Повний привід у всіх цих кросоверів підключається за допомогою електронно-керованої міжосьової муфти. Але конструктивно їх трансмісії відрізняються. Найпростіші – у Kuga і CR–V. Під час пробуксовки передка муфта просто підключає задок, перерозподіляючи момент на колеса з найкращим зчепленням.
Трансмісія Yeti додатково оснащена системою off-road, з якою муфта починає швидше змінювати співвідношення крутильного моменту по осях. У парі з нею працює система HDC (контролю спуску з гори), даючи змогу впевнено спускатися вниз, не розганяючись більше 16 км/год.
У Sportage і RAV4 муфти оснащені ще й примусовим блокуванням, що відключається на швидкості вище 40 км/год. Їх трансмісії також мають системи допомоги під час спуску з гори.
Але найбільш функціональний повний привід на Outlander XL. У нього три режими роботи: 2WD (дає змогу їхати тільки на передку), 4WD (з автоматичним підключенням задніх коліс) і Lock – (міжосьова муфта жорстко заблокована).
Впевненій їзді за межами шосейних доріг сприяє високий кліренс. Найбільший він у Outlander XL – 215 мм, а найменший – у Sportage – лише 172 мм
Якщо ви шукаєте автомобіль з пробігом і хочете уникнути проблем із корозією, важливо не лише…
Чутки про повернення V8 у топову версію Mercedes-AMG CLE 63 2026 нарешті отримали підтвердження. Німецький…
Bentley представив оригінальну версію свого позашляховика Bentayga 2026 року. Цей автомобіль - не результат роботи…
Більшість сучасних автомобілів оснащуються кондиціонером. Він дає змогу врятуватися від спеки в літній період, крім…
Багато водіїв стикалися з ситуацією, коли автомобіль раптово застрягає на ґрунтовій дорозі, особливо навесні або…
Власники авто, які часто паркуються на щільно заставлених стоянках біля торгових центрів чи в місті,…
Leave a Comment