувати з темпом руху Ioniq 5 та роботою віртуальної роботизованої коробки. Ба більше, на Ioniq 5 можна буде встановлювати додаткові саундтреки як за допомогою бездротових заводських оновлень, так і на вибір користувача.
Очікується, що двигуни Ioniq 5 N зможуть розвивати приблизно 600-620 к.с. Крім потужнішої силової установки заряджений кросовер відрізнятися від звичайного збільшеними гальмами з підвищеною здатністю до рекуперації та режимом дрифту. Співплатформний Kia EV6 GT здатний прискоритись до 100 км/год за 3,5 секунди, але Ioniq 5 N може стати швидше.
Дебютує Ioniq 5 N у 2023 році.