Categories: Авто

Власникам «євроблях» доведеться платити податок за їзду українськими дорогами?

Share

Біда з якістю покриття автомобільних доріг в Україні – результат нестачі фінансування. За даними Укравтодору, акцизу в паливі вистачає на фінансування лише 6,9% витрат на будівництво і ремонт доріг, а всі інші витрати йдуть з податків. Виходить, що українці платять не тільки за себе, але і за авто іноземних держав, пише Nakapote.

В Європі цю проблему давно вирішили. У Латвії, Молдові та ряді інших країн ЄС всі авто на іноземній реєстрації платять за проїзд по дорогах: купують віньєтку і тільки тоді їздять.

«Так може Україні пора наслідувати приклад Латвії, Молдови та країн ЄС?», – з таким питанням до інтернет-спільноти звернувся генеральний директор Всеукраїнської Асоціації автомобільних імпортерів і дилерів Олег Назаренко.

«Вчора від України брав участь в телемості Київ -Таллін- Рига-Мінськ – Кішінев- Бішкек. Формат телемосту: я і зарубіжні колеги перебуваємо кожен у своїй країні, в прес-центрі з представниками ЗМІ. І журналісти всіх вищевказаних країн слухають виступи спікерів з цих країн і задають питання .. Обговорювали ринок електрокарів і законодавчі стімули.. Дуже цікаво і познавательно.. Коллега з Киргизстану розповів про плани виробництва електроавтобусів, колега з Білорусі про виробництво електрокарів (вже є »пілоти ») .. Колега з Естонії підтримав наші починання щодо скасування податків на електрокари..

І, до речі, питання: колеги з Латвії та Молдови розповіли, що з 2017- го року всі не молдавські і не латвійські авто (іноземної реєстрації) платять за проїзд по молдавським і латвійським дорогах (купують віньєтку і тільки тоді їздять). Може і нам наслідувати їхній приклад? », – написав Назаренко.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Leave a Comment

View Comments

  • А може пора боротися з корупцією на всіх рівнях і садити по тюрмах, створювати сприятливі умови для розвитку економіки, гасити олігархів, тоді і грошей знайдеться значно більше для ремонту доріг.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Volkswagen припиняє виробництво популярного двигуна 1.4 TSI

У базі даних Мінпромторгу Китаю з’явилися деталі про оновлений Golf. Згідно з документами, цей хетчбек…

11.11.2024

Топ-6 найпопулярніших авто зі США серед українців

За останні кілька місяців українці встигли придбати близько 17 800 авто на американських аукціонах, причому…

11.11.2024

Експерти поділились порадами щодо правильного використання автомобільної пічки

Фахівці у галузі автомобільної техніки розповіли, як правильно використовувати опалювальну систему автомобіля під час холодів.…

11.11.2024

Названо основні фактори, що впливають на ціну вживаних авто

Динаміка цін на вживані автомобілі залежить від кількох факторів, експерт поділився своєю думкою. Він вважає,…

11.11.2024

Названо 5 небезпечних для водія помилок у морози

Експерт розповіла, що багато водіїв залишають машину на холостому ходу на довгий час, щоб прогріти…

11.11.2024

Brabus представив новий 1000 ALL GRAY на базі Mercedes-AMG S 63 E Performance

Після приголомшливого Rocket GTS, представленого наприкінці жовтня, Brabus знову дивує - цього разу з Brabus…

11.11.2024