Запуск електричного Toyota bZ4X не задався: лише через два місяці після старту продажів з’ясувалося, що у електромобіля на ходу можуть відвалитися колеса, через що компанії довелося проводити масштабний відгук. Тепер виявилося, що запас ходу bZ4X на одній зарядці батареї набагато менший, ніж заявляє автовиробник. Підтвердженням цього є результати випробування, які провело данське видання FDM – електрокар не проїхав навіть половини з обіцяних 461 кілометра.
У тестах на дальність ходу взяли участь дві версії Toyota bZ4X. Перша, з одномоторною установкою, за паспортом має проїжджати 504 кілометри, а друга з двома електромоторами – 461 кілометр. Експерти випробували електрокари в умовах рівномірного руху на швидкості 110 кілометрів на годину з увімкненим обігрівачем салону та при температурі +4 градуси за Цельсієм за бортом. У такому режимі один із bZ4X проїхав 246 кілометрів замість заявлених 504, а другий – 215 кілометрів замість 461. Ці результати журналісти назвали такими, що «розчаровують» і звернулися за коментарем до місцевого представництва Toyota.
У компанії пообіцяли розібратися в ситуації – експертизою займеться як європейське представництво у Брюсселі, так і головний офіс у Токіо. Поки що Toyota не оприлюднила свій висновок.
FDM у свою чергу з’ясував, що перші норвезькі власники Toyota bZ4X вже скаржилися на запас ходу електрокара, який виявився меншим за заявлений. Випробування проводили й інші скандинавські видання, які дійшли такого ж висновку.
Реклама