Categories: Авто

Як швидко і легко виїхати із замету

Share

Після кожного потужного снігопаду перед власниками припаркованих авто постає необхідність якось витягти своїх залізних коней на дорогу. А якщо сніг лежить на вашому авто уже кілька днів, то завдання значно ускладнюється.

Коли ви виходите вранці на вулицю, де за ніч випало десяток сантиметрів снігу, це, за великим рахунком, не проблема. Легкий наче пух сніжок можна без проблем «відгорнути» навіть бампером машини. Набагато гірше, коли повз припарковане авто проїхала снігоприбиральна техніка й транспортний засіб «замурувало». Тут вже бампером не обійдешся. Однак, якщо замет з’явився відносно недавно, не більше декількох годин тому, розчистити проїзд вашої машини дозволять кілька енергійних стусанів. Поки сніг не встиг злежатися, цього буває достатньо. Правда, якщо в якості головної героїні цього дійства виявиться тендітна дівчина чи хлопець у витончених офісних туфельках, то подібна «фізкультура» неминуче завершиться промоклими геть ногами.

Відчуття крижаних кінцівок не всім до смаку, а тому в якості альтернативи мокрим ногам знадобиться велика лопата. Втім, і вона не допоможе, коли перед вами гора зледенілого снігу, який пролежав кілька днів.

Так буває, коли автовласник кілька днів не виїжджає зі стоянки, побоюючись складних умов руху під час затяжного снігопаду. Сніг, звалений в купу, за кілька днів встигає сильно злежатися і звичайна снігова лопата для його збирання вже не допоможе. В такому випадку доведеться десь роздобути штикову лопату. Або хоча б саперну – тільки з таким інструментом вдасться прорубатися крізь замет. І потребує така операція немало часу. Але навіть розкопавши машину і зробивши для неї тунель в заметі можна застрягнути, якщо не скористатися порадами експертів.

По-перше, виїжджаючи із замету потрібно обов’язково відключити в машині ESP або будь-яку іншу систему курсової стабілізації – щоб не «ґвалтувати» двигун при кожному пробуксовуванні якогось з коліс. По-друге, якщо ви давите на газ, а машина буксує, але не рухається з місця, виїхати вам навряд чи вдасться. У такому випадку потрібно трохи від’їхати назад і взявши невеликий розгін проскочити слизьке місце. Якщо мова йде про передньо привідне авто, спробуйте покрутити кермом у різні боки – така зміна напрямку їх обертання дуже часто допомагає шинам «зачепитися» і витягнути машину із пастки. Ну, а якщо жоден із перерахованих методів не допоміг виїхати – робити нічого, доведеться шукати машину-буксир, або… чекати весни.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Як дощ і висока вологість впливають на роботу двигуна автомобіля

Багато водіїв помічають, що під час дощу поведінка їхнього автомобіля змінюється. Одні відзначають, що двигун…

04.07.2025

Нові ризики оплати паркування: як шахраї крадуть гроші через підроблені QR-коди

Завдяки впровадженню сучасних технологій сплатити паркування у більшості європейських міст стало набагато простіше та швидше.…

04.07.2025

Чому не треба прогрівати двигун у спеку і як поводитися під час зливи

Існує поширена думка, що перед виїздом машину потрібно обов'язково прогріти, однак це стосується лише дуже…

04.07.2025

Водіям вантажівок загрожують штрафи по 51 тис. грн за порушення на трасах

Під час рейдової перевірки інспектори Відділу державного нагляду (контролю) у Миколаївській області на пункті габаритно-вагового…

04.07.2025

Не всі штрафи законні: коли можна скасувати постанову за перевищення швидкості

В Україні перевищення дозволеної швидкості залишається одним із найпоширеніших порушень правил дорожнього руху, за яке…

04.07.2025

Експерти пояснили, чому «Check Engine» не завжди означає серйозну поломку

Індикатор "Check Engine", що з'являється на панелі приладів, не завжди означає серйозні несправності автомобіля. У…

04.07.2025