Авто

Топ-7 популярних міфів про автомобілі Hyundai та Kia, в які продовжують вірити досвідчені водії

Навколо корейських автомобілів від марок Hyundai та Kia ходить безліч чуток. Подейкують, що вони швидко іржавіють, мають жорстку некомфортну підвіску та їх двигуни не підлягають капітальному ремонту. Чи це так насправді? Розбираємось разом.

Міф 1. Ці машини швидко іржавіють

Не можна сказати однозначно, що корейці швидко покриваються іржею. У цій справі важливо розуміти, з якими марками порівнюється їхня стійкість до корозії.

Варто визнати, що більшість кузова корейських сучасних машин оцинкована і добре чинить опір корозії. Компанії навіть надають шестирічну гарантію від наскрізної корозії. Якщо автомобіль ніколи не потрапляв у ДТП і не піддавався неякісному ремонту, то його кузов більше десяти років перебуватиме в прекрасному стані. На ньому не буде серйозних осередків корозії. Лакофарбове покриття хоч і досить тонке, але навіть коли воно повністю сколюється, метал не іржавіє. Таке відбувається з капотом, крилами та дверима – з ними зазвичай не буває проблем.

А ось до даху це не стосується. Через те, що вона не оцинкована, рано чи пізно зацвітають сколи на кромці над лобовим склом.

Міф 2. У них дуже жорстка підвіска

В автомобільному середовищі поширена думка, що якщо підвіска м’яка та комфортна, то машина хитка і погано керується на максимальних швидкостях. І, навпаки, якщо підвіска жорстка, то машина чудово керується і їде чіткою траєкторією.

Досвідчені водії стверджують, що підвіска у всіх корейських моделей жорстка, тому вони управляються недостатньо добре. Насправді проблеми з керованістю були тільки у перших автомобілів. Сучасні версії мають відмінну керованість, добре тримають дорогу і впевнено поводяться в крутих поворотах.

Міф 3. Всі мотори скопійовані у Mitsubishi

Це так частково. На початку імениті корейські виробники використовували ліцензовані двигуни від Mitsubishi. Але з того моменту пройшло багато часу, і зараз на моделі марок Hyundai та Kia ставлять або двигуни власної розробки, або японські агрегати, які були серйозно модернізовані.

Міф 4. Двигуни одноразові та не підлягають ремонту

Основні агрегати підлягають ремонту, але є деякі нюанси. Сучасні мотори, які стоять у корейських моделях, оснащені алюмінієвими блоками циліндрів залитими тонкостінними чавунними гільзами. Існує кілька способів їхнього ремонту. Перший – це коли виконується розточування з майбутнім плосковершинним хонінгуванням у розмірі +0,5 мм та встановленням поршнів ремонтного розміру. Другий – це коли виконується перегильзовування блоку та встановлення оригінальних поршнів номінального розміру.

Ходімність колінчастих валів зазвичай хороша. Але за потреби їх теж можна обробити у ремонтний розмір.

Міф 5. На всіх корейцях потрібно вирізати каталізатори

Досвідчені автовласники переконані, що на всіх корейських екземплярах слід вирізати каталітичні нейтралізатори. Насправді, це не так. Низьку надійність мають хіба що нейтралізатори двигунів робочим об’ємом 1,4 і 1,6 літрів. Дуже важливо стежити за їхнім станом. Але просте видалення каталізаторів – не вихід із ситуації. З вихлопної труби виходитиме жахливий запах. Як варіант поставити ремонтний нейтралізатор під підлогу автомобіля або вварити в катколектор ремонтного блоку, бажано на базі елемента з металу.

Міф 6. Масло в КПП міняти не потрібно

Існує думка, що олію чи рідину в КПП не потрібно міняти протягом усього терміну експлуатації машини. Як ви вже зрозуміли, це велика помилка. На практиці перевірено, що заміна робочої рідини в автоматі або мастила в механіці через кожні 60 000 кілометрів пробігу дозволяє агрегатам спокійно ходити понад 200 000 кілометрів.

Міф 7. Kia Rio та Hyundai Solaris – це різні авто

Зовнішній вигляд цих популярних автомобілів, справді, відрізняється. Кузовні деталі зовсім різні. А ось силовий каркас двох поширених у Росії моделей ідентичний. Подібностей занадто багато – це все технічні рішення, конструктивне виконання моторів, трансмісії та ходової частини. З цієї простої причини машини однаково поводяться на дорозі: вони однаково управляються, розганяються до однакового рівня і демонструють однакову динаміку. Виходить, що відмінності криються в інтер’єрі та екстер’єрі. Для тих, хто розуміється на машинах, це означає, що різниці у двох версіях немає ніякої.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: HyundaiKia

Останні записи

Експерти розповіли, як захистити авто від пошкоджень у холодну пору

Тривале зберігання автомобіля в зимових умовах може бути небезпечним. За словами експертів, нестабільна погода сприяє…

18.12.2025

Ford ховає Focus і робить ставку на SUV: оголошено новинки 2026 року

Ford готує масштабне оновлення європейської лінійки, яке стане ключовим для бренду. У 2026 році на…

18.12.2025

Honda працює над новим поколінням двигуна V4

Honda активно працює над новим поколінням двигуна V4, що підтверджують свіжі патентні заявки компанії наприкінці…

18.12.2025

Skoda Elroq став найбільш продаваним електромобілем Європи в жовтні

Skoda Elroq став найпопулярнішим електромобілем у Європі за підсумками жовтня - у 28 країнах було…

18.12.2025

Топ-3 надійні корейські кросовери, які варті своїх грошей

Тим, хто підбирає на вторинному ринку надійний корейський кросовер із бюджетом до 40 тисяч доларів,…

18.12.2025

Нові м’які гібриди Skoda Kodiaq та Octavia з’являться на початку 2026 року

Skoda готує оновлення для моделей Kodiaq та Octavia: вже на початку 2026 року обидві комплектації…

18.12.2025