Компанія Nissan офіційно представила в Європі X-Trail четвертого покоління. Кросовер дебютував на ринку США два роки тому під назвою Rogue, а з тих пір з’явився в Китаї та Японії. Якщо зовні автомобілі на всіх ринках однакові, то силові агрегати різні. Європейські споживачі припинили постачання дизельних і об’ємних бензинових двигунів для X-Trail, і тепер вони пропонують лише трициліндрові двигуни.
У базовій версії встановлений двигун 1,5 VC-Turbo зі змінним ступенем стиснення і максимальною потужністю 163 к.с. (Крутний момент 305 Нм). Також є 12-вольтовий стартер-генератор, так що в певному сенсі цей X-Trail можна назвати гібридом. Також в комплектацію входить трансмісія Xtronic і передній привід. До сотні машина розганяється за 9,6 секунди. Новий X-Trail побудований на тій же платформі, що і його попередник (CMF-C/D). У довжину і ширину кросовер виріс на 21 і 20 мм відповідно. Покупці зможуть вибрати диски діаметром 18 або 19 дюймів. Є навіть семимісна версія, яка пропонує розрахунок третього ряду для пасажирів зростом до 160 см.
Nissan більше покладається на модель X-Trail e-Power – послідовний гібрид на електричній тязі з двигуном 1,5 VC-Turbo, який виконує роль генератора. Заряджає тяговий акумулятор і працює в оптимальному режимі. Компанія вже має досвід роботи з такими силовими установками в Європі, наводячи як приклад новий Qashqai. У базовій версії X-Trail e-Power встановлений електромотор потужністю 204 кінські сили. (330 Нм) і доступний тільки з переднім приводом. Автомобіль без коробки передач і має режим руху e-Pedal. Як опція доступна система повного приводу e-4orce, яка забезпечується установкою додаткового електромотора потужністю 128 к.с. на задню вісь. і 195 Нм. Пікова потужність системи не перевищує 213 к.с.
Передньопривідна гібридна версія розганяється до 100 км/год за 8 секунд, а повнопривідна — за 7-7,2 секунди. Максимальна швидкість обмежена 170 і 180 км/год, а середня витрата пального становить 5,8 і 6,4 літра відповідно. Бензиновий X-Trail споживає мінімум 7,1 літра на 100 км. Новий Nissan X-Trail в Європі стартує від 35 500 євро, а гібридна версія – від 37 000 євро.
Tesla офіційно зняла з продажу послугу захисного покриття для Cybertruck. Ця опція, запропонована наприкінці 2023…
На вторинному ринку нашої країни почали з'являтися китайські автомобілі, які переступили трирічну межу. На жаль,…
Європейський автопром знову на межі кризи напівпровідників. За словами Томаша Бебена, голови Асоціації виробників автомобільних…
Автомобіль — це вже не просто засіб для пересування, а й частина нашого життя, яка…
Шведський автовиробник представив оновлену версію універсала Volvo V60 2025 модельного року. Лінійка, як і раніше,…
Японські машини зазвичай вважаються надійними, навіть у наших реаліях. Однак є й ті, що не…
Leave a Comment