Авто

7 міфів про китайські автомобілі, в які продовжують вірити досвідчені водії

Share

18 років тому, коли водії вперше познайомилися з творіннями китайського автопрому, в автомобільному середовищі з’явилося безліч стереотипів. Але з того часу багато що змінилося, у тому числі технічні можливості китайських виробництв. І зараз багато міфів про «китайців» не мають нічого спільного з реальністю. У цьому матеріалі ми вирішили розвіяти найпопулярніші стереотипи, які продовжують вірити навіть досвідчені водії.

1. Китайські автомобілі неліквідні

Після того, як автомобіль залишає автосалон, він втрачає в ціні приблизно 10%. За перший рік експлуатації його вартість падає на 20%. Це норма. Правило стосується не лише китайців, а всіх автомобілів у принципі.

Що стосується продажу на вторинному ринку, то з китайськими моделями ситуація складніша, ніж з такими марками, як Toyota, Volkswagen або Hyundai. Однак попит на китайські автомобілі на вторинному ринку також високий. Водії не проти придбати сучасні машини за адекватною ціною. Крім того, варто відзначити, що найпростіші комплектації користуються більшою популярністю.

2. Не призначені для нашої зими

Багато водіїв переконані, що китайці не призначені для суворих зим. Насправді, практично всі машини, які представлені на вітчизняному ринку, проходять адаптацію. Вони одержують спеціальні рідини, які витримують екстранизькі температури, ємні акумулятори та додаткові електричні підігріви.

Китайські моделі теж проходять подібний апгрейд перед надходженням у продаж. Наприклад, Geely Atlas може похвалитися обігрівом зони спокою склоочисників, обігрівом скла дверей багажника, підігрівом передніх та задніх крісел.

  • У Haval F7 відсутній підігрів задніх крісел, але є обігрів керма – дуже корисна опція морозів.
  • Changan CS35 Plus обзавівся дворежимним підігрівом передніх крісел.
  • Chery Tiggo 4 має обігрів передніх і задніх крісел, лобового скла і форсунок склоомивача.
  • Geely Emgrand X7 порадує власника обігрівом зони спокою склоочисників, скла дверей багажника та підігрівом передніх крісел.

3. Зроблені з тонкої сталі

Багато автовласників досі гадають, що кузови нинішніх автомобілів з Китаю виготовляються з тонкого сталевого листа. Так було насправді, але 18 років тому, коли до України тільки почали привозити китайців.

У сучасних автомобілів з Піднебесної товщина металу кузова можна порівняти з аналогічними параметрами машин з інших країн. У середньому товщина металу у зовнішніх елементів становить 0,8 мм.

Компанія Haval зварює кузови для своїх автомобілів із сталевого листа вітчизняного виробництва. І такий метал використовується автозаводами та іншими виробниками.

4. Мають тонку ЛКП

Майже всі відносно нові автомобілі, крім моделей з преміального сегмента, наносять лакофарбове покриття товщиною до 170 мікрон. Кузови машин з Китаю фарбують роботи за такою ж технологією, яка застосовується у всьому світі. Наприклад, на заводі “Белджі” в Білорусії, де виробляють автомобілі Geely, за це відповідають роботи Durr. Товщина лакофарбового покриття автомобіля Geely Coolray становить від 98 до 149 мікрон

5. Схильні до корозії

Це не так. Наприклад, кузови Geely та Haval створюють з оцинкованого листа з додатковим захистом проти корозії. Залишається неоцинкованим у цих автомобілів хіба що дах. Проте автоексперти зазначають, що ймовірність її іржавіння дуже мала.

Автомобілі Chery, Lifan та FAW проходять повноцінну «холодну» гальванічну обробку. Zotye – часткову. Аркуші металу для кузова для моделей DFM мають оцинковку з двох сторін.

Але це не означає, що китайські автомобілі абсолютно не схильні до корозії. Вони почнуть іржавіти після аварії чи неякісного кузовного ремонту.

6. Мають ненадійні мотори та КПП

Це не так. Сучасні китайські автомобілі оснащуються тими самими агрегатами, що й європейські. Наприклад, DFM – PSA, Geely – Volvo. Що ж до агрегатів власної розробки, їх не можна назвати поганими. Наприклад, марка Changan оцінює ресурс турбованого двигуна об’ємом 1,5 літра на 240 000 кілометрів. Це пристойні цифри.

7. Мають низьку ціну

На жаль, це негаразд. Зараз вартість китайських автомобілів пропорційна вартості конкурентів європейського та корейського походження. Однак при порівнянні виявляється, що за ту ж ціну китайці готові запропонувати набагато більший набір корисних опцій. За це автовласники цінують моделі з Піднебесної.

Для залучення клієнтів виробники роблять все, щоб знижувати ціни та пропонувати найприємніші умови для покупки авто.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Лужна Софія

Кондитер в минулому (професія яка немає ніякого відношення до автомобілів). З 2015 року роблю вигляд, що щось розумію в машинах.

Опублікував
Лужна Софія

Останні записи

Audi анонсувала плани зайняти люксовий сегмент у автомобільній індустрії

2024 рік став важким для Audi: продажі знизилися на 12%, до 1 млн 671 тисяч…

17.02.2025

За які порушення у Польщі можна втратити водійське посвідчення назавжди

У Польщі планують посилити законодавство щодо дорожньої безпеки, зокрема, назавжди позбавляти водійських прав осіб, які…

17.02.2025

Автомеханік поділився секретами заощадження на обслуговуванні автомобіля

З урахуванням витрат на паливо, регулярного обслуговування та періодичного ремонту, загальна вартість утримання транспортного засобу…

17.02.2025

Електромобілі стали на 50% дешевшими в обслуговуванні за бензинові авто

Нове дослідження показало, що експлуатація електромобіля обходиться на 50,2% дешевше порівняно з бензиновим автомобілем. Щорічні…

17.02.2025

В Україні запроваджують нові штрафи для водіїв за надмірний рівень шуму

В Україні можуть запровадити нові штрафи для водіїв, чий автомобіль створює надмірний шум. Законопроєкт №9564…

17.02.2025

Новий електричний позашляховик Jeep готовий до дебюту

Jeep продовжує активний розвиток електричної лінійки, готуючи до випуску новий позашляховик Recon EV , який…

17.02.2025