Повний привід у всіх цих кросоверів підключається за допомогою електронно-керованої міжосьової муфти. Але конструктивно їх трансмісії відрізняються. Найпростіші – у Kuga і CR–V. Під час пробуксовки передка муфта просто підключає задок, перерозподіляючи момент на колеса з найкращим зчепленням.
Трансмісія Yeti додатково оснащена системою off-road, з якою муфта починає швидше змінювати співвідношення крутильного моменту по осях. У парі з нею працює система HDC (контролю спуску з гори), даючи змогу впевнено спускатися вниз, не розганяючись більше 16 км/год.
У Sportage і RAV4 муфти оснащені ще й примусовим блокуванням, що відключається на швидкості вище 40 км/год. Їх трансмісії також мають системи допомоги під час спуску з гори.
Але найбільш функціональний повний привід на Outlander XL. У нього три режими роботи: 2WD (дає змогу їхати тільки на передку), 4WD (з автоматичним підключенням задніх коліс) і Lock – (міжосьова муфта жорстко заблокована).
Впевненій їзді за межами шосейних доріг сприяє високий кліренс. Найбільший він у Outlander XL – 215 мм, а найменший – у Sportage – лише 172 мм
Чернігівський автозавод презентував нову модель електробуса — «Мальва-Електро». Це інноваційний транспортний засіб, створений на основі…
Кожен автовласник має власний «автомобіль мрії», але іноді слідом за чарівністю приходить розчарування, особливо коли…
Електрокар Zeekr 7X зовсім недавно дебютував на китайському ринку, тому багато його функцій ще не…
У 2026 році Renault збирається змінити покоління одного з найпопулярніших у Європі автомобілів B-сегменту. Нова…
Tesla анонсувала, що вже в січні розпочнеться випуск оновленого Model Y. Перший завод, де почнуть…
На початку грудня Hyundai представив довгоочікуване нове покоління кросовера Palisade – автомобіля, який відомий у…
Leave a Comment