Портал Edmunds опублікував перші враження від поїздки на Mercedes-Benz EQG. Електричний Гелендваген перевірили справжнім бездоріжжям, хоча модель ще офіційно не розсекречена і надійде у продаж лише у 2024 році.
Як і класичний G-клас, електричний EQG побудований на рамі. Встановлена на ній батарея збільшила жорсткість конструкції на кручення та одночасно трохи знизила центр тяжіння. Акумулятор належним чином захищений від вологи, пилу та ударів: EQG також позиціонується як серйозний позашляховик.
Журналіст зазначив, що на маршруті в каравані з Mercedes-AMG G 63 на портальних мостах та G 550 Professional електромобіль не підвів. За прохідністю він не поступається бензиновим версіям. Mercedes-Benz EQG зберіг роздавальну коробку з понижувальним рядом та кілька режимів руху. Потужність поки не розкривається, але очікується приблизно 600 к.с. при чотирьох електромоторах.
Електричний позашляховик скомпонований так, що звичного більшості електромобілів переднього багажника (під капотом) у нього немає. Натомість і звичайний багажник в об’ємі не зменшився. Таким чином, з точки зору місткості EQG нічим не гірше за традиційний Гелендваген.
Стартова ціна очікується на рівні 200 тисяч доларів. EQG виявиться дорожчим, ніж заряджений Mercedes-AMG G 63.
З настанням перших холодів власники електромобілів помічають, що їхні авто поводяться інакше. Якщо влітку пробіг…
Є машини, які зникають із торгових майданчиків за лічені години: щойно оголошення з'явилося - вже…
З 2026 року у Європі стартує технологія V2G (Vehicle-to-Grid), яка дозволяє електромобілям віддавати частину заряду…
З настанням осені та наближенням перших заморозків важливо заздалегідь підготувати автомобіль до холодної погоди. Це…
Toyota bZ4X стала важливим кроком для бренду у світі електромобілів, особливо на європейському ринку, де…
Щодня поліція зупиняє водіїв для перевірки документів, і багато хто замислюється, чи достатньо мати фото…
Leave a Comment