Повний привід у всіх цих кросоверів підключається за допомогою електронно-керованої міжосьової муфти. Але конструктивно їх трансмісії відрізняються. Найпростіші – у Kuga і CR–V. Під час пробуксовки передка муфта просто підключає задок, перерозподіляючи момент на колеса з найкращим зчепленням.
Трансмісія Yeti додатково оснащена системою off-road, з якою муфта починає швидше змінювати співвідношення крутильного моменту по осях. У парі з нею працює система HDC (контролю спуску з гори), даючи змогу впевнено спускатися вниз, не розганяючись більше 16 км/год.
У Sportage і RAV4 муфти оснащені ще й примусовим блокуванням, що відключається на швидкості вище 40 км/год. Їх трансмісії також мають системи допомоги під час спуску з гори.
Але найбільш функціональний повний привід на Outlander XL. У нього три режими роботи: 2WD (дає змогу їхати тільки на передку), 4WD (з автоматичним підключенням задніх коліс) і Lock – (міжосьова муфта жорстко заблокована).
Впевненій їзді за межами шосейних доріг сприяє високий кліренс. Найбільший він у Outlander XL – 215 мм, а найменший – у Sportage – лише 172 мм
У вересні минулого року Honda представила в Японії новий кросовер HR-V e:HEV, який вже давно…
Багато водіїв стикаються з несправедливими штрафами через незнання правил або вимог до авто. Однією з…
Згідно з дослідженням TÜV, кожен п'ятий автомобіль у Німеччині не проходить техогляд з першого разу.…
Багато людей зараз обирають автомобілі з пробігом, оскільки нові машини постійно дорожчають і стають менш…
Renault готує нове покоління легких комерційних електромобілів, створених спільно з Volvo і CMA CGM через…
Попри економічні труднощі, викликані війною, ринок нових автомобілів в Україні продовжує функціонувати і навіть демонструє…
Leave a Comment