Categories: Авто

Власникам «євроблях» доведеться платити податок за їзду українськими дорогами?

Біда з якістю покриття автомобільних доріг в Україні – результат нестачі фінансування. За даними Укравтодору, акцизу в паливі вистачає на фінансування лише 6,9% витрат на будівництво і ремонт доріг, а всі інші витрати йдуть з податків. Виходить, що українці платять не тільки за себе, але і за авто іноземних держав, пише Nakapote.

В Європі цю проблему давно вирішили. У Латвії, Молдові та ряді інших країн ЄС всі авто на іноземній реєстрації платять за проїзд по дорогах: купують віньєтку і тільки тоді їздять.

«Так може Україні пора наслідувати приклад Латвії, Молдови та країн ЄС?», – з таким питанням до інтернет-спільноти звернувся генеральний директор Всеукраїнської Асоціації автомобільних імпортерів і дилерів Олег Назаренко.

«Вчора від України брав участь в телемості Київ -Таллін- Рига-Мінськ – Кішінев- Бішкек. Формат телемосту: я і зарубіжні колеги перебуваємо кожен у своїй країні, в прес-центрі з представниками ЗМІ. І журналісти всіх вищевказаних країн слухають виступи спікерів з цих країн і задають питання .. Обговорювали ринок електрокарів і законодавчі стімули.. Дуже цікаво і познавательно.. Коллега з Киргизстану розповів про плани виробництва електроавтобусів, колега з Білорусі про виробництво електрокарів (вже є »пілоти ») .. Колега з Естонії підтримав наші починання щодо скасування податків на електрокари..

І, до речі, питання: колеги з Латвії та Молдови розповіли, що з 2017- го року всі не молдавські і не латвійські авто (іноземної реєстрації) платять за проїзд по молдавським і латвійським дорогах (купують віньєтку і тільки тоді їздять). Може і нам наслідувати їхній приклад? », – написав Назаренко.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Leave a Comment

View Comments

  • А може пора боротися з корупцією на всіх рівнях і садити по тюрмах, створювати сприятливі умови для розвитку економіки, гасити олігархів, тоді і грошей знайдеться значно більше для ремонту доріг.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

В Україні зростає попит на дизельні авто: Renault знову в лідерах

На українському авторинку поступово відновлюється інтерес до дизельних автомобілів, і протягом останніх кількох місяців попит…

19.12.2025

Провідні автовиробники масово відкликають авто через проблеми з двигунами

Цього року багато автовиробників зіткнулися з проблемами в роботі двигунів. За даними Autonews, найбільше скарг…

19.12.2025

Китайські бренди нарощують продажі гібридів у Європі

Європейський авторинок швидко рухається у бік електрифікації. Продажі електромобілів і плагін-гібридів зростають, хоча машини з…

19.12.2025

Як електроніка може зробити авто некерованим узимку

Керувати сучасними "розумними" автомобілями взимку часто складніше, ніж простішими моделями. Причина - велика кількість електронних…

19.12.2025

Автоексперт назвав головну причину зимових ДТП

Багато водіїв помилково вважають, що зимові аварії трапляються лише через ожеледицю або сніг. Насправді головна…

19.12.2025

Компактні електрокари до 15 000 євро: нові правила ЄС

Європейські автомобілі дорожчають через суворі технічні регламенти, проте в ЄС для виробників передбачили стимул, завдяки…

19.12.2025