Авто

В Україні помічено рідкісний автомобіль популярної марки

З різномастних пікапів американського виробництва, які останнім часом повеніли український ринок, хочеться виділити дуже цікаву за конструкцією модель. Це Honda Ridgeline – перший середньорозмірний пікап, який отримав кузов і незалежну підвіску всіх коліс. Перше покоління машини, яке вирізнялося досить екстравагантним, рубаним дизайном, випускалося з 2005 року. А в 2016 році з’явилася машина другої генерації, яка вже мала звичні, округлі форми. Одну з таких недавно вдалося сфотографувати на вулицях Києва, пише «Автоцентр» .

Зазначимо, новий Ridgeline був побудований на базі кросовера Pilot третього покоління, від якого перейшло до 73% комплектуючих. Шасі – з передньою підвіскою типу Мак-Ферсон та задньою багатоважелевою, було суттєво посилено. Незважаючи на збільшені габарити, в порівнянні з попереднім пікапом – на 10 см завдовжки і 14 см завширшки, автомобіль завдяки вдосконаленій конструкції вийшов легше на 35 кг, а його кузов на 28% жорсткіший.

Кабіна, як і раніше, була запропонована лише чотиридверна, 5-місна, так само як і один варіант силового агрегату. Останній є бензиновим 3,5-літровим двигуном VTEC з сімейства Earth Dreams, потужністю 283 к.с. (355 Нм). Тут застосовується система VCM, що відключає частину циліндрів для економічності. Зниженню витрати палива сприяє система Start-Stop. Коробка передач – автоматична, 6-ступінчаста. Машина пропонується як із переднім приводом, так і з усіма провідними колесами – система i-VTM4.

Зазначимо, що Honda Ridgeline, що випускається на заводі в Лінкольні, штат Алабама (перше покоління вироблялося в Аллістоні, Канада), у 2020 році зазнала рестайлінгу. Автомобіль став брутальнішим – з масивними гратами радіатора та квадратними надкрилками в дусі попередника. Все це трохи покращило продажі: якщо до цього вони вагалися в районі 30 – 34 тис. на рік, то за підсумками 2021 року перевищили 40-тисячну позначку.

На українських дорогах Honda Ridgeline зустрічається нечасто, тому оголошень про купівлю-продаж можна перерахувати на пальцях. Модель першого покоління можна знайти за ціною від 12 до 20 тис. доларів, залежно від стану та року випуску, а машину другої генерації – від 26 до 30 тис. доларів.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Чи варто переплачувати за преміум-бензин: поради автомеханіка

мНа заправках найдорожчий бензин зазвичай маркують як "преміум", "покращений" або "корисний для двигуна". Багато водіїв…

24.11.2025

7 поширених помилок водіїв взимку та як їх уникнути

З настанням холодів багато водіїв обмежуються звичними діями - міняють шини, доливають омивач і думають,…

24.11.2025

Honda HR-V e:HEV пройшла випробування «Лосиний тест»

У вересні минулого року Honda представила в Японії новий кросовер HR-V e:HEV, який вже давно…

24.11.2025

Несправні гальмівні сигнали: коли штраф законний і що робити водіям

Багато водіїв стикаються з несправедливими штрафами через незнання правил або вимог до авто. Однією з…

24.11.2025

Названі автомобілі, які найчастіше не проходять техогляд з першого разу

Згідно з дослідженням TÜV, кожен п'ятий автомобіль у Німеччині не проходить техогляд з першого разу.…

24.11.2025

Прості правила, щоб уникнути проблем при купівлі уживаного автомобіля

Багато людей зараз обирають автомобілі з пробігом, оскільки нові машини постійно дорожчають і стають менш…

24.11.2025