Компанія Cadillac розсекретила серійну версію електричного седана Celestiq: він стане флагманською моделлю в лінійці бренду і одним з найдорожчих EV у світі.
Флагманський електричний Cadillac прийняв форму великого ліфтбека (довжиною понад 5 метрів) з незвичайним дизайном – в ньому легко вгадуються риси кросовера Lyriq, хоча дизайнери і говорять про численні запозичення у найбільш преміальних моделей марки з минулого.
У зовнішності електромобіля, крім незвичайних стилістичних рішень, застосовані й ультрасучасні технологічні рішення. Наприклад, фари ліфтбека складаються з 1,3 мільйона пікселів кожна, а дверних ручок автомобіль позбавлений повністю: їх замінюють кнопки на стійках кузова, які активують сервоприводи.
Панорамний скляний дах поділений на чотири регульовані зони, кожен пасажир може індивідуально налаштувати світлопропускання (рівень тонування від 1 до 20%).
Базується на Celestiq на глобальній платформі Ultium. Ходова частина ліфтбека спроєктована для забезпечення максимальної плавності ходу: тому електромобіль за умовчанням оснастять адаптивною підвіскою з пневмоелементами, активними стабілізаторами поперечної стійкості та керованими задніми колесами. Вони зможуть повертатись на кут до 3,5 градуса. Також Celestiq отримав адаптивний електропідсилювач керма, що регулює передатне відношення залежно від швидкості.
Силова установка поки що анонсована тільки одна. Два двигуни розвивають більше 600 кінських сил і 867 Нм крутного моменту, що дозволяє розганятися до 60 миль на годину (96 км/год) за 3,8 секунди. Орієнтовний запас ходу Celestiq на одному заряді 111-кіловат-годинної батареї становить 480 кілометрів. Електросистема ліфтбека підтримує зарядку від 200-кіловатних станцій.
У конструкції Celestiq використовуються литі алюмінієві деталі, а в оформленні салону елементи, надруковані на 3D-принтері (їх налічується 115). Оздоблюватимуть інтер’єр натуральною шкірою та металевими вставками, а можливості персоналізації дозволяють компанії заявляти про відсутність двох однакових Celestiq.
Домінантою передньої частини інтер’єру став величезний екран діагоналлю 55 дюймів, що складається з двох більш компактних дисплеїв. Пасажирська його частина отримала незалежний режим роботи, в якому водієві дані на екрані не будуть видні. Керувати додатковими функціями пропонується із 11-дюймової сенсорної панелі на центральній консолі.
Ще два екрани на 12,6 дюйми призначені для задніх пасажирів. Своя сенсорна панель у них є: дисплей діагоналлю 8 дюймів дозволяє керувати локальними налаштуваннями включно з контролем клімату. Усі чотири крісла оснащені розвиненими системами підігріву та функцією «теплого шарфу», коли повітря підводиться безпосередньо до шиї пасажирів.
До оснащення Celestiq також увійдуть, наприклад, акустика AKG з 38 динаміків, електроприводи дверей, а також система автопілота Ultra Cruise, яка вміє керувати автомобілем у повністю автоматичному режимі, але лише на завантажених у навігаційну систему трасах у США та Канаді. Також машина укомплектована функцією автоматичного віддаленого паркування.
Cadillac Celestiq планують виробляти дрібною серією на індивідуальні замовлення, причому не на повноцінному заводі, а на дослідно-промисловому підприємстві при центральному науково-технічному центрі General Motors у Воррені, Мічиган. Старт заплановано на грудень 2023 року. Ціна на седан у США становитиме від $300 тисяч.
З наближенням зими важливо перевірити стан вашого автомобіля, особливо акумуляторну батарею. Що ще відомо Перед…
Hyundai визнав, що клієнтів стали бісити сенсорні екрани. Північноамериканський центр дизайну Hyundai (HDNA) влаштував день…
Volvo завжди був брендом, що є синонімом безпеки та скандинавського дизайну. Компанія довгий час балансувала…
До прем'єри готується новий недорогий позашляховик Toyota Land Cruiser FJ, і вже є деяка інформація…
Porsche порадила не їздити на спорткарах через ризик відриву коліс. Північноамериканський офіс марки виявив проблему…
Електричні автомобілі часто асоціюються з громіздкими батареями та великими розмірами, але є й моделі, що…
Leave a Comment