Авто

Дебютував гібридний Mercedes-AMG S 63 E Performance

Share

У Німеччині дебютував гібридний суперседан Mercedes-AMG S 63. Новинка отримала силову установку E Performance, навчилася проїжджати до 33 км, не спалюючи бензин, встановила нові рекорди сегмента за потужністю, розгінною динамікою (0-100 за 3,3 секунди), а також паливної економічності (витрата пального у змішаному циклі WLTP – 4,4 літра на 100 км шляху).

Одкровень по дизайну у новинки немає: від седана з пакетом AMG Line «заряджений» S 63 E Performance виділяється гратами Panamericana з вертикальними ламелями, більш агресивними бамперами, оригінальними колісними дисками, характерними здвоєними вихлопними патрубками, гальмівними деталями більшого розміру. З новим обважуванням габаритна довжина машини зросла майже на 5 см.

Цікавими є деталі. По-перше, на передніх крилах автомобіля під маркуванням V8 Biturbo з’явився лейбл E Performance , по-друге, літери S 63 на кришці багажного відсіку стали темно-червоними, по-третє, із заводу стали доступні кілька варіантів декору. Можливості персоналізації такі, що клієнтам можна замовити хромовані багатоспицеві колісні диски на кшталт «шістдесят п’ятого» або переплатити за повний антихром і заводські деталі обважування під вуглепластик.

Вибирати техніку не доведеться: всім автомобілям Mercedes-AMG S 63 E Performance покладено гібридну технологію, що дебютувала на бензин-електричному ліфтбеку AMG GT 63 . Під капотом зберегли 4,0-літровий двигун V8 потужністю 612 к.с. і крутним моментом 900 Нм. Тяга передається через 9-ступінчастий автомат AMG Speedshift MCT-9G , є механічний повний привід 4Matic+ .

У приводі задньої осі Mercedes-AMG S 63 E Performance додали електропривод із синхронним електромотором, 2-ступінчастою трансмісією та електроннокерованим міжколесним диференціалом. Постійна потужність електродвигуна – 95 к.с., проте в режимі максимальної віддачі він розвиває до 190 кінських сил і 320 Нм моменту, що крутить. Живлення електромотора забезпечує батарея ємністю 13,1 кіловат-години у задньому звисі. Без активації ДВЗ седан може проїхати до 33 км.

У режимі максимальної продуктивності електродвигун може працювати не більше 10 секунд, причому акумулятор повинен мати достатній заряд. Лише в такому випадку силова установка Mercedes-AMG S 63 E Performance розвине пікові 802 к.с. і 1430 Нм моменту, що крутить, а розгін з місця до 100 км/год з двох педалей займе 3,3 секунди. Максимальна швидкість машини з опціональним пакетом AMG Driver’s Package становитиме 290 км/год.

Власникам доведеться не тільки заправляти новий Mercedes-AMG S 63 E Performance , а й заряджати від розетки. Лючок знаходиться симетрично паливному баку, але на стороні водія. Гібридна технологія дозволила досягти вражаючих показників паливної економічності: у змішаному циклі 5,34-метровий седан витрачає близько 4,4 літра бензину, а викиди вуглецю діоксиду становлять 100 грам на 1 км.

Зворотний бік медалі – споряджена маса машини. Суперседан Mercedes-AMG S 63 із системою E Performance важить майже 2,6 тонни. Під збільшену масу авто та збільшену продуктивність переналаштували адаптивну пневмопідвіску. На швидкостях понад 120 км/год седан автоматично «присідає» на 1 см. Не потрібно доплачувати за активну технологію придушення кренів та повнокероване шасі, у машини з’явилися додаткові підсилювачі кузова та модернізовані стабілізатори поперечної стійкості. Штатно стоять 400-міліметрові передні та 380-міліметрові задні гальмівні диски, при цьому карбоно-керамічні гальма – це опція.

У салоні Mercedes-AMG S 63 E Performance відрізняється від звичайних седанів деталями. Встановили окремі кнопки управління налаштуваннями гібридної трансмісії, змінено графіку “приладки” та меню медіасистеми, на підголовниках крісел з’явилися герби AMG , а на спинках – відповідні накладки. Спортивне кермо машини зі здвоєними спицями та проекційний екран входять у стандартне оснащення.

Новий Mercedes-AMG S 63 E Performance розрахований на чотирьох людей і компромісів для задніх пасажирів немає. Цікаво, що автопілот 3-го рівня на гібридному суперседані з’явиться із затримкою, хоча для стандартних S-Class ця система вже доступна. Технології активної безпеки є: розпізнавання пішоходів, велосипедистів і дорожніх знаків, адаптивний круїз-контроль з автогальмуванням, а також фари зі світловими підказками та багато інших опцій.

Ціна на Mercedes-AMG S 63 E Performance поки не оголошена, але очевидно, що супергібрид виявиться одним із найдорожчих автомобілів марки.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Mercedes

Останні записи

Bugatti побила рекорд швидкості для кабріолетів

Bugatti встановила новий рекорд швидкості для родстерів, розігнавши W16 Mistral до 454 км/год на німецькому…

19.11.2024

Оновлений Chevrolet Tracker (2026) потрапив в об’єктиви папараці

Chevrolet планує швидке оновлення свого популярного кросовера Tracker. Нещодавно машину підловили під час випробувань на…

19.11.2024

Названо найбезпечніші автомобілі 2024 року

У 2024 році були визначені найбезпечніші автомобілі, ґрунтуючись на чотирьох ключових умовах оцінки. Оцінювалися показники…

19.11.2024

Яка різниця між протитуманними фарами, ближнім і дальнім світлом, і коли їх вмикати

Їздити без фар не можна, в принципі: ні вдень, ні тим більше вночі. Нині часто…

19.11.2024

Fiat офіційно відмовився від двигунів внутрішнього згоряння на користь електрокарів

Компанія Abarth, яка перш за все відома розробкою високопродуктивних версій серійних автомобілів Fiat, вирішила припинити…

19.11.2024

Nissan готує новий Leaf як повністю електричний купе-кросовер

Компанія Nissan завершує розробку електричної моделі, що прийде на зміну моделі Leaf у 2025 році.…

19.11.2024