Авто

В Україні помічено рідкісний автомобіль популярної марки

Share

З різномастних пікапів американського виробництва, які останнім часом повеніли український ринок, хочеться виділити дуже цікаву за конструкцією модель. Це Honda Ridgeline – перший середньорозмірний пікап, який отримав кузов і незалежну підвіску всіх коліс. Перше покоління машини, яке вирізнялося досить екстравагантним, рубаним дизайном, випускалося з 2005 року. А в 2016 році з’явилася машина другої генерації, яка вже мала звичні, округлі форми. Одну з таких недавно вдалося сфотографувати на вулицях Києва, пише «Автоцентр» .

Зазначимо, новий Ridgeline був побудований на базі кросовера Pilot третього покоління, від якого перейшло до 73% комплектуючих. Шасі – з передньою підвіскою типу Мак-Ферсон та задньою багатоважелевою, було суттєво посилено. Незважаючи на збільшені габарити, в порівнянні з попереднім пікапом – на 10 см завдовжки і 14 см завширшки, автомобіль завдяки вдосконаленій конструкції вийшов легше на 35 кг, а його кузов на 28% жорсткіший.

Кабіна, як і раніше, була запропонована лише чотиридверна, 5-місна, так само як і один варіант силового агрегату. Останній є бензиновим 3,5-літровим двигуном VTEC з сімейства Earth Dreams, потужністю 283 к.с. (355 Нм). Тут застосовується система VCM, що відключає частину циліндрів для економічності. Зниженню витрати палива сприяє система Start-Stop. Коробка передач – автоматична, 6-ступінчаста. Машина пропонується як із переднім приводом, так і з усіма провідними колесами – система i-VTM4.

Зазначимо, що Honda Ridgeline, що випускається на заводі в Лінкольні, штат Алабама (перше покоління вироблялося в Аллістоні, Канада), у 2020 році зазнала рестайлінгу. Автомобіль став брутальнішим – з масивними гратами радіатора та квадратними надкрилками в дусі попередника. Все це трохи покращило продажі: якщо до цього вони вагалися в районі 30 – 34 тис. на рік, то за підсумками 2021 року перевищили 40-тисячну позначку.

На українських дорогах Honda Ridgeline зустрічається нечасто, тому оголошень про купівлю-продаж можна перерахувати на пальцях. Модель першого покоління можна знайти за ціною від 12 до 20 тис. доларів, залежно від стану та року випуску, а машину другої генерації – від 26 до 30 тис. доларів.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

У Києві презентували перший електробус, розроблений в Україні

Чернігівський автозавод презентував нову модель електробуса — «Мальва-Електро». Це інноваційний транспортний засіб, створений на основі…

20.12.2024

Названо автомобілі, які водії не хочуть купувати повторно

Кожен автовласник має власний «автомобіль мрії», але іноді слідом за чарівністю приходить розчарування, особливо коли…

20.12.2024

Головні інновації Zeekr 7X: топ-5 фішок електромобіля

Електрокар Zeekr 7X зовсім недавно дебютував на китайському ринку, тому багато його функцій ще не…

20.12.2024

Renault показала перші зображення нового покоління Clio

У 2026 році Renault збирається змінити покоління одного з найпопулярніших у Європі автомобілів B-сегменту. Нова…

20.12.2024

Tesla анонсувала запуск виробництва оновленої Model Y

Tesla анонсувала, що вже в січні розпочнеться випуск оновленого Model Y. Перший завод, де почнуть…

20.12.2024

Новий Hyundai Palisade отримав унікальну фішку для максимального комфорту (ФОТО)

На початку грудня Hyundai представив довгоочікуване нове покоління кросовера Palisade – автомобіля, який відомий у…

20.12.2024