Авто

В Україні помічено рідкісний автомобіль популярної марки

Share

З різномастних пікапів американського виробництва, які останнім часом повеніли український ринок, хочеться виділити дуже цікаву за конструкцією модель. Це Honda Ridgeline – перший середньорозмірний пікап, який отримав кузов і незалежну підвіску всіх коліс. Перше покоління машини, яке вирізнялося досить екстравагантним, рубаним дизайном, випускалося з 2005 року. А в 2016 році з’явилася машина другої генерації, яка вже мала звичні, округлі форми. Одну з таких недавно вдалося сфотографувати на вулицях Києва, пише «Автоцентр» .

Зазначимо, новий Ridgeline був побудований на базі кросовера Pilot третього покоління, від якого перейшло до 73% комплектуючих. Шасі – з передньою підвіскою типу Мак-Ферсон та задньою багатоважелевою, було суттєво посилено. Незважаючи на збільшені габарити, в порівнянні з попереднім пікапом – на 10 см завдовжки і 14 см завширшки, автомобіль завдяки вдосконаленій конструкції вийшов легше на 35 кг, а його кузов на 28% жорсткіший.

Кабіна, як і раніше, була запропонована лише чотиридверна, 5-місна, так само як і один варіант силового агрегату. Останній є бензиновим 3,5-літровим двигуном VTEC з сімейства Earth Dreams, потужністю 283 к.с. (355 Нм). Тут застосовується система VCM, що відключає частину циліндрів для економічності. Зниженню витрати палива сприяє система Start-Stop. Коробка передач – автоматична, 6-ступінчаста. Машина пропонується як із переднім приводом, так і з усіма провідними колесами – система i-VTM4.

Зазначимо, що Honda Ridgeline, що випускається на заводі в Лінкольні, штат Алабама (перше покоління вироблялося в Аллістоні, Канада), у 2020 році зазнала рестайлінгу. Автомобіль став брутальнішим – з масивними гратами радіатора та квадратними надкрилками в дусі попередника. Все це трохи покращило продажі: якщо до цього вони вагалися в районі 30 – 34 тис. на рік, то за підсумками 2021 року перевищили 40-тисячну позначку.

На українських дорогах Honda Ridgeline зустрічається нечасто, тому оголошень про купівлю-продаж можна перерахувати на пальцях. Модель першого покоління можна знайти за ціною від 12 до 20 тис. доларів, залежно від стану та року випуску, а машину другої генерації – від 26 до 30 тис. доларів.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

У Volkswagen з’явиться власний Prius: компанія розповіла подробиці

Volkswagen офіційно підтверджує зміну стратегії – першим серійним повноцінним гібридом марки стане T-Roc другого покоління.…

21.03.2025

Новий Toyota RAV4 показаний у всіх кольорах кузова

До дебюту шостого покоління кросовера Toyota RAV4 залишається менше року, але незалежні дизайнери вже почали…

21.03.2025

Водіям нагадали, чим загрожує заправка з неправильного боку

Багато автовласників цікавляться, чи можна протягувати заправний шланг через кузов автомобіля, якщо лючок бензобака розташований…

21.03.2025

П’ять помилок при зберіганні шин, які скорочують їх термін служби

Багато водіїв припускаються помилок при зберіганні автомобільних шин, які скорочують термін їхньої служби. За його…

21.03.2025

Geely анонсувала дебют 10 нових електрифікованих моделей у 2025 році

Geely активно нарощує темпи електрифікації: автовиробник повідомив, що у 2025 році планує представити одразу 10…

21.03.2025

Скільки коштуватиме заміна зимових шин на літні у 2025 році

З початком весняного сезону багато автовласників переходять на літні шини. У 2025 році ціни на…

21.03.2025