Біда з якістю покриття автомобільних доріг в Україні – результат нестачі фінансування. За даними Укравтодору, акцизу в паливі вистачає на фінансування лише 6,9% витрат на будівництво і ремонт доріг, а всі інші витрати йдуть з податків.
Виходить, що українці платять не тільки за себе, але і за авто іноземних держав, пише Народна Правда з посиланням на autonews.ua.
В Європі цю проблему давно вирішили. У Латвії, Молдові та ряді інших країн ЄС усі авто іноземної реєстрації платять за проїзд по дорогах: купують віньєтку і тільки тоді їздять.
“Так може Україні пора наслідувати приклад Латвії, Молдови та країн ЄС?”, – з таким питанням до інтернет-спільноти звернувся генеральний директор Всеукраїнської Асоціації автомобільних імпортерів і дилерів Олег Назаренко.
BMW, відома своїми рідкісними серіями, схоже, хоче зробити ексклюзивні моделі трохи доступнішими, але не менш…
Складання протоколу за порушення правил дорожнього руху часто стає стресом для водія, проте варто пам'ятати:…
Відбулася прем'єра спеціальної версії плагін-гібридного Toyota Prius під назвою Night Shade. Модель вирізняють глянцеві чорні…
Сучасні автомобілі все рідше долають позначку у 200 тисяч кілометрів пробігу, а деякі потребують ремонту…
До презентації нового покоління Mazda CX-5 2026 залишилося зовсім небагато часу - офіційна прем'єра запланована…
Дорожня аварія завжди пов'язана зі стресом, але якщо зіткнення вже неминуче, важливо розуміти, як мінімізувати…
Leave a Comment