Портал Edmunds опублікував перші враження від поїздки на Mercedes-Benz EQG. Електричний Гелендваген перевірили справжнім бездоріжжям, хоча модель ще офіційно не розсекречена і надійде у продаж лише у 2024 році.
Як і класичний G-клас, електричний EQG побудований на рамі. Встановлена на ній батарея збільшила жорсткість конструкції на кручення та одночасно трохи знизила центр тяжіння. Акумулятор належним чином захищений від вологи, пилу та ударів: EQG також позиціонується як серйозний позашляховик.
Журналіст зазначив, що на маршруті в каравані з Mercedes-AMG G 63 на портальних мостах та G 550 Professional електромобіль не підвів. За прохідністю він не поступається бензиновим версіям. Mercedes-Benz EQG зберіг роздавальну коробку з понижувальним рядом та кілька режимів руху. Потужність поки не розкривається, але очікується приблизно 600 к.с. при чотирьох електромоторах.
Електричний позашляховик скомпонований так, що звичного більшості електромобілів переднього багажника (під капотом) у нього немає. Натомість і звичайний багажник в об’ємі не зменшився. Таким чином, з точки зору місткості EQG нічим не гірше за традиційний Гелендваген.
Стартова ціна очікується на рівні 200 тисяч доларів. EQG виявиться дорожчим, ніж заряджений Mercedes-AMG G 63.
Деякі водії віддають перевагу плавному стилю водіння, оскільки вважають, що це допомагає зберегти мотор автомобіля…
Автовиробники все частіше повертаються до класичних двигунів внутрішнього згоряння, а французький парламент підтримав цю тенденцію,…
Зчеплення є одним із ключових елементів трансмісії, що забезпечує ефективну роботу двигуна та коробки передач.…
В Україні застосовуються два основні способи штрафування водіїв за перевищення швидкості: автоматичні камери та портативні…
Моторна олива — ключовий елемент для нормальної роботи двигуна, оскільки вона зменшує тертя між деталями…
У січні 2025 року в Україні сталося 1657 дорожньо-транспортних пригод, у яких загинуло 235 осіб…
Leave a Comment