Повний привід у всіх цих кросоверів підключається за допомогою електронно-керованої міжосьової муфти. Але конструктивно їх трансмісії відрізняються. Найпростіші – у Kuga і CR–V. Під час пробуксовки передка муфта просто підключає задок, перерозподіляючи момент на колеса з найкращим зчепленням.
Трансмісія Yeti додатково оснащена системою off-road, з якою муфта починає швидше змінювати співвідношення крутильного моменту по осях. У парі з нею працює система HDC (контролю спуску з гори), даючи змогу впевнено спускатися вниз, не розганяючись більше 16 км/год.
У Sportage і RAV4 муфти оснащені ще й примусовим блокуванням, що відключається на швидкості вище 40 км/год. Їх трансмісії також мають системи допомоги під час спуску з гори.
Але найбільш функціональний повний привід на Outlander XL. У нього три режими роботи: 2WD (дає змогу їхати тільки на передку), 4WD (з автоматичним підключенням задніх коліс) і Lock – (міжосьова муфта жорстко заблокована).
Впевненій їзді за межами шосейних доріг сприяє високий кліренс. Найбільший він у Outlander XL – 215 мм, а найменший – у Sportage – лише 172 мм
Отож, у Китаї вже готують до виходу новий Volkswagen Teramont Pro, і нещодавно з’явились свіжі…
General Motors показав броньовик для спецслужб з унікальною технікою. "Дочка" автогіганта - GM Defense -…
За перші три квартали 2023 року в Україну пригнали майже 33,5 тисячі авто зі Штатів,…
BMW твердо вірить у можливість поєднання різних трансмісій і досі пакувала їх практично однаково. Але…
Nissan не має дефіциту у позашляхових моделях, але нещодавно у і без того широкому портфоліо…
З 1 листопада 2024 року в Україні починають діяти зимові правила для водіїв, і це…
Leave a Comment