Авто

7 міфів про китайські автомобілі, в які продовжують вірити досвідчені водії

18 років тому, коли водії вперше познайомилися з творіннями китайського автопрому, в автомобільному середовищі з’явилося безліч стереотипів. Але з того часу багато що змінилося, у тому числі технічні можливості китайських виробництв. І зараз багато міфів про «китайців» не мають нічого спільного з реальністю. У цьому матеріалі ми вирішили розвіяти найпопулярніші стереотипи, які продовжують вірити навіть досвідчені водії.

1. Китайські автомобілі неліквідні

Після того, як автомобіль залишає автосалон, він втрачає в ціні приблизно 10%. За перший рік експлуатації його вартість падає на 20%. Це норма. Правило стосується не лише китайців, а всіх автомобілів у принципі.

Що стосується продажу на вторинному ринку, то з китайськими моделями ситуація складніша, ніж з такими марками, як Toyota, Volkswagen або Hyundai. Однак попит на китайські автомобілі на вторинному ринку також високий. Водії не проти придбати сучасні машини за адекватною ціною. Крім того, варто відзначити, що найпростіші комплектації користуються більшою популярністю.

2. Не призначені для нашої зими

Багато водіїв переконані, що китайці не призначені для суворих зим. Насправді, практично всі машини, які представлені на вітчизняному ринку, проходять адаптацію. Вони одержують спеціальні рідини, які витримують екстранизькі температури, ємні акумулятори та додаткові електричні підігріви.

Китайські моделі теж проходять подібний апгрейд перед надходженням у продаж. Наприклад, Geely Atlas може похвалитися обігрівом зони спокою склоочисників, обігрівом скла дверей багажника, підігрівом передніх та задніх крісел.

  • У Haval F7 відсутній підігрів задніх крісел, але є обігрів керма – дуже корисна опція морозів.
  • Changan CS35 Plus обзавівся дворежимним підігрівом передніх крісел.
  • Chery Tiggo 4 має обігрів передніх і задніх крісел, лобового скла і форсунок склоомивача.
  • Geely Emgrand X7 порадує власника обігрівом зони спокою склоочисників, скла дверей багажника та підігрівом передніх крісел.

3. Зроблені з тонкої сталі

Багато автовласників досі гадають, що кузови нинішніх автомобілів з Китаю виготовляються з тонкого сталевого листа. Так було насправді, але 18 років тому, коли до України тільки почали привозити китайців.

У сучасних автомобілів з Піднебесної товщина металу кузова можна порівняти з аналогічними параметрами машин з інших країн. У середньому товщина металу у зовнішніх елементів становить 0,8 мм.

Компанія Haval зварює кузови для своїх автомобілів із сталевого листа вітчизняного виробництва. І такий метал використовується автозаводами та іншими виробниками.

4. Мають тонку ЛКП

Майже всі відносно нові автомобілі, крім моделей з преміального сегмента, наносять лакофарбове покриття товщиною до 170 мікрон. Кузови машин з Китаю фарбують роботи за такою ж технологією, яка застосовується у всьому світі. Наприклад, на заводі “Белджі” в Білорусії, де виробляють автомобілі Geely, за це відповідають роботи Durr. Товщина лакофарбового покриття автомобіля Geely Coolray становить від 98 до 149 мікрон

5. Схильні до корозії

Це не так. Наприклад, кузови Geely та Haval створюють з оцинкованого листа з додатковим захистом проти корозії. Залишається неоцинкованим у цих автомобілів хіба що дах. Проте автоексперти зазначають, що ймовірність її іржавіння дуже мала.

Автомобілі Chery, Lifan та FAW проходять повноцінну «холодну» гальванічну обробку. Zotye – часткову. Аркуші металу для кузова для моделей DFM мають оцинковку з двох сторін.

Але це не означає, що китайські автомобілі абсолютно не схильні до корозії. Вони почнуть іржавіти після аварії чи неякісного кузовного ремонту.

6. Мають ненадійні мотори та КПП

Це не так. Сучасні китайські автомобілі оснащуються тими самими агрегатами, що й європейські. Наприклад, DFM – PSA, Geely – Volvo. Що ж до агрегатів власної розробки, їх не можна назвати поганими. Наприклад, марка Changan оцінює ресурс турбованого двигуна об’ємом 1,5 літра на 240 000 кілометрів. Це пристойні цифри.

7. Мають низьку ціну

На жаль, це негаразд. Зараз вартість китайських автомобілів пропорційна вартості конкурентів європейського та корейського походження. Однак при порівнянні виявляється, що за ту ж ціну китайці готові запропонувати набагато більший набір корисних опцій. За це автовласники цінують моделі з Піднебесної.

Для залучення клієнтів виробники роблять все, щоб знижувати ціни та пропонувати найприємніші умови для покупки авто.

Лужна Софія

Кондитер в минулому (професія яка немає ніякого відношення до автомобілів). З 2015 року роблю вигляд, що щось розумію в машинах.

Опублікував
Лужна Софія

Останні записи

Коли водій має право не їхати на медичний огляд

Українські суди все частіше звертають увагу на законність дій поліції під час зупинки автомобілів. Показовим…

27.10.2025

Представлено оновлений Nissan Skyline: з’явилися перші фото

Компанія Nissan представила оновлення для легендарного Skyline, який досі продається в Японії як аналог знятого…

27.10.2025

Нове покоління Mercedes-Benz S-Class отримає новий вигляд (ФОТО)

Компанія Mercedes-Benz готується до оновлення свого флагманського седана S-Class. Тестові рестайлінгові прототипи «Есок» випробовуються на…

27.10.2025

Експерти розповіли, чи варто переплачувати за дорогий бензин для автомобіля

AAA провела дослідження, щоб з'ясувати, чи справді високоо́ктанова паліва очищає двигун. Результати виявилися неоднозначними: так,…

27.10.2025

Поліція пояснила, чому не варто глушити мотор під час перевірки документів

Після скасування обов'язкового техогляду українські дороги заповнилися автомобілями з різним технічним станом. Саме тому патрульні…

27.10.2025

Названо найпопулярніші кольори нових машин у 2025 році

Серед нових автомобілів, придбаних українцями цього року, беззаперечним лідером став сірий колір. Майже третина всіх…

27.10.2025