18 років тому, коли водії вперше познайомилися з творіннями китайського автопрому, в автомобільному середовищі з’явилося безліч стереотипів. Але з того часу багато що змінилося, у тому числі технічні можливості китайських виробництв. І зараз багато міфів про «китайців» не мають нічого спільного з реальністю. У цьому матеріалі ми вирішили розвіяти найпопулярніші стереотипи, які продовжують вірити навіть досвідчені водії.
Після того, як автомобіль залишає автосалон, він втрачає в ціні приблизно 10%. За перший рік експлуатації його вартість падає на 20%. Це норма. Правило стосується не лише китайців, а всіх автомобілів у принципі.
Що стосується продажу на вторинному ринку, то з китайськими моделями ситуація складніша, ніж з такими марками, як Toyota, Volkswagen або Hyundai. Однак попит на китайські автомобілі на вторинному ринку також високий. Водії не проти придбати сучасні машини за адекватною ціною. Крім того, варто відзначити, що найпростіші комплектації користуються більшою популярністю.
Багато водіїв переконані, що китайці не призначені для суворих зим. Насправді, практично всі машини, які представлені на вітчизняному ринку, проходять адаптацію. Вони одержують спеціальні рідини, які витримують екстранизькі температури, ємні акумулятори та додаткові електричні підігріви.
Китайські моделі теж проходять подібний апгрейд перед надходженням у продаж. Наприклад, Geely Atlas може похвалитися обігрівом зони спокою склоочисників, обігрівом скла дверей багажника, підігрівом передніх та задніх крісел.
Багато автовласників досі гадають, що кузови нинішніх автомобілів з Китаю виготовляються з тонкого сталевого листа. Так було насправді, але 18 років тому, коли до України тільки почали привозити китайців.
У сучасних автомобілів з Піднебесної товщина металу кузова можна порівняти з аналогічними параметрами машин з інших країн. У середньому товщина металу у зовнішніх елементів становить 0,8 мм.
Компанія Haval зварює кузови для своїх автомобілів із сталевого листа вітчизняного виробництва. І такий метал використовується автозаводами та іншими виробниками.
Майже всі відносно нові автомобілі, крім моделей з преміального сегмента, наносять лакофарбове покриття товщиною до 170 мікрон. Кузови машин з Китаю фарбують роботи за такою ж технологією, яка застосовується у всьому світі. Наприклад, на заводі “Белджі” в Білорусії, де виробляють автомобілі Geely, за це відповідають роботи Durr. Товщина лакофарбового покриття автомобіля Geely Coolray становить від 98 до 149 мікрон
Це не так. Наприклад, кузови Geely та Haval створюють з оцинкованого листа з додатковим захистом проти корозії. Залишається неоцинкованим у цих автомобілів хіба що дах. Проте автоексперти зазначають, що ймовірність її іржавіння дуже мала.
Автомобілі Chery, Lifan та FAW проходять повноцінну «холодну» гальванічну обробку. Zotye – часткову. Аркуші металу для кузова для моделей DFM мають оцинковку з двох сторін.
Але це не означає, що китайські автомобілі абсолютно не схильні до корозії. Вони почнуть іржавіти після аварії чи неякісного кузовного ремонту.
Це не так. Сучасні китайські автомобілі оснащуються тими самими агрегатами, що й європейські. Наприклад, DFM – PSA, Geely – Volvo. Що ж до агрегатів власної розробки, їх не можна назвати поганими. Наприклад, марка Changan оцінює ресурс турбованого двигуна об’ємом 1,5 літра на 240 000 кілометрів. Це пристойні цифри.
На жаль, це негаразд. Зараз вартість китайських автомобілів пропорційна вартості конкурентів європейського та корейського походження. Однак при порівнянні виявляється, що за ту ж ціну китайці готові запропонувати набагато більший набір корисних опцій. За це автовласники цінують моделі з Піднебесної.
Для залучення клієнтів виробники роблять все, щоб знижувати ціни та пропонувати найприємніші умови для покупки авто.
Будь-який водій може опинитися в ситуації, коли його авто заблокували на парковці іншим транспортним засобом.…
В Україні з кожним роком зростає продаж як нових, так і вживаних кросоверів. Значна частина…
Хоча відеореєстратор давно став звичайним аксесуаром для більшості українських водіїв і часто слугує вагомим доказом…
Повністю електричний Renault Megane, який у 2021 році перетворився на купеподібний кросовер із приставкою e-Tech…
Розробка нового кросовера Renault у сегменті C-класу триває активними темпами. До офіційної прем'єри, яка запланована…
Індійські ЗМІ розкривають плани концерну VAG на місцевий ринок. Зокрема, вони опублікували інформацію про майбутні…
Leave a Comment