Categories: Авто

Власникам «євроблях» доведеться платити податок за їзду українськими дорогами?

Share

Біда з якістю покриття автомобільних доріг в Україні – результат нестачі фінансування. За даними Укравтодору, акцизу в паливі вистачає на фінансування лише 6,9% витрат на будівництво і ремонт доріг, а всі інші витрати йдуть з податків. Виходить, що українці платять не тільки за себе, але і за авто іноземних держав, пише Nakapote.

В Європі цю проблему давно вирішили. У Латвії, Молдові та ряді інших країн ЄС всі авто на іноземній реєстрації платять за проїзд по дорогах: купують віньєтку і тільки тоді їздять.

«Так може Україні пора наслідувати приклад Латвії, Молдови та країн ЄС?», – з таким питанням до інтернет-спільноти звернувся генеральний директор Всеукраїнської Асоціації автомобільних імпортерів і дилерів Олег Назаренко.

«Вчора від України брав участь в телемості Київ -Таллін- Рига-Мінськ – Кішінев- Бішкек. Формат телемосту: я і зарубіжні колеги перебуваємо кожен у своїй країні, в прес-центрі з представниками ЗМІ. І журналісти всіх вищевказаних країн слухають виступи спікерів з цих країн і задають питання .. Обговорювали ринок електрокарів і законодавчі стімули.. Дуже цікаво і познавательно.. Коллега з Киргизстану розповів про плани виробництва електроавтобусів, колега з Білорусі про виробництво електрокарів (вже є »пілоти ») .. Колега з Естонії підтримав наші починання щодо скасування податків на електрокари..

І, до речі, питання: колеги з Латвії та Молдови розповіли, що з 2017- го року всі не молдавські і не латвійські авто (іноземної реєстрації) платять за проїзд по молдавським і латвійським дорогах (купують віньєтку і тільки тоді їздять). Може і нам наслідувати їхній приклад? », – написав Назаренко.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Leave a Comment

View Comments

  • А може пора боротися з корупцією на всіх рівнях і садити по тюрмах, створювати сприятливі умови для розвитку економіки, гасити олігархів, тоді і грошей знайдеться значно більше для ремонту доріг.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Українці все менше цікавляться новими бензиновими авто

Бензинові машини все ще тримаються на вершині серед нових авто, але їхня популярність повільно спадає.…

18.12.2024

BMW представить революційний інтерфейс для Neue Klasse на CES у Лас-Вегасі

BMW готує грандіозний дебют на CES 2025 , представивши новий Panoramic iDrive - систему управління,…

18.12.2024

Honda відкриває завод водневих технологій у Японії

Honda оголосила про будівництво першого заводу водневих паливних елементів. Підприємство, розташоване в японському місті Мока,…

18.12.2024

В Україні зростуть ціни на автострахування з 1 січня 2025 року

З 1 січня 2025 року в Україні починають діяти нові правила обов'язкового автострахування, які суттєво…

18.12.2024

Названо всі новинки Kia на 2025 рік: від Sportage до сімейних моделей

2025 стане ключовим для KIA, яка готує цілу лінійку новинок. Серед них – оновлений Sportage,…

18.12.2024

Новий автомобіль Huawei з бензиновим двигуном стане конкурентом BMW X6

Новий кросовер, створений спільними зусиллями китайських компаній Huawei та Chery, близький до офіційного дебюту. Прем'єра…

18.12.2024