Авто

Дебютував гібридний Mercedes-AMG S 63 E Performance

У Німеччині дебютував гібридний суперседан Mercedes-AMG S 63. Новинка отримала силову установку E Performance, навчилася проїжджати до 33 км, не спалюючи бензин, встановила нові рекорди сегмента за потужністю, розгінною динамікою (0-100 за 3,3 секунди), а також паливної економічності (витрата пального у змішаному циклі WLTP – 4,4 літра на 100 км шляху).

Одкровень по дизайну у новинки немає: від седана з пакетом AMG Line «заряджений» S 63 E Performance виділяється гратами Panamericana з вертикальними ламелями, більш агресивними бамперами, оригінальними колісними дисками, характерними здвоєними вихлопними патрубками, гальмівними деталями більшого розміру. З новим обважуванням габаритна довжина машини зросла майже на 5 см.

Цікавими є деталі. По-перше, на передніх крилах автомобіля під маркуванням V8 Biturbo з’явився лейбл E Performance , по-друге, літери S 63 на кришці багажного відсіку стали темно-червоними, по-третє, із заводу стали доступні кілька варіантів декору. Можливості персоналізації такі, що клієнтам можна замовити хромовані багатоспицеві колісні диски на кшталт «шістдесят п’ятого» або переплатити за повний антихром і заводські деталі обважування під вуглепластик.

Вибирати техніку не доведеться: всім автомобілям Mercedes-AMG S 63 E Performance покладено гібридну технологію, що дебютувала на бензин-електричному ліфтбеку AMG GT 63 . Під капотом зберегли 4,0-літровий двигун V8 потужністю 612 к.с. і крутним моментом 900 Нм. Тяга передається через 9-ступінчастий автомат AMG Speedshift MCT-9G , є механічний повний привід 4Matic+ .

У приводі задньої осі Mercedes-AMG S 63 E Performance додали електропривод із синхронним електромотором, 2-ступінчастою трансмісією та електроннокерованим міжколесним диференціалом. Постійна потужність електродвигуна – 95 к.с., проте в режимі максимальної віддачі він розвиває до 190 кінських сил і 320 Нм моменту, що крутить. Живлення електромотора забезпечує батарея ємністю 13,1 кіловат-години у задньому звисі. Без активації ДВЗ седан може проїхати до 33 км.

У режимі максимальної продуктивності електродвигун може працювати не більше 10 секунд, причому акумулятор повинен мати достатній заряд. Лише в такому випадку силова установка Mercedes-AMG S 63 E Performance розвине пікові 802 к.с. і 1430 Нм моменту, що крутить, а розгін з місця до 100 км/год з двох педалей займе 3,3 секунди. Максимальна швидкість машини з опціональним пакетом AMG Driver’s Package становитиме 290 км/год.

Власникам доведеться не тільки заправляти новий Mercedes-AMG S 63 E Performance , а й заряджати від розетки. Лючок знаходиться симетрично паливному баку, але на стороні водія. Гібридна технологія дозволила досягти вражаючих показників паливної економічності: у змішаному циклі 5,34-метровий седан витрачає близько 4,4 літра бензину, а викиди вуглецю діоксиду становлять 100 грам на 1 км.

Зворотний бік медалі – споряджена маса машини. Суперседан Mercedes-AMG S 63 із системою E Performance важить майже 2,6 тонни. Під збільшену масу авто та збільшену продуктивність переналаштували адаптивну пневмопідвіску. На швидкостях понад 120 км/год седан автоматично «присідає» на 1 см. Не потрібно доплачувати за активну технологію придушення кренів та повнокероване шасі, у машини з’явилися додаткові підсилювачі кузова та модернізовані стабілізатори поперечної стійкості. Штатно стоять 400-міліметрові передні та 380-міліметрові задні гальмівні диски, при цьому карбоно-керамічні гальма – це опція.

У салоні Mercedes-AMG S 63 E Performance відрізняється від звичайних седанів деталями. Встановили окремі кнопки управління налаштуваннями гібридної трансмісії, змінено графіку “приладки” та меню медіасистеми, на підголовниках крісел з’явилися герби AMG , а на спинках – відповідні накладки. Спортивне кермо машини зі здвоєними спицями та проекційний екран входять у стандартне оснащення.

Новий Mercedes-AMG S 63 E Performance розрахований на чотирьох людей і компромісів для задніх пасажирів немає. Цікаво, що автопілот 3-го рівня на гібридному суперседані з’явиться із затримкою, хоча для стандартних S-Class ця система вже доступна. Технології активної безпеки є: розпізнавання пішоходів, велосипедистів і дорожніх знаків, адаптивний круїз-контроль з автогальмуванням, а також фари зі світловими підказками та багато інших опцій.

Ціна на Mercedes-AMG S 63 E Performance поки не оголошена, але очевидно, що супергібрид виявиться одним із найдорожчих автомобілів марки.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Mercedes

Останні записи

Українці все частіше купують авто з Америки: імпорт зріс у два рази

У листопаді українці придбали 5,5 тисяч вживаних легкових автомобілів, ввезених зі США, що в 2,2…

17.12.2025

Mercedes-Benz назвав дату прем’єри електричного мінівена VLE

Компанія Mercedes-Benz опублікувала нове тизерне фото електровена VLE та назвала точну дату його прем'єри. Раніше…

17.12.2025

Нові краш-тести показали, хто реально робить безпечні авто

Страховий інститут дорожньої безпеки США (IIHS) опублікував нові результати краш-тестів, проведених за жорсткими методиками. Лідером…

17.12.2025

Названо всі слабкі місця двигуна Volkswagen 1.2 TSI EA111

Турбований двигун 1.2 TSI EA111 встановлювали на компактні моделі Volkswagen, Skoda та Seat з 2009…

17.12.2025

Шестимісна Tesla Model YL отримала сертифікацію для Європи

Стало відомо, що оновлена шестимісна версія електрокросовера Tesla Model YL 2025 успішно пройшла обов'язкову сертифікацію,…

17.12.2025

У Європі з’явиться нова категорія електромобілів

Європейська комісія планує створити нову підкатегорію легкових електромобілів M1E для компактних та доступних "зелених" машин.…

17.12.2025