Categories: Авто

Як швидко і легко виїхати із замету

Після кожного потужного снігопаду перед власниками припаркованих авто постає необхідність якось витягти своїх залізних коней на дорогу. А якщо сніг лежить на вашому авто уже кілька днів, то завдання значно ускладнюється.

Коли ви виходите вранці на вулицю, де за ніч випало десяток сантиметрів снігу, це, за великим рахунком, не проблема. Легкий наче пух сніжок можна без проблем «відгорнути» навіть бампером машини. Набагато гірше, коли повз припарковане авто проїхала снігоприбиральна техніка й транспортний засіб «замурувало». Тут вже бампером не обійдешся. Однак, якщо замет з’явився відносно недавно, не більше декількох годин тому, розчистити проїзд вашої машини дозволять кілька енергійних стусанів. Поки сніг не встиг злежатися, цього буває достатньо. Правда, якщо в якості головної героїні цього дійства виявиться тендітна дівчина чи хлопець у витончених офісних туфельках, то подібна «фізкультура» неминуче завершиться промоклими геть ногами.

Відчуття крижаних кінцівок не всім до смаку, а тому в якості альтернативи мокрим ногам знадобиться велика лопата. Втім, і вона не допоможе, коли перед вами гора зледенілого снігу, який пролежав кілька днів.

Так буває, коли автовласник кілька днів не виїжджає зі стоянки, побоюючись складних умов руху під час затяжного снігопаду. Сніг, звалений в купу, за кілька днів встигає сильно злежатися і звичайна снігова лопата для його збирання вже не допоможе. В такому випадку доведеться десь роздобути штикову лопату. Або хоча б саперну – тільки з таким інструментом вдасться прорубатися крізь замет. І потребує така операція немало часу. Але навіть розкопавши машину і зробивши для неї тунель в заметі можна застрягнути, якщо не скористатися порадами експертів.

По-перше, виїжджаючи із замету потрібно обов’язково відключити в машині ESP або будь-яку іншу систему курсової стабілізації – щоб не «ґвалтувати» двигун при кожному пробуксовуванні якогось з коліс. По-друге, якщо ви давите на газ, а машина буксує, але не рухається з місця, виїхати вам навряд чи вдасться. У такому випадку потрібно трохи від’їхати назад і взявши невеликий розгін проскочити слизьке місце. Якщо мова йде про передньо привідне авто, спробуйте покрутити кермом у різні боки – така зміна напрямку їх обертання дуже часто допомагає шинам «зачепитися» і витягнути машину із пастки. Ну, а якщо жоден із перерахованих методів не допоміг виїхати – робити нічого, доведеться шукати машину-буксир, або… чекати весни.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Новий кросовер Nissan за бюджетною ціною показали на перших фото

Компанія Nissan готує запуск нового бюджетного кросовера Kait, орієнтованого на ринки Південної Америки. Анонс моделі…

28.11.2025

Топ-5 ознак того, що в машині потрібно терміново міняти ремінь ГРМ

Стан ременя газорозподільного механізму (ГРМ) є одним із ключових факторів довговічності двигуна, тож будь-які порушення…

28.11.2025

Що буде з митом і акцизом після скасування ПДВ-пільг для електромобілів

У 2026 році в Україні припинять дію податкові пільги на імпорт електромобілів, тож покупці знову…

28.11.2025

Tesla вчиться у китайських виробників: уніфікація деталей прискорює виробництво

У світовому автопромі все більше уваги приділяють досвіду китайських виробників, і навіть Tesla вчиться у…

28.11.2025

Renault готує оновлення класичного Megane: перші рендери

Незважаючи на появу електричного хетчбека Renault Megane E-Tech Electric, французький виробник, схоже, не планує відмовлятися…

28.11.2025

Топ-3 найменш надійних автомобілів бізнес-класу

Експерти страхової компанії MotorEasy разом із порталом WhatCar проаналізували надійність автомобілів бізнес-класу і визначили моделі,…

28.11.2025