Портал Edmunds опублікував перші враження від поїздки на Mercedes-Benz EQG. Електричний Гелендваген перевірили справжнім бездоріжжям, хоча модель ще офіційно не розсекречена і надійде у продаж лише у 2024 році.
Як і класичний G-клас, електричний EQG побудований на рамі. Встановлена на ній батарея збільшила жорсткість конструкції на кручення та одночасно трохи знизила центр тяжіння. Акумулятор належним чином захищений від вологи, пилу та ударів: EQG також позиціонується як серйозний позашляховик.
Журналіст зазначив, що на маршруті в каравані з Mercedes-AMG G 63 на портальних мостах та G 550 Professional електромобіль не підвів. За прохідністю він не поступається бензиновим версіям. Mercedes-Benz EQG зберіг роздавальну коробку з понижувальним рядом та кілька режимів руху. Потужність поки не розкривається, але очікується приблизно 600 к.с. при чотирьох електромоторах.
Електричний позашляховик скомпонований так, що звичного більшості електромобілів переднього багажника (під капотом) у нього немає. Натомість і звичайний багажник в об’ємі не зменшився. Таким чином, з точки зору місткості EQG нічим не гірше за традиційний Гелендваген.
Стартова ціна очікується на рівні 200 тисяч доларів. EQG виявиться дорожчим, ніж заряджений Mercedes-AMG G 63.
Турбований двигун 1.2 TSI EA111 встановлювали на компактні моделі Volkswagen, Skoda та Seat з 2009…
Стало відомо, що оновлена шестимісна версія електрокросовера Tesla Model YL 2025 успішно пройшла обов'язкову сертифікацію,…
Європейська комісія планує створити нову підкатегорію легкових електромобілів M1E для компактних та доступних "зелених" машин.…
Французька компанія Renault готує для Європи оновлений електричний Twingo 2026 року - компактний та практичний…
На європейських дорогах помітили оновлений BMW iX1 2027, який демонструє новий стиль Neue Klasse та…
Компанія Mitsubishi, ймовірно, готує нову версію кросовера Outlander із більш вираженим позашляховим характером. Про це…
Leave a Comment